poniedziałek, 25 maja 2015

Komunijnie:)

Wczoraj miałam dzień pełen wrażeń - dwie komunie, w tym jedna mojego chrześniaka - Mateusza, oraz oczywiście wieczór wyborczy:)
Na uroczystość komunijną wybrałam sukienkę firmy Closet, którą kupiłam na Zalando. Uważam, że jest piękna i mam na oku kolejne kreacje od tej marki. Zresztą same możecie zerknąć jakie mają śliczności w swojej ofercie:
Są to idealne sukienki na takie okazje jak właśnie komunia, chrzest, wesele i tego typu imprezy. Dobra jakość za relatywnie niską cenę.
W kościele miałam stare i wygodne buty, dopiero później zmieniłam na nowe - nie chciałam ryzykować, że przewrócę się podczas przechodzenia przez całą świątynię i przyniosę wstyd chrześniakowi:)
Sukienka - Closet
Torebka - Francesco Biasia
 Okulary - Ray Ban
Buty - 1. Nando Muzi
2. no name
Zegarek - TAG Heuer

16 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dobrze w tej sukience.Ja ostatecznie jeszcze jej nie kupiłam ale końcem czerwca szykują mi się chrzciny w rodzinie i idealnie by pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję jeszcze zakup co najmniej jednej sukienki z tej firmy. Bardzo Ci polecam - to nie będą zmarnowane pieniądze.

      Usuń
  2. Super wygladalas ;) Pomadka swietnie pasuje do sukienki :) Faktycznie wczorajszy dzien byl pelen wrazen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A ja jeszcze wczoraj wygrałam w jednym konkursie perfumy o czym przed chwilą się właśnie dowiedziałam:))))

      Usuń
  3. ale ślicznie wyglądasz ale cóż z tak niennaganną figurą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak już wspominałam na Insta, jestem zachwycona Twoją stylizacją, tym jak się prezentowałaś - wprost oderwać oczu od Ciebie nie można! Sukienka jak na Ciebie szyta, zresztą z taką figurą!!

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so beautiful in the dress you wore for the communion!
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń