sobota, 23 maja 2015

Majowe nowości

Jak Wam mija sobota? Niestety na Mazowszu nie jest ciepła i słoneczna, tylko deszczowa i pochmurna. Ale dzięki temu mam czas na nowy wpis na blogu, który ostatnio nieco zaniedbałam. Dziś pora na kosmetyki, które kupiłam w maju.
Interesującym kosmetykiem są z pewnością rajstopy w sprayu Sally Hansen. Wybrałam dla siebie odcień Medium Glow. Airbrush Legs kupiłam na allegro za 21,89 zł plus koszty wysyłki. Pojemność to 193 ml. Do kupienia na tej aukcji:
http://allegro.pl/sally-hansen-airbrush-legs-rajstopy-medium-193-ml-i5263473051.html
Już niedługo napiszę o tym kosmetyku ponieważ wiele z Was może zainteresował.
W Rossmannie podczas przeceny 49% kupiłam wreszcie matową pomadkę do ust Bourjois Rouge Edition Velvet odcień 05 Ole Flamingo! (Cena regularna to 50,99 zł/ 7,7 ml). Wiedziałam, że muszę mieć ten kosmetyk odkąd zobaczyłam go u Agaraszki:
http://agaraszka.blogspot.com/2015/04/rouge-edition-velvet-05-ole-flamingo.html
Prawda jaki piękny? Stwierdziłam, że ten odcień będzie pasował doskonale do mojej karnacji i się nie pomyliłam:) Zdjęcia i wpis już wkrótce. Mam też pomysł, że pomalować się tą szminkę jutro na komunię chrześniaka, ale nie wiem czy wypada, bo to jest jednak intensywny kolor, ale to będzie jedyny mocny akcent. Jak myślicie?
Słyszałam wiele dobrego o kosmetykach marki Evree więc stwierdziłam, że dam szansę ich głęboko nawilżającemu kremowi do rąk. Zapłaciłam za niego 7,99 zł/100 ml w Rossmannie.
W maju jednak zdecydowałam się też na zakup już sprawdzonych przeze mnie kosmetyków. Jednym z nich jest błyszczyk do ust Benefit Ultra Plush odcień Kiss You o którym już pisałam:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/10/byszczyk-do-ust-benefit-ultra-plush-lip.html
Kosztował 89 zł za 10 ml w Sephorze.
Mój ukochany czerwony lakier do paznokci OPI The Thrill Of Brazil NL A 16 Do kupienia w Sephorze za 49 zł/15 ml. Więcej:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/opi-thrill-of-brazil-nl-a16-jedyna.html
Olejek rycynowy Botanique tym razem ma podratować moje włosy. O efektach na pewno Wam napiszę. Jedna buteleczka kosztuje 8 zł za 60 ml. Więcej na temat mojej kuracji tym olejkiem na brwi:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/01/olej-rycynowy-botanique-i-jego.html
Peeling rozświetlający do twarzy L'Oreal Ideal Glow kosztujący 14,99 zł/150 ml w Rossmannie z którym przyjaźnię się już jakiś czas:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/03/peeling-rozswietlajacy-ideal-glow-loreal.html
I niebieskie szpilki, bezfirmowe, które już już mogłyście zobaczyć tu:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/05/majowy-weekend.html

Jak Wam się podobają moje nowości? Miłego weekendu:)

12 komentarzy:

  1. rajstopy Sally Hansen na pewno jeszcze będą moje, chociaż narazie pogoda taka, że nie ma co nóg odsłaniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jutro mam komunię i kreacja wymaga potraktowania nóg właśnie tym kosmetykiem:)

      Usuń
  2. świetne nowości a szpileczki smerfowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy, szczególnie te do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio kupiłam dwa kremy do rąk Evree, ale akurat inne wersje - różową odżywczą i czerwoną regenerującą, ta pierwsza chyba zdetronizuje regenerujący krem Le Petit Marseillais i zostanie moim ulubionym kremem do rąk.
    Szminka piękna, myślę, że spokojnie możesz jej jutro użyć, jeżeli reszta stylizacji będzie stonowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam niebieski, bo moim wielkim problemem są suche dłonie i mało który krem sobie z nimi radzi, a ten daję radę:)
      Tak, już postanowiłam, że szminka będzie:)

      Usuń
  5. Mi olejek rycynowy pomogl na porost rzes jak i na zageszczenie ich :)
    Mam ten sam kolor pomadki z Bourjois, uwazam ze bedzie odpowiedni na rodzinna uroczystosc, wlasnie jesli bedzie jedynym intensywnym akcentem w makijazu, a reszta bedzie delikatniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rzęsy jeszcze nie stosowałam, ale chyba w końcu to zrobię. Na brwi zadziałał rewelacyjnie, bardzo szybko mi odrosły i się zagęściły.
      Tak, to będzie jeden jedyny mocny akcent:)

      Usuń