niedziela, 10 maja 2015

Majowy weekend:)

Dziś chciałam Wam zaprezentować niezobowiązujący strój, idealny na zakupy, na spacer, na weekend w mieście. Szczerze pisząc jest to też świetna okazja, aby Wam zaprezentować moje nowe, piękne szpilki w chabrowym odcieniu w których jestem wręcz zakochana. Brakowało w mojej szafie butów w żywszym kolorze i wreszcie się pojawiły:) Są wygodne i stabilne, a ich obcas wynosi 8 cm, czyli jak na mnie wcale nie jest taki wysoki. Spodnie mogą Wam się nie podobać, ale niestety w moim przypadku, czyli w rozmiarze 0, jest bardzo trudno znaleźć spodnie, które nie będę ze mnie spadać. Te nie spadają i wygodnie się je nosi więc jestem w stanie wybaczyć im brak urody.
Zapraszam do oglądania zdjęć nie tylko na blogu, ale także na moim profilu na Instagramie:
https://instagram.com/borzeckamarta/

Koszula - Benetton
Spodnie - Mango
Szpilki - no name z allegro
Torebka - Francesco Biasia
Okulary - Ray Ban
Zegarek - TAG Heuer
Mam nadzieję, że na wyborach już byłyście albo się wybieracie:)

12 komentarzy:

  1. Super wygladasz! Masz swietna figure!! :) Spodnie i buty bardzo mi sie podobaja i widzialabym je w mojej szafie :)
    Oczywiscie na wyborach juz bylam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      To obywatelski obowiązek masz już spełniony:)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz, również podobają mi się spodnie i buty, ale bardziej na kimś innym, sama bym się źle w nich czuła, bo za błyszczącymi materiałami i wyrazistymi barwami w szafie nie przepadam, najchętniej nosiłabym wyłącznie matowe czernie, beże i szarości.
    A co do wyborów, to dobrze to ujęłaś, jest to obywatelski obowiązek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie tyle są błyszczące co ponoć woskowane, ale mniejsza o nazwę skoro się błyszczą:)
      Ja z wiekiem coraz bardziej lubię żywe kolory:)

      Usuń
  3. Taaak - figura marzenie! Wdzięk i klasa - wrodzone! Te kobaltowe szpilki i spodnie nadają pazura całej stylizacji! Świetnie się na Ciebie patrzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe i na wyrost słowa:)

      Usuń
  4. Zgodnie wtóruję głosom Dziewcząt - fantastyczna figura a te spodnie z takim pazzzurem :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja się dołączę do zachwytów :) dodatkow zazdroszcze pogody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione w piątek, a dziś na Mazowszu i w Warszawie jest zimno, choć słonecznie.

      Usuń
    2. słonko najważniejsze u mnie dzis dopiero troszkę świecie ale tez zimno

      Usuń
    3. Ale ma być na szczęście coraz cieplej:)

      Usuń