poniedziałek, 18 maja 2015

Odżywka do paznokci Sally Hansen Nailgrowth Miracle

Dziś chciałam Wam przybliżyć znaną odżywkę do paznokci Sally Hansen Nailgrowth Miracle, znaną bardziej jako "złota" ze względy na kolor buteleczki.
Obietnice producenta:
Wzrost: paznokcie widocznie dłuższe w ciągu 5 dni.
Martwią Cię: miękkie, obgryzione, cienkie lub zniszczone paznokcie.
Rezultat: silniejsze, twardsze, ale i elastyczne paznokcie, utrzymujące długość.
Jak to działa? Preparat do paznokci z białkiem sojowym wspomaga wzmacnianie paznokci i ich wzrost oraz hamuje łamliwość. Keratyna chroni paznokcie przed rozdwajaniem się, pękaniem i niszczeniem. Kolagen i multiwitaminy stymulują ich zdrowy wzrost.
Skład:
Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Alcohol Denat., Nitrocellulose, Adipic Acid/ Neopenthyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Isopropyl Alcohol, Trimethyl Pentanyl Diisobutyrate, Triphenyl Phosphate, Camphor, Sucrose Benzoate, Acrylates Copolymer, Etocrylene, Aqua/Water/Eau, Dimethiconol, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Soy Protein, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Calcium Pantothenate, Ascorbic Acid, Keratin Amino Acids, Mercaptopropionic Acid, Sodium Chloride, D&C Violet No. 2 (Ci 60725).
Już kilka lat temu używałam tej odżywki i postanowiłam do niej wrócić. Czy słusznie o tym dalej.
Ładna, złota buteleczka, wygodny pędzelek.
Transparentny lakier do paznokci, który jest odżywką - nihil novi. Dla mnie to wielki plus, że kosmetyk Sally Hansen jest bezbarwny - nie przepadam za innymi odcieniami odżywek do paznokci.
Jakiś miesiąc temu dwa paznokcie mi się zadarły podczas sprzątania i je obgryzłam do końca. Jak już były dwa krótkie to stwierdziłam, że resztę trzeba wyrównać. Na bardzo krótkie paznokcie co dwa dni nakładałam Nailgrowth Miracle - zmywałam i kładłam nową warstwę. Po trzech tygodniach paznokcie znów stały się ładne i długie - dla mnie długie to ciut poza opuszki palców. Zatem jeśli chodzi o szybki wzrost paznokci to nie mam najmniejszych zastrzeżeń, bo odżywka zadziałała znakomicie.
Na paznokciach może zostać więcej niż dwa dni, wytrzyma kilka bez odpryskiwania.
Jednak jest jedno poważne ale. Chodzi o twardość paznokci. Nie są cienkie ani łamliwe, ale używana przeze mnie wcześniej Sally Hansen Maximum Growth sprawiała, że były niezwykle mocne i twarde. Takiego działania brakuje mi w przypadku jej "złotej" siostry.
Cena to 29,99 zł za 13,3 ml w Rossmannie.
Reasumując to odżywka dobra, ale jej więcej nie kupię ponieważ znam lepszą i to tej samej firmy. Niestety jest już dostępna tylko na allegro, ale jest też sporo tańsza. Mam na myśli wspomnianą Sally Hansen Maximum Growth o której już pisałam:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/03/odzywka-do-paznokci-sally-hansen.html
A Wy używałyście odżywek do paznokci Sally Hansen?

11 komentarzy:

  1. Nie mam przekonania do tej firmy, każdy lakier i odżywka SH była dla mnie nieporozumieniem, to chyba najbardziej przereklamowane kosmetyki, z jakimi miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najgorsze odżywki do paznokci ma Eveline. a SH ma też bardzo dobre kosmetyki, a że część to niewypały to może akurat miałaś pecha.

      Usuń
    2. Dla mnie najgorsze odżywki do paznokci ma Eveline. a SH ma też bardzo dobre kosmetyki, a że część to niewypały to może akurat miałaś pecha.

      Usuń
  2. Ja z SH mam wysuszacz Insta-Dri i sprawdza się super. A odzywki uzywam z Eveline 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka z Eveline żywym ogniem wżerała się w moje paznokcie.

      Usuń
  3. ale te bzy wyglądaja magicznie dawni nie stosowąłam żadnej odżywki do pazurków moze czas zacząc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maj jest w ogóle magiczny i niemała w tym zasługa właśnie bzów:)

      Usuń
  4. Odżywek od SH nie miałam nigdy, jak pewnie pamiętasz ubóstwiam złowrogą i szkodliwą Eveline 8w1, dlatego coraz poważniej rozglądam się za czymś bez formaldehydu. Zapoluję na Twoją ulubienicę Maximum Growth, a jeśli się nie uda zdecyduję się na złotko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam odżywkę SH tez na wzrost paznokci tylko w postaci serum ale efekty były znikome w stosunku do ceny !

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem od czego to zależy, ale u mnie naprawdę odżywka dała świetne rezultaty.

      Usuń