wtorek, 12 maja 2015

Wygładzający szampon z keratyną Brazilian Keratin Smooth Organix

Na pewno wiele z Was widziało ten szampon w Rossmannie. Kupiłam go skuszona przepięknym zapachem - to chyba najładniej pachnący szampon z jakim miałam do czynienia. A czy rzeczywiście działa możecie przeczytać dalej.
Opis producenta:
Szampon wygładzający z brazylijską keratyną oparty na bazie organicznych składników aktywnych. Nie zawiera siarczanów i sztucznych zmiękczaczy! Kuszące połączenie odżywczego olejku kokosowego oraz protein keratyny doskonale wzmacnia i odżywia włosy. Dodatkowo olejek z owoców awokado i masło kakaowe wygładzają strukturę włosów oraz dodają im zdrowego blasku. Dla uzyskania lepszego efektu zastosuj również odżywkę z tej samej serii, która naturalnie zmiękczy włosy.
Skład:
Aqua (Water), Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, PPG-2 Hydroxyethyl Coco/Isostearamide, Hydrolyzed Keratin, Cocos Nuciferab (Coconut) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Theobroma Cacao(Cocoa) Seed Butter, Panthenol, Dimethicone, Amodimethicone, Glycol Stearate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Guar Hydroxypropyltrimonium  Chloride, Polyquaternium-6, Polyquaternium-10, Laureth-4, Laureth-23, Cocamidopropyl Betaine, Trideceth-12, Coco-betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Cetrimonium Chloride, Butylene Glycol, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Tetrasodium EDTA, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Sodium Sulfate, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, CI 19140 (Yellow 5), CI 16035 (Red 40), CI 42090 (Blue 1).
Przyznam, że nigdy nie wcześniej nie słyszałam o marce Organix, ale bardzo lubię testować nowe kosmetyki więc zaciekawiona obejrzałam sobie szampon wygładzający Brazilian Keratin Smooth i otworzyłam. Zapach mnie urzekł od pierwszej chwili - kokosowo - karmelowo - waniliowy. Bardzo przyjemny.
Szalenie podoba mi się buteleczka w której jest Brazilian Keratin Smooth. Nie tylko miła dla oka, ale też jest wygodna w użyciu.
Szampon jest w kolorze jasnego brązu, o gęstej i aksamitnej konsystencji, bardzo dobrze się pieni i bez problemów spłukuje.
Po 3 tygodniach stosowania mogę śmiało orzec, że jest to całkiem niezły produkt i istotnie włosy są po nim wygładzone. Zwykle sporo mi ich odstaje, a teraz już wszystkie są gładkie, grzeczne i zdyscyplinowane:) Tak jak obiecuje producent są też lśniące i wyglądają na bardzo zdrowe. Niestety nie mogę napisać, że po szamponie Organix są miękkie - raczej wręcz przeciwnie, ale to dla mnie nie jest jakiś wielki minus.
Uważam, że to całkiem dobry szampon, na pewno lepszy od innych drogeryjnych. Jednak kosztuje też więcej, a lepsze są choćby naturalne szampony rosyjskie. Póki co mam zamiar kupić jeszcze odżywkę, ale raczej nie jest to super produkt (jak na tę cenę), choć jest dobry.
Kosztuje 34,99 ml za 385 ml w Rossmannie.
Miałyście ten szampon? Jak go oceniacie?

15 komentarzy:

  1. Jeżeli włosy po użyciu nie są miękkie i przyjemne w dotyku, to nie jest to kosmetyk dla mnie. Moje falowane włosy, które mimo, że są zadbane lubią się puszyć na pewno by się z tym szamponem nie polubiły. A szkoda, bo opis zapachu mnie zachęcił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest niesamowity! Mnie na miękkości włosów aż tak nie zależy, ważne, aby ładnie wyglądały:)

      Usuń
  2. Uwielbiam szampony z intensywnym zapachem.
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tu bzowo:) ślicznie;) szamponu nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, teraz czas bzów więc musiały się znaleźć na blogu:)

      Usuń
    2. przez to wpisy są bardziej pachnące:)

      Usuń
  4. Czekałam na Twoją recenzję, tak jak pisałam wcześniej wiele razy chodziłam wokół tego szamponu, ale nigdy się nie zdecydowałam... Sądzę, że za tę cenę mógłby zrobić troszeczkę więcej, choć pewnie wiele też zależy od naszych włosów. Być może kiedyś po niego sięgnę - nie wykluczam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też do kupienia w Rossmannie miniaturki tego szamponu, może spróbuj:)

      Usuń
  5. Uwielbiam wygładzające szampony. Na moich włosach cuda czyni keratynowy szampon CHI ENVIRO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio mniej dlatego już zmieniłam szampon:)

      Usuń
  6. Czy ten szampon mozna stosowac po keratynowym prostowaniu wlosow?

    OdpowiedzUsuń