wtorek, 2 czerwca 2015

100 000 wyświetleń i moja wygrana w konkursie:)

Dziś małe święto na moim blogu ponieważ wczoraj, czyli na Dzień Dziecka, otrzymałam nietypowy prezent w postaci wyświetlenia numer 100 000:) Z tej okazji chciałam Wam wszystkim podziękować za to, że ze mną jesteście. Przy okazji proszę o komentarze, a w nich uwagi co Wam się podoba, a co nie na tej stronie. Może chciałybyście jakichś zmian, więcej wpisów o innej tematyce? Śmiało piszcie:)
Przy okazji chciałam się pochwalić perfumami jakie wygrałam na blogu u Iwony:
http://www.iwonagold.pl/
Są to Lanvin Eclat D'Arpege z którym nie miałam wcześniej do czynienia, a które podbiły mój nos, bo są naprawdę piękne. Dziękuję Iwonko:) Za jakiś czas napiszę obszerną recenzję tego zapachu.
I życzę Wam udanego odpoczynku w nadchodzący długi, czerwcowy weekend:)

15 komentarzy:

  1. Miłego noszenia perfum i oby przywracały same pozytywne wspomnienia:) Gratuluję 100 000 wyświetleń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę je już od kilku dni, czyli od poniedziałku kiedy odebrałam paczkę od Ciebie i cały czas nie mogę się nadziwić, że nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, bo są naprawdę warte poznania:)

      Usuń
    2. Powiem Ci, że ja nie mogę nosić typowo kwiatowych zapachów, więc niestety moje testy skończyły się na jednej próbce, jednakże uważam, że to jedne z najoryginalniejszych i najładniejszych perfum:)

      Usuń
    3. Akurat wczoraj czytałam pewną powieść w której jedna z bohaterek - wyrafinowana i przebojowa bizneswoman używała tego zapachu:)
      Te perfumy są o tyle dobre, że można ich używać cały czas, nawet teraz kiedy są takie upały. Nie jest to zapach przytłaczający. Zresztą niedługo napiszę recenzję:)

      Usuń
    4. O proszę:) Ja też powiedziałabym, że te perfumy byłyby idealne dla bizneswoman. Poleciłabym je jeszcze lekarkom :) Jestem ciekawa jak opiszesz te perfumy, więc czekam na recenzję:)

      Usuń
  2. Oj podwójne gratulacje! Mam nadzieję, że też kiedyś zobaczę u siebie tę magiczną liczbę 100.000 :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! I to podwójne :) Bardzo fajne perfumy!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulations! You deserve even more visitors <3
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń