czwartek, 9 lipca 2015

L'Oreal Casting Sunkiss 01 średni brąz użyte przez posiadaczkę włosów bardzo ciemnych - rok po zastosowaniu

Większość z nas ma na swoim koncie jakieś kosmetyczne grzechy. Jednym z moich najcięższych przewinień jest to co zrobiłam włosom rok temu, czyli rozjaśnienie ich żelem Sunkiss L'Oreal. Z okazji tej nieszczęsnej rocznicy postanowiłam Was przestrzec przed użyciem tego kosmetyku.
Na powyższym zdjęciu filozoficznie rozmyślam: "Po co mi to było?" A przy okazji widać mi też dobrze włosy.

Jeszcze nieco ponad rok temu miałam piękne, zdrowe, długie, ciemne włosy. Jednak wpadłam na pomysł, że na wakacje coś zmienię i je sobie rozjaśnię.
Efekt był taki jak na zdjęciu poniżej, a pierwsza recenzja mocno entuzjastyczna:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/07/loreal-casting-sunkiss-01-sredni-braz.html
Jednak, teraz, po roku wiem, że nie powinnam była nic robić z włosami. Stały się osłabione, wolniej rosły, były zniszczone. Dopiero niedawno zaczęły szybciej rosnąć i mam nadzieję, że jak najszybciej będę mogła je tak podciąć, że po efekcie Sunkiss nie będzie już śladu. Teraz myślę sobie, że może ten mój kosmetyczny błąd był po to, aby mi uświadomić, że to mój naturalny kolor włosów jest tym dla mnie najlepszym i najbardziej mi pasującym. Co prawda kiedyś, kilka lat temu również rozjaśniałam włosy, ale u dobrej fryzjerki oraz nie były wtedy tak ciemne.
Poniższe zdjęcia przedstawiają obecny wygląd moich włosów. Na szczęście wyglądają jak ombre, różnica aż tak bardzo nie rzuca się w oczy:
A Wy żałujecie jakichś swoich metamorfoz fryzury?

24 komentarze:

  1. Co prawda ja nie mam bezposredniego doswiadczenia z produktami do farbowania/rozjasniania wlosow z L'oreal, ale moja mama niedawno miala farbe tej marki i tez nie byla zadowolona, mocno jej zniszczyly wlosy, nie mowiac ze kolor szybko sie spral... Lepiej chyba omijac farby z tej marki szerokim lukiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby do włosów L'Oreal są dobre, ale te używane w salonach fryzjerskich, z linii profesjonalnej. Są naprawdę świetnej jakości i jak parę lat temu miałam nimi farbowane włosy to byłam bardzo zadowolona. Natomiast Sunkiss jak widać to już dużo gorszy produkt.

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o kolor, raczej nigdy nie byłam bardzo niezadowolona, zwykle podchodziłam racjonalnie do tematu, aczkolwiek już z fryzurą nie było tak racjonalnie, do dziś żałuję jak swego czas obcięłam włosy sięgające prawie pasa na krótko, wręcz bardzo krótko! Ale po to jest nasze życie, aby zdarzały się i w nim błędne wybory, nie tylko włosowe, rzecz jasna :-) Od tamtej pory raczej nie eksperymentuję, aczkolwiek ostatnio ciągle kusi mnie grzywka, ta myśl chodzi za mną jak cień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje, że jesienią, w nowym sezonie jednak w końcu zdecydujesz się na tę grzywkę:)

      Usuń
    2. Wiesz, że mam podobne podejrzenia? :-D

      Usuń
  3. Ja nigdy nie farbowałam, nie rozjaśniałam włosów, ale nie ukrywam, że czasami włącza mi się chęć szaleństwa w tej kwestii:) Twoje doświadczenia ostudziły nieco mój zapał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zniechęcaj się! Jak farbowałam włosy w salonie fryzjerskim to byłam zawsze zadowolona. Moja wina, że chciało mi się eksperymentować z nowym kosmetykiem, mogłam iść do fryzjerki.

      Usuń
    2. Kiedyś się pewnie zdecyduję, ale teraz rozjaśniam włosy rumiankiem:)

      Usuń
  4. mi sie własnie amrzy jakies szalenstwo w tej kwestii ale ciągle sie waham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wracasz do pracy więc to może dobry moment?:)

      Usuń
  5. Mi po porodzie włosy garściami wychodzą więc szybko nie zdecyduje się na farbowanie http://po-rodzinie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. http://po-rodzinie.blogspot.com/2015/07/spacerek_11.html
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnee zdjecia http://www.thecoolorlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, raczej niczego nie żałuję. Używam farby Casting Creme Gloss i jestem baaardzo zadowolona.

    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego inaczej jak widać się sprawdza:)

      Usuń
  9. Fakt, włosy po Sunkiss są zniszczone i kiepsko rosną, ale ten efekt ombre bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie farbowałam, bo moje włosy same zmieniają kolor sezonowo. :D
    Na zdjęciu z ciemnymi włosami w okularach wyglądasz jak Lily Pebbles! :)
    Ładnie Ci też z tym ombre, ale jednak żadne włosy nie wyglądają tak dobrze, jak te zdrowe, niezależnie od koloru! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz sprawdzę kim jest ta Lily:)
      Ja farbowałam wiele lat, ale już tego błędu więcej nie popełnię.

      Usuń
  11. O moich włosowych metamorfozach można przeczytać w ostatnim wpisie. A ten żel rozjaśniający z L Oreal chcę przetestować od dawna. I mimo wszystko - spróbuję:)

    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jak ten krem zachowuje się kiedy chcemy nałożyć go na odrosty. Co do farb z Loreal jestem bardzo zadowolona i jak pisała wczesniej jedna z Was że niszczą włosy wszystko zależy od tego jak o nie dbamy. Wiadomo że włosy farbowane potrzebują większej uwagi i uzywania lepszych kosmetyków do włosów , które będą je odbudowywać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już więcej Sunkissa ani na odrosty ani na nic innego nie będę nakładać - drugi raz nie popełnię tego błędu:)
      I mam nadzieję, że jak najszybciej odrosną mi moje naturalne włosy i dbam o to, aby były jak najzdrowsze.

      Usuń
  13. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń