wtorek, 7 lipca 2015

Mydło dziegciowe

Dziś wpis poświęcony mydłu, które zmieniło na lepsze życie mojej cery. Jeśli któraś z Was jeszcze nie ma mydła dziegciowego to mam nadzieję, że po przeczytaniu mojej recenzji, szybko je nabędzie:)
Obietnice i opis producenta:
Naturalny brzozowy dziegieć - pozyskuje się go z zewnętrznej warstwy kory brzozy - kora, ma silne właściwości przeciwbakteryjne, przeciwpasożytnicze, antyseptyczne, poprawia przepływ krwi do skóry i ma korzystny wpływa na jego ogólny stan.
Unikalny, rosyjski rodzaj mydła. Brak w nim jakichkolwiek barwników - swoją ciemną barwę zawdzięcza naturalnym składnikom.
Właściwości mydła:
 - zwiększa przepływ krwi w skórze,
 - skutecznie powstrzymuje wypadanie włosów - wzmacnia cebulki włosowe i w niektórych przypadkach zaobserwowano porost włosów,
 - zmniejsza lub całkowicie likwiduje łupież,
 - wspomaga gojenie się ran różnego pochodzenia (oparzenia, odmrożenia, skaleczenia, czyraki, ropnie, pęcherze),
 - z powodzeniem stosuje się je w leczeniu trądziku, łuszczycy, łojotoku, łysienia, alergicznych wysypek, grzybicy, świerzbu, grzybu skóry.
 - reguluje prace gruczołów łojowych.
Sposób użycia:
Aby zwalczyć trądzik umyć skórę 1 - 2 razy dziennie. Już po kilku użyciach zaobserwuje się pozytywny efekt. Następnie można przejść do "trybu zapobiegania" i mydłem myć twarz 2 razy w tygodniu.
Skład:
Sodium Palmitate, Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, Betula Tar, Triethanolamine, PEG-400, Disodium EDTA, Citric Acid, Cellulose Gum, Benzoic Acid, Sodium Chloride.
Zacznę od zapachu, który jest najsłabszą stroną opisywanego mydła. Jest to wstrętny zapach smoły drzewnej, ale można się przyzwyczaić zważywszy na rewelacyjne działanie.
Kolor mydła mnie nie zdziwił - ciemny brąz.
Mydła dziegciowego używam od ponad miesiąca (podkreślam, miesiąca:)) i nawet w dni kiedy czasami zdarzało mi się mieć jakiś wyprysk nie miałam nic. Czysta cera, bez zaskórników i niedoskonałości (ten eufemizm oznacza pryszcze). Szczerze pisząc czuję się jak naukowiec, który wiele czasu i pieniędzy wydał na badania, a okazało się, że w zasięgu ręki miał gotowe rozwiązanie. Co prawda już od dawna nie mam trądziku, ale zdarzało się, że bywałam niezadowolona ze swojej skóry. To już czas przeszły, bo mydło dziegciowe rozwiązało moje problemy. Wiem, że póki same tego nie spróbujecie to trudno będzie Wam uwierzyć w to, że mydełko za kilka złotych czyni takie cuda. Ja nie wierzyłam, ale na szczęście dostałam je w prezencie:)
Używam mydła od ponad miesiąca co najmniej raz na dzień, często dwa razy i zużycie to może jakieś 10 - 15%
Kosztuje od 4 do 8 zł za 140 g w sklepach zielarskich, na allegro, na www.triny.pl, itp.

8 komentarzy:

  1. Serio? Ja walczę wciąż z trądzikiem, mimo że już 29 lat na karku... Zachęciłaś mnie, jutro pędzę do zielarskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś rocznik 86? W takim razie mamy tyle samo lat:)

      Usuń
    2. Tak :)

      Dziś pomaszerowałam do sklepu zielarskiego na swoim osiedlu (tak mnie zachęciłaś!), ku mojej radości pan powiedział, że ma te mydło, ale cena to 10 zł za kostkę. Zdziwiłam się nieco, bo nastawiałam się na wydatek 4-6 zł, ale takie ceny to pewnie w sklepach internetowych :) W każdym razie nabyłam je i teraz niecierpliwie będę wyczekiwać zmian w stanie mojej cery. Zapach faktycznie może odstraszać, ale mi pachnie prawdziwym, greckim mydłem z oliwek, więc nie jest to dla mnie nowość ani minus. Po prostu naturalny, niechemiczny zapach ziół.

      Usuń
    3. 10 zł to faktycznie sporo jak na to mydełko, ale biorąc pod uwagę efekty na pewno będziesz zadowolona:)
      Cóż, zapach to jedyna wada tego kosmetyku, ale już się nawet do niego przyzwyczaiłam:)

      Usuń
  2. Dzięki wielkie za ten wpis. :) Przeczytałam od deski do deski. Wchodzę na TRINY.PL:) Swoją drogą ciekawe mają kosmetyki w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) Istotnie mają tam mnóstwo kosmetyków w świetnych cenach.

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam styczności z takim mydłem! Ale robisz mu taką reklamę, że nie wiem czy się nie skuszę! Dla czystej cery jestem w stanie zrobić wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, zwłaszcza, że jest takie tanie:)

      Usuń