środa, 5 sierpnia 2015

Rozwiązanie konkursu ekokosmetyki oraz nowy konkurs

Cóż, na początku muszę się wytłumaczyć ponieważ porzuciłam blogowanie na ponad 3 tygodnie. Moje wytłumaczenie jest banalnie proste - miałam mnóstwo pracy i innych obowiązków i ostatnia rzecz o jakiej myślałam to blogowanie. Zatem biorę się do nadrabiania zaległości. Dziś wyniki konkursu w którym do wygrania miało być 5 peelingów Mango Organic Shop jednak nagroda uległa zmianie ponieważ tego kosmetyku nie mogę nigdzie znaleźć. Nigdy bym nie pomyślała, że tak rewelacyjny produkt przestanie być dostępny w sprzedaży w Polsce, a jednak tak się stało. Na stronie triny.pl jest komunikat: wycofany ze sprzedaży, co możecie zresztą same sprawdzić:
http://triny.pl/peelingi-do-ciala/1584-organic-shop-peeling-do-ciala-mango-250-ml.html
Wielka szkoda, bo chciałam, aby pięć z Was poznało go bliżej i pokochało tak jak ja. W związku z zaistniałą sytuacją dziewczynom, które wygrały proponuję, aby za równowartość tego peelingu, czyli 22 zł (właściwie to lekko zaokrąglę do 25 zł) wybrały sobie jakiś inny kosmetyk (lub kosmetyki, bo teraz na Triny jest sporo produktów w bardzo niskich cenach) z www.triny.pl Oczywiście wysyłka na mój koszt. Zwyciężczynie po wybraniu wygranych proszę o kontakt ze mną i podanie adresu do wysyłki: martaa.borzecka@gmail.com
Zwyciężczyniami są:
 - Agaraszka 
 - Tanika 
 - Esy, floresy, fantasmagorie
 - Sylwetta
 - Iwona Gold

Chętnie służę pomocą przy wyborze kosmetyków:)

Przy okazji chciałam ogłosić nowy konkurs w którym do wygrania będzie bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł . Tym razem losowanie odbędzie się w nieprzekraczalnym terminie 30 sierpnia br. Warunki udziału to obserwowanie mojego bloga i mile widziane jest również obserwowanie mojego konta na Instagramie:
https://instagram.com/borzeckamarta/

21 komentarzy:

  1. Ojej :) Jaka miła niespodzianka :)
    Okropnie żałuję, że wycofali kosmetyki Organic Shop - mogli wcześniej uprzedzić ;/
    Wiem doskonale co wybiorę bo już od dawna chciałam spróbować olejek z marakui - podobnież rewelacyjny dla cery dojrzałej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:)
      Niestety widzę, że większość produktów tej firmy jest niedostępna, chyba wycofują się z Polski albo może to rodzaj sankcji? Znowu mnie to dotknie najbardziej.
      Już zamawiam ten kosmetyk dla Ciebie:)

      Usuń
  2. Doskonale Cię rozumiem z brakiem czasu, wpadam na bloga tylko jak po ogień, dobrze, że jest Insta, to dzięki niemu dotarła do mnie tak cudowna wiadomość - niczym światełko w tunelu w tym nędznym, pracowitym dniu :-D I z pewnością ten wieczór spędzę na rozeznaniu w asortymencie Triny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba miałaś wczoraj kiepski dzień, ale praca w taką pogodę niemal wszystkim daje się we znaki.

      Usuń
  3. Zgłaszam się! obserwuję jako Ruda, przybijam wirtualną piątkę bo ja też mam ostatnio mało czasu na blogowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze przez jakiś czas nadal nie będę miała za dużo czasu.
      Powodzenia, może teraz Ci się uda:)

      Usuń
  4. Biorę udział i obserwuję jako Beauty Essence. Instagrama nie posiadam, więc. ;)
    Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale niespodzianka :) Dziękuję pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja porzuciłam blogowanie na 2 tygodnie, ponieważ miałam przeprowadzkę i nareszcie mieszkam w moim ukochanym Gdańsku:) Marzenie się spełniło.:)
    Jeszcze raz dziękuję za miłą niespodziankę:)
    P.S. Tym konkursem przypomniałaś mi, że ja nie zorganizowałam nic na pierwsze urodziny bloga,które były w lipcu, a zatem niedługo i u mnie coś się pojawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, że spełniło się Twoje marzenie:) Na pewno jesteś przeszczęśliwa.
      Pewnie Twój blog to tylko hobby tak jak jest w moim przypadku więc nawet w przypadku dłuższych przerw nie dzieje się nic złego.

      Usuń
    2. Masz rację, ale brakowało mi interakcji z ludźmi w blogosferze:)

      Usuń
    3. P.S. A odnośnie nowego miejsca zamieszkania, to rzeczywiście jestem bardzo szczęśliwa. Od 3 lat myślałam o przeprowadzce, ale uziemiła mnie praca. W czerwcu nareszcie udało mi się od niej uwolnić.

      Usuń
    4. Fajnie tak spełniać swoje marzenia. Kiedyś chciałam mieć drugi dom/mieszkanie w Gdyni - piękne miasto i bardzo mi się kojarzy z II RP, czyli według mnie krainą polskiej szczęśliwości:)

      Usuń
  7. Łał jaki świetny konkurs! Biorę udział, bo uwielbiam robić zakupy w sephorze! http://www.nellyyx.blogspot.com Od razu biorę się za lajkowanie i obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom! Na blogi Agaraszki i Iwony Gold lubię zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego - dziewczyny mają blogi na naprawdę wysokim poziomie.

      Usuń
  9. Hej :)
    Też jestem blogerką (początkującą) i mam taką propozycję dla Ciebie oraz innych blogerek. Jeśli będziecie obserwować mój blog : http://natalie-forever.blogspot.com/ i polubicie profil na fb : https://www.facebook.com/pages/Natalie-Forever/681490271932807 to ja zrobię to samo :D
    Mój blog jest o kosmetykach (szczególnie tych naturalnych) , analizuję składy produktów,które polecam,piszę o zdrowej żywności oraz o modzie .
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń