niedziela, 23 sierpnia 2015

Schyłek upalnego lata

Już od dwóch miesięcy nie dodałam zdjęć żadnej stylizacji więc postanowiłam, że wreszcie się zmobilizuję i udało mi się w trakcie mijającego weekendu zrobić fotografie dwóm strojom. W dziś zamieszczonym wpisie główną rolę odgrywa malachitowy top i letni kapelusz. Zdjęcia zostały wykonane w Łazienkach Królewskich. Miłego oglądania:)

Top - Zara
Spódnica - część mojego szkolnego mundurka z LO
Buty - Nando Muzi
Kapelusz - HatHat (www.hathat.pl)
Okulary - RayBan
Zegarek - TAG Heuer
A to zdjęcie mogłyście już zobaczyć na moim koncie na Instagramie jakiś czas temu w tym właśnie stroju:)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny letni zestaw :)
    Super się w nim prezentujesz :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  2. i love that silky top!

    x
    dahi

    p.s. win a blogpresentation! http://www.strangeness-and-charms.com/2015/08/the-best-of-blogs-september-15.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute summery look! I am also such a fan of wearing hats in the summer time. Love the color of that blouse as well!

    Rae | Love from Berlin

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wcisnęłabym się w ubrania sprzed kilku lat, a co dopiero mówić o rzeczach z czasów liceum:) Takie są problemy osób, które lubią dużo jeść, a ich przemiana materii nie jest już taka jak kiedyś:)
    STYLIZACJA ŚWIETNA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam to szczęście, że mam aż za dobrą przemianę materii i nie mogę nic a nic przytyć:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta spódnica ;) ma świetny krój. Nie wiedziałam, że kapelusz może tak fajnie wyglądać. Aż muszę wygrzebać swój z szafy ;)
    Pozdrawiam
    www.oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta spódnica ;) ma świetny krój. Nie wiedziałam, że kapelusz może tak fajnie wyglądać. Aż muszę wygrzebać swój z szafy ;)
    Pozdrawiam
    www.oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie kolorów :), bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń