poniedziałek, 14 września 2015

Rozwiązanie konkursu - do wygrania książka Joanny Glogazy "Slow fashion. Modowa rewolucja"

Dziś mam dla Was rozwiązanie konkursu w którym miałyście szansę wygrać książkę autorstwa Joanny Glogazy pt. "Slow fashion. Modowa rewolucja". Z ogłoszeniem wyników drugiego konkursu w którym był do wygrania bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł muszę się jeszcze wstrzymać do czwartku - wtedy już na pewno mają być te bony.
Książkę wygrała:
Kinga N., którą proszę o skontaktowanie się ze mną via mail: martaa.borzecka@gmail.com
Dla tych z Was, którym tym razem się nie poszczęściło mam dobrą wiadomość - za 3 dni będę miała dla Was nowy konkurs:)

2 komentarze:

  1. Hej, o rany, to ja wygrałam ? Nie wierze!!! Właśnie wracam z urlopu na Teneryfie i mam nadzieje, ze nie jest za późno, aby podać adres... Już pisze ci maila :)

    OdpowiedzUsuń