piątek, 16 października 2015

Błyszczyk powiększający usta ArtDeco Hydra Lip Booster odcień 38

Jeżeli na rynku jest jakiś kosmetyk, który ma powiększać usta to prędzej czy później go kupię - zawsze podobały mi się takie usta jakie mają Angelina Jolie i Charlotte Casiraghi. Żałuję tylko, że błyszczyk ArtDeco Hydra Lip Booster odcień 38 trafił do mnie dopiero niedawno. Naprawdę sprawia, że usta wydają się większe i pełniejsze.
Obietnice producenta:
Błyszczyk ArtDeco Hydra Lip Booster optycznie powiększa usta. Zapewnia efekt pełnych, wilgotnych i zmysłowych ust.
Zawiera mikrokapsułki z kwasem hialuronowym, które zatrzymują wilgoć wewnątrz ust. Działając od środka wygładzają drobne zmarszczki i linie. Wyciągi z roślin morskich i kolagen przyspieszają regenerację skóry i poprawiają jej elastyczność. Jest półtransparentny (nadaje ustom bardzo delikatny kolor), przy regularnym stosowaniu doskonale pielęgnuje usta. Ma piękny, karmelowy zapach a lekka konsystencja nie skleja ust.
Opakowanie ładne, proste, solidnie wykonane, widać ile mniej więcej kosmetyku ubyło.
Aplikator - gąbeczka precyzyjnie pomaga nałożyć błyszczyk na usta.
Konsystencja dość gęsta.
Zapach jest neutralny, nie wyczuwam w nim karmelu.
ArtDeco Hydra Lip Booster spełnia moje trzy podstawowe kryteria, które musi spełnić błyszczyk, czyli nie ma drobinek oraz brokatu, usta po zastosowaniu tego kosmetyku się nie kleją i nie są wysuszone. A dalej jest już tylko lepiej
Kolor błyszczyku, który ja posiadam to 38 - półtransparentny, bardzo delikatny, subtelny odcień różu, który jest niemal niewidoczny na ustach, który jest taki jak mój naturalny odcień ust, choć nieco je rozjaśnia. Doskonale się sprawdza zarówno w makijażu zwykłym, dziennym, a także tym na nieco bardziej specjalne okazje. Błyszczyk ArtDeco daje przede wszystkim połysk - niczym tafla wody.
Jeszcze długo po aplikacji kosmetyku usta są bardzo nawilżone, pełne i wilgotne. Taki efekt utrzymuje się długo - przez kilka godzin i nawet jedzenie i picie jakoś bardzo go "nie zjada".
Co do najważniejszej obietnicy producenta to jest spełniona. Usta są jak najbardziej optycznie powiększone, pełne, piękne i ponętne.
Uważam, że za tę cenę nie ma na rynku lepszego kosmetyku, który powiększałby usta, a na tego typu kosmetykach znam się dobrze ponieważ jestem prawdziwą maniaczką tego typu specyfików i przetestowałam ich dużą ilość. Mało tego - błyszczyk ArtDeco jest równie dobry, jeśli nie lepszy od podobnych mu z wyższej półki. Zresztą pierwsze miejsce Hydra Lip Booster w rankingu Kosmetyk Wszech Czasów na wizaz.pl mówi samo za siebie:)
46 zł za 6 ml w Douglasie i perfumeriach internetowych, niestety w Sephorach jest niedostępny, a przynajmniej w tych w których ja bywam.
A Wy lubicie kosmetyki, które powiększają usta? Ja nie mam ich małych, ale czego się nie robi, aby były ciut większe?:) W najbliższych czasie planuję zrobić wpis - ranking moich ulubionych błyszczyków powiększających usta.

Miłego weekendu:)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, neutralny, idealny do większości stylizacji kolor, extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ranking błyszczyków Martuś. :) Uwielbiam błyszczyki powiększające z Avonu. Mam ich chyba 8: 4 bezbarwne perłowe i 4 z delikatnym różem. Przyznam, że nie kupuję tego typu błyszczyków z innych firm, bo boję się, że nie przebiją jakością tych z Avonu, bo ich trwałość i efekt na ustach powala na kolana:) Wiem, że Dior ma Maximizer - może kiedyś go wypróbuję. O tym z Artdeco też będę pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zastanawiam się nad tym błyszczykiem Dior Maximizer, bo ponoć jest niezły, choć trochę trudno jest przełknąć jego cenę:)
      Do Avonu mam uraz i nigdy nie kupię nic z tej firmy, zresztą pewnie zauważyłaś, że nigdzie na blogu nawet ta marka nie mignęła:)
      W listopadzie pewnie dopiero dodam ten wpis, wcześniej już inne mam w planach:)

      Usuń
  3. ja akurat takiego błyszczyku nie potrzebuję, ale wpis przydatny dla zastanawiających się nad zakupem :)
    Pozdrawiam
    tasty-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny efekt :) Nie przepadam za błyszczykami wolę pomadki ale brakuje mi czegoś takiego naturalnie soczystego z "misją" powiększania ust to jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ten z tym kosmetykiem masz duże szanse na wielką przyjaźń:)

      Usuń