wtorek, 27 października 2015

Jesienna pielęgnacja włosów, twarzy i ciała

Lubię jesień z wielu względów, między innymi dlatego, że mam wreszcie nieco więcej czasu, aby o siebie zadbać. Dziś chciałam Wam pokazać jak wygląda moja aktualna pielęgnacja włosów, twarzy i ciała. Nie potrzeba mi do tego wielkiej ilości kosmetyków jak to zresztą widać na powyższym zdjęciu:) Zresztą nie ilość, a jakość ma przecież najważniejsze znaczenie.

Włosy
Niedawno pisałam o moim wielkim kosmetycznym odkryciu jakim jest szampon odbudowujący do włosów suchych i zniszczonych L'Occitane Aromakologia:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/10/szampon-odbudowujacy-do-wosow-suchych-i.html
Od niemal tygodnia posiadam również odżywkę do włosów z tej serii i mogę wreszcie napisać, że po latach poszukiwań idealnych kosmetyków do włosów znalazłam swoje perełki:) O odżywce oczywiście napiszę, ale jeszcze trochę muszę ją przetestować.

Twarz
Jeśli chodzi o kremy do twarzy to aktualnie używam dwóch: na dzień i na noc.
Na noc jest to krem Odżywienie i Regeneracja Natura Siberica, która wchłania się błyskawicznie i którego nazwa jest kompatybilna z rezultatami po zastosowaniu:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/natura-siberica-krem-do-twarzy-na-noc.html
Mój krem na dzień to wciąż, już niemal od roku, Sampar Essentials So Much To Dew, który również szybko się wchłania i stanowi jednocześnie dobrą bazę pod makijaż oraz chroni cerę przed promieniowaniem UV. Więcej informacji na temat tego kosmetyku znajdzieciu tu:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/11/krem-na-dzien-sampar-essentials-so-much.html
Jeszcze jeden kosmetyk pielęgnacyjny to silnie wygładzający balsam do ust Sephora, który koi i nawilża. Dziś kupiłam sobie kolejne pudełeczko:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/05/sephora-silnie-wygadzajacy-balsam-do-ust.html
Jeśli chodzi o demakijaż to już od dawna używam wyłącznie mleczka do demakijażu Mixa Optymalna Tolerancja o którego zaletach już pisałam:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/04/mleczko-do-demakijazu-mixa-optymalna.html
Twarz przecieram również niedawno kupionym kosmetykiem, czyli hibiskusowym tonikiem Sylveco.
Moja ukochana maseczka jest rosyjska i ma ekologiczny skład i trudno o lepszy i tańszy jednocześnie kosmetyk. Wpis, który prezentowałam Wam niedawno - błękitna oczyszczająca maska do twarzy na wodzie chabrowej Kąpiel Agafii:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/10/maska-do-twarzy-bekitna-oczyszczajaca.html

Ciało
Jeśli chodzi o kosmetyki do ciała to najbardziej lubię wszelkiego rodzaju peelingi i scruby, a moim numerem jeden są te owocowe z Organic Shop:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/08/peeling-do-ciaa-malinowy-i-mango-oraz.html
Z kolei co do balsamów do ciała to aktualnie smaruję się Vaseline, wersja żółta - ładnie pachnie, dobrze nawilża i szybko się wchłania:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/05/balsam-do-ciaa-vaseline-intensive-care.html

Dłonie
Niestety moje dłonie i paznokcie są zniszczone ponieważ wykonywałam nimi ostatnio sporo prac jak łuskanie orzechów bądź inne. Antidotum okazał się był krem do rąk Sephora Lagoon oraz odżywka do paznokci Nail Tek Intensive Therapy II.

A niedługo pokażę Wam moje aktualnie ulubione kosmetyki do makijażu i perfumy:)


9 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy żadnego kosmetyku, które przedstawiłaś ... Maseczka z Syberia mnie zaciekawiła i szampony. Kto wie, moze sie skuszę kiedyś. Jak będę w Polsce będę szukać tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w Niemczech też są dostępne rosyjskie kosmetyki - warto sprawdzić:)

      Usuń
  2. Sylveco nie przestaje mnie zaskakiwać:). Słyszałam tylko o kilku bublach w ich ofercie i z tego, co pamiętam, były to chyba szampony. Reszta kosmetyków to same hity:). Do tego widzę, że ważna jest dla nich estetyka opakowań. Lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy kosmetyk tej firmy i sprawuje się dobrze, ale to za mało, aby ocenić tę markę.

      Usuń
  3. Vaseline to mój numer jeden wśród balsamów. Uratował moją przesuszoną skórę. Zapraszamy do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się polubiłam z tym balsamem Vaseline, nawilża i nie uczula, cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, bo wiem, że masz niestety problemy z doborem kosmetyków, które Cię nie uczulają.

      Usuń
  5. balsam z vaseline jest świetny :)
    zapraszam do mnie :)
    http://www.fevii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń