czwartek, 29 października 2015

Jesienne zapachy i kosmetyki do makijażu

Przedwczoraj prezentowałam Wam moje kosmetyki do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała, których aktualnie używam, a dziś pora na zapachy i makijaż.
Jesień to czas kiedy używam ciężkich, otulających zapachów z ogonem, a właśnie takie są moje ukochane perfumy Narciso Rodriguez For Her EDT, które określiłam we wpisie im poświęconym zapachem mojego życia. Dlaczego tak je kocham możecie przeczytać klikając w poniższy link:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/06/narciso-rodriguez-for-her-edt.html
Ciepło i kobiecość to bez wątpienia Estee Lauder Sensuous, które Wam niedawno zachwalałam:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/10/sensuous-estee-lauder-zmysowy-otulacz.html
Ale jesień to dla mnie nie tylko otulacze, ale także świeży i ... ozonowy Lanvin Eclat D'Arpege:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/07/lanvin-eclat-darpege.html
Podczas zakupów dostałam próbkę podkładu Dior Diorskin Star odcień 020. Kupiłam jeszcze dodatkowe próbki i cały czas testuję zastanawiając się czy kupić pełnowymiarową wersję tego kosmetyku czy może raczej zostać przez sprawdzonym w ciągu 10 lat Double Wear Estee Lauder.
Powyżej zdjęcie tuszu do rzęs Benefit Roller Lash w wersji mini, ale mam ten kosmetyk również w większej wersji (choć ta mniejsza wydaje mi się mieć nieco lepszą szczoteczkę). Jest to mój długo wyczekiwany idealny tusz o którym napiszę w najbliższym czasie.
Jak wiecie mam wielką słabość do (nad)używania różu do policzków. Aktualnie moim ulubieńcem jest Revlon 002 Haute Pink:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/10/roz-do-policzkow-revlon-002-haute-pink.html
Jeśli chodzi o usta mam trzech jesiennych ulubieńców o których już pisałam.
Pierwszy z nich to błyszczyk powiększający usta ArtDeco Hydra Lip Booster odcień 38 doskonale sprawiający się w przypadku delikatnego makijażu:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/10/byszczyk-artdeco-hydra-lip-booster.html
Mocny akcent zapewnia piękna, fuksjowa, matowa pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet 05 Ole Flamingo!:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/06/matowa-pomadka-bourjois-rouge-edition.html
Z kolei subtelny i nawilżający luksus na ustach w bezpiecznym kolorze to szminka Chanel Rouge Coco 11 Legende:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/06/nawilzajaca-szminka-chanel-rouge-coco.html
Jesienią używam właściwie tylko jednego lakieru  do paznokci, czyli głębokiego burgundu Chanel Le Vernis 18 Rouge Noir:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/10/lakier-do-paznokci-le-vernis-chanel.html

Znacie któryś z tych kosmetyków? Jeśli tak czy również lubicie je tak jak ja?

Miłego wieczoru:)

11 komentarzy:

  1. 3 produkty nam sie pokrywaja: Z maskary Roller Lash rowniez jestem b. zadowolona i ciesze sie, ze ja kupilam. Po matowa pomadke Ole Flamingo siegalam czesciej w lato, troche o niej zapomnialam, ale dzieki Tobie juz wiem jaka pomadke naloze jutro :)

    Co do zapachu Narciso, to dzieki m. in. Twojej recenzji go odkrylam i przepadlam! Niedawno go kupilam i czekam na dostawe kuriera :) (nie moge sie doczekac, az dolaczy do mojej kolekcji) Az boje sie testowac zapach E. Lauder, bo czuje, ze tez przepadne i bede musiala kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam już na Instagramie, że nieraz lubimy te same kosmetyki:)
      Bo Ole Flamingo! pasuje wtedy jak się ma nieco bardziej opaloną karnację, ale teraz kiedy mam dużo jaśniejszą twarz to też nieźle wygląda. No, a Roller Lash na długo zostanie moim ulubionym tuszem:)

      Cóż, jeśli spodobał Ci się Narciso to tak samo będzie z Sensuous - możesz kupić w ciemno:) Zresztą w zeszłym tygodniu pisałam o tym zapachu.

      Usuń
  2. Perfect post:) happy Friday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię nosić świeższe zapachy w okresie jesienno-zimowym. :)
    Jestem ciekawa czy w Twoich zbiorach kosmetycznych pojawi się podkład Diorskin Star i czy nastąpi zdrada wieloletniego ulubieńca :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie lubię, ale perfumy, które wygrałam w Twoim konkursie są wyjątkiem:)

      Nie wiem jeszcze, ale niedługo podejmę decyzję czy zdradzić czy być wierną:)

      Usuń
    2. A widzisz, ja wywnioskowałam, że lubisz w okresie jesienno-zimowym zarówno otulacze, jak i świeże zapachy:). Planuję zorganizować kolejny konkurs, w którym do wygrania będą perfumy. Tym razem będą to cytrusy z pieprzem:)

      Usuń
    3. Cytrusy z pieprzem? Jestem ciekawa co to za zapach:)

      Usuń
  4. Marzy mi się róż od Chanel, ale póki co to nie na moją kieszeń. Zapraszam do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for sharing your favs!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń