wtorek, 6 października 2015

Maska do twarzy błękitna oczyszczająca na wodzie chabrowej Kąpiel Agafii

Do tej pory rzadko stosowałam maseczki do twarzy. Ale to się zmieniło ponieważ wpadł w moje ręce genialny, wydajny i tani kosmetyk jakim jest maseczka nawilżająca Kąpiel Agafii. Zatem dziś na blogu znowu o kolejnym, świetnym, rosyjskim ekokosmetyku.
Obietnice producenta:
Aktywna maska na bazie niebieskiej glinki skutecznie oczyszcza cerę, zwęża pory, a także usuwa nadmiar sebum i przywraca naturalny balans skóry. Naturalne składniki zapewniają dodatkowe odżywienie i nawilżenie. Idealny dla cery tłustej i mieszanej.
Niebieska glinka zawiera sole mineralne i mikroelementy, wykazuje przeciwzapalne i oczyszczające działanie.
Organiczny ekstrakt malwy, bogaty w witaminy grupy A, B, C, łagodzi i poprawia właściwości ochronne skóry.
Sproszkowane ziarno owsa zawiera witaminy grupy B, PP, E, odżywia i przywraca cerze zdrowy i zadbany wygląd.
Woda chabrowa tonizuje i nawilża skórę.
Produkt jest w 100% ekologiczny.

Sposób użycia: 
 - dłuższy - maskę należy nanosić na oczyszczoną skórę, najlepiej po kąpieli parowej lub kompresach. Maskę trzeba nakładać na twarz i szyję, a powieki i skórę wokół oczu posmarować tłustym kremem. Na te miejsca maski się nie nakłada. Maskę nanosi się na 15 - 20 minut. Z maską do twarzy lepiej poleżeć w ciemnym pokoju bez poduszki, nogi podłożyć na wałek i postarać się zrelaksować. Od napływu krwi do głowy wzmocni się skuteczność maski, Aby ją zdjąć, należy użyć ciepłej wody, następnie opłukać zimną wodą lub na wpół z mlekiem. Po zdjęciu maski można pomasować twarz z niewielką ilością kremu.
 - krótszy (czyli taki, który ja stosuję:)) - nanieść maskę na oczyszczoną skórę twarzy, omijając obszary wokół oczu. Po 10 minutach zmyć ciepłą wodą. Maskę stosować 1 - 2 razy w tygodniu.

Skład:
Aqua, Kaolin (Blue Clay), Glycerin, Organic Centaurea Cyanus Flower Water (Organic Cornflower Water), Cetearyl Alcohol, Zinc Oxide (and) Xanthan Gum, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Organic Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract (Organic Mallow Extract), Avena Sativa (Oat) Kernel Powder (Oatmeal), Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol, Parfum.
Jak wiecie jestem wielką fanką rosyjskich kosmetyków naturalnych i na www.triny.pl udało mi się znaleźć zupełnie przypadkiem opisywany dziś kosmetyk. Szukałam czegoś tańszego, aby mieć darmową wysyłkę i stwierdziłam, że już bardzo dawno nie miałam żadnej maseczki więc wzięłam tę na chybił trafił. I zakup ten okazał się strzałem w dziesiątkę:)

Opakowanie ma ładną, subtelną szatę graficzną. Otwiera się bez problemów, choć nie lubię takich zakrętek w przypadku kosmetyków, wolę te typu press. 
Zapach jest delikatny i świeży, ma w sobie pewien powiew chłodu.
Konsystencja gęsta, zwarta, ale maseczka z łatwością rozprowadza się (a także zmywa) po twarzy. Kolor kosmetyku to bladoniebieski.
Po zastosowaniu maseczki Kąpiel Agafii skóra jest aksamitna, wygładzona, nawilżona i świeża. Znika błyszczenie, to co jest w porach, a cera jest wyraźniej jaśniejsza.
Po zastosowaniu nie ma się uczucia ściągniętej cery - a właśnie to często odczuwałam przy tego typu kosmetykach co dla mnie było ich największym minusem.
Maseczka wystarcza mi na 10 - 12 aplikacji przy takim nałożeniu jej na twarz jak na poniższym zdjęciu. To czyni ją wyjątkowo wydajną i bardzo tanią, bo 100 ml kosztuje jedynie 5,31 zł:
Błękitna oczyszczająca maseczka na wodzie chabrowej jest według mnie kosmetykiem doskonałym. Jeśli któraś z Was chce pozbyć się nadmiaru sebum i mieć lepiej nawilżoną cerę to z całą odpowiedzialnością mogę Wam polecić właśnie ten kosmetyk. Zwłaszcza jeśli macie skórę suchą jak ja.


6 komentarzy:

  1. Ciekawy kosmetyk. Jestem ciekawa czy mozna go rowniez dostać w sklepach stacjonarnych? Wybieram sie w grudniu do polski, wiec chce sobie cos przywieźć. W Niemczech mamy mały wybór maseczek w drogeriach. Zazwyczaj sa to saszetki na dwa użycia. W polskichndrogeriach wybór masek jest ogromny. Z rosyjskich kosmetykow miałam do tej pory jedynie szampony i olejki do wcierania we włosy. Były ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można dostać tę maseczkę w sklepach stacjonarnych, trzeba poszukać w takich, które sprzedają ekokosmetyki. Na pewno w większym mieście powinno być coś takiego.
      Ja jestem wielką wielbicielką rosyjskich kosmetyków:)

      Usuń
  2. Po składzie widać już, że ta maseczka musi działać. Przyznam, że nie słyszałam nigdy o niebieskiej glince, zatem wielkie dzięki za oświecenie:).
    Ja zamawiałam zieloną glinkę w proszku i sama tworzyłam miksturę i z perspektywy czasu muszę stwierdzić, że ,,gotowce" z Ziai (mam na myśli maseczkę oczyszczającą z glinką szarą) to już nie to samo. Jedyny ,,gotowiec", który zrobił na mnie wrażenie to błotna maseczka oczyszczająco-matująca z cynkiem, miedzią i białą glinką - tak gładkiej i matowej cery z ekstremalnie zwężonym porami nie zapewnił mi do tej pory żaden specyfik z tego gatunku kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie znam się na maseczkach i glinkach - dla mnie to ciemna magia, ale ten kosmetyk jest najzwyczajniej w świecie tak dobry, że musiałam o nim napisać:) Działanie ma dokładnie takie jak obiecuje producent.

      Usuń
  3. Muszę kupić, obecnie mam z tej firmy maseczkę dziegciową i też jest rewelacyjna. Właśnie kończę drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mydło dziegciowe i odkąd go używam nie mam żadnych niedoskonałości:)

      Usuń