czwartek, 8 października 2015

Wrześniowe nowości ubraniowe i kosmetyczne

Na początku chciałam się pochwalić prezentem jaki dostałam prawie tydzień temu. To piękna, skórzana, ciemnogranatowa torebka marki Salamander. Jest cudna i już stała się moją ulubioną torebką. Ma mnóstwo przegródek i można ją nosić na dłuższym bądź krótszym pasku. Kolor również mi się podoba, bo lubię wszystkie odcienie niebieskiego, ale myślałam nad kupnem czarnej, a taki ciemny odcień granatu okazał się idealny:)
Mogłyście zobaczyć ją lepiej we wpisie z "mundurkową" stylizacją:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/10/szkolny-mundurek.html

Ubrania:
Wszystkie ubrania kupiłam na www.zalando.pl i ich zdjęcia pochodzą z tejże strony.

Sweterek biały na krótki rękaw, zwany przeze mnie "puchaczem" firmy Bik Bok. Mam już taki w kolorze niebieskim i tak mi się spodobał, że zdecydował się na jeszcze jeden, w innym kolorze. Niedawno mogłyście oglądać stylizację z Wilna z "puchaczem" w roli głównej:

Granatowy kardigan z Benettona kupiłam z myślą o występie w kościele, który miałam ponad tydzień temu i był w sam raz - w białej bluzce i granatowej spódnicy wyglądałam w nim jakbym była na rozpoczęciu roku szkolnego:) Stylizacja z nim w roli głównej sprzed paru dni:

Z kolei czarny top Bik Bok, który mało zasłania plecy z pewnością do kościoła się nie nadaje. Wydał mi się tak szałowym ciuchem, że kupiłam go bez chwili zastanowienia. Prezentuje się istotnie  fenomenalnie.

Na bluzkę w paski Morgan czaiłam się już od wiosny, ale zawsze wydawało mi się, iż mam ważniejsze wydatki i jest nieco za droga. Jednak kiedy zobaczyłam, że jest tańsza o 55% wreszcie ją kupiłam. A najlepsze jest to, że teraz bluzka wróciła znów do swojej pierwotnej, dość wysokiej ceny. Najbardziej w tym ciuchu podobają mi się przy dekolcie dwie broszki, które można odpiąć i granatowa kokardka przyszyta na stałe. Nie lubię ozdób, ale akurat w tym przypadku dodają charakteru zwykłej bluzce w paski. Choć nie jest taka zwykła - jakość jest doskonała, a na żywo wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach na Zalando.

Kosmetyki
Kosmetyków kupiłam mało, ale to pewnie dlatego, że staram się nie kupować niepotrzebnych rzeczy - może wreszcie uda mi się dłużej wytrwać w takim postanowieniu:)

W Sephorze kupiłam trzy miniaturowe kosmetyki, które chciałam wypróbować zanim zdecyduję się na ich zakup w pełnowymiarowej wersji:
 - mus do ciała Human+Kind w formacie podróżnym - 29 zł/50 ml
 - odżywka do paznokci Nail Tek Intensive Therapy II - 9,90 zł/3,6 ml
 - tusz do rzęs Benefit Roller Lash Benefit - 55 zł/4g. Kosmetyk jest tak dobry, że już zamówiłam wersję pełnowymiarową.

Próbki z Sephory to:
 - perfumy The One Dolce&Gabbana
 - maska samoopalająca na noc Vita Liberata
 - samoopalacz Vita Liberata.

Na www.triny.pl kupiłam pięknie pachnący i wyglądający zestaw trzech mydełek marsylskich o kwiatowym zapachu za 13,50 zł oraz tonik hibiskusowy Sylveco  - 15,29 zł/150 ml.

Miętowy lakier do paznokci Pablo kupiony za kilka złotych w sklepie w mojej miejscowości.

I to na tyle:) Jak Wam się podobają moje zakupy i cudny prezent?
Przy okazji chciałam polecić Waszej uwadze mój profil na Instagramie:
https://instagram.com/borzeckamarta/

15 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie dorwać tę miniaturową wersję Roller Lash i zobaczyć jak się sprawdzi na moich niesfornych rzęsach! Ale widzę, że Ty jesteś z niej bardzo zadowolona! Co do Zalando - uwielbiam tam robić zakupy! Tym bardziej, że można dostać mnóstwo świetnych ubrań i obuwia ulubionych marek i do tego w dobrej cenie! Ten puchowy sweterek jest uroczy! Ale ta skąpa bluzka - absolutnie genialna! Niestety nie na moją figurę :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że naprawdę warto wypróbować ten tusz:)
      No tak, kurier, który wozi paczki z Zalndo to u nas stały gość, tak się przyzwyczaiłam, że już nawet właściwie nie robię zakupów gdzie indziej. Tak, bluzka jest rewelacyjna:)

      Usuń
  2. Piękna torebka :) Ogólnie wszystkie rzeczy są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy mi sie bardzo podobaja i widzialabym je rowniez u siebie :) Zwlaszcza ten czarny top na lancuszku robi wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszystkim najbardziej się podoba ten top - już dwie osoby chciały link do niego:)

      Usuń
  4. Torebka śliczna.
    Ja od tygodni szukam torebki-listonoszki w kolorze czarnym na zimę i nic mi się nie podoba, już chyba zwątpiłam w to, że cokolwiek kupię.
    Top też śliczny, ale chyba jedynie dla osób z Twoją figurą, u mnie wyjście bez biustonosza (ewentualnie w bardotce) nie wchodzi w grę.
    Też kupiłam dziś sweterek w marynarskie pasy, tylko szersze, niż te na Twojej bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W torebce jestem zakochana, a co czarnych torebek to szukam właśnie takowej dla mamy na urodziny i rzeczywiście trudno jest znaleźć jakąś fajną, choć przecież czarnych torebek jest zatrzęsienie.
      Miło mi widzieć takie miłe słowa jak Twoje na temat moich zakupów:)

      Usuń
  5. This is a beautiful handbag.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka świetna! Roller Lash muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka z paseczki z Morgan super, sama bym chętnie w takiej chodziła :)
    Z kosmetyków widzę tutaj mój ulubiony tonik z Sylveco, świetnie sprawdza się wklepany opuszkami palców wieczorem jako serum pod oczy, pod kremik nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń