poniedziałek, 12 października 2015

Szampon odbudowujący do włosów suchych i zniszczonych L'Occitane Aromakologia

Szampony do włosów zmieniałam często. Kończyłam jeden, kupowałam następny, inny. W większości przypadków byłam zadowolona z szamponów ponieważ zwykle stawiam na te ekologiczne. Jednak żaden z nich nie przekonał mnie do siebie na tyle, aby już nie eksperymentować. Odkąd dostałam w prezencie szampon do włosów suchych i zniszczonych L'Occitane Aromakologia to się zmieniło ponieważ kupiłam już kolejną buteleczkę tego kosmetyku, który uważam za idealny.
Obietnice producenta:
Zawiera 5 naturalnych olejków eterycznych  - dzięgiel, lawenda, geranium, ylang ylang, słodka pomarańcza. Ten szampon pomaga odbudować suche, zniszczone zabiegami fryzjerskimi włosy. Dzięki działaniu wzmacniającemu i regenerującemu tego kompleksu włosy są wygładzone i zmiękczone. Są lśniące, elastyczne i dobrze się układają.
Skład:
Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Decyl Glucoside, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-2, Lavandula Hybrida Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Angelica Archangelica Root Oil, Angelica Archangelica Seed Oil, Avena Strigosa Seed Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Lecithin, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Panthenol, Glycerin, Polyquaternium-7, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrtrimonium Chloride, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Sodium Benzoate. Potassium Sorbate, Methylisothiazolinone, Tocopherol, Parfum/Fragrance, Linalool, Limonene.
Oczywiście już wcześniej znałam francuską markę L'Occitane. Miałam jakieś mydełka, jeden bardzo dobry krem do rąk i próbki. Kiedy w lipcu dostałam szampon Aromakologia bardzo się ucieszyłam, bo pewnie samej z trudem by mi przyszło wydać prawie 100 zł na tego rodzaju kosmetyk. A teraz, po prawie dwóch miesiącach stosowania wiem, że jest wart każdej złotówki.

Szampon ma bardzo ładną buteleczkę i szatę graficzną. Lubię taki minimalizm.
Zamknięcie typu flip top nie sprawia problemów podczas wydobywania kosmetyku.
Zapach jest obłędny - najwyraźniej wyczuwam lawendę i pomarańczę. Niemal od razu można przenieść się do słonecznej Prowansji. Zresztą zapach to jeden z największych atutów kosmetyków L'Occitane.
Szampon jest bezbarwny i bardzo dobrze się pieni oraz łatwo spłukuje. Wystarcza jego niewielka ilość. Mam wersję o pojemności 300 ml i przy codziennym stosowaniu do włosów o długości do ramion zostało go jeszcze na około 3 tygodnie stosowania. Zatem jedna buteleczka wystarcza na niemal 3 miesiące. Zamówiłam sobie nowy szampon L'Occitane, który wystarczy mi na jeszcze dłużej, bo kupiłam dużą, półlitrową butelkę.
Mam zniszczone farbowaniem włosy, które dodatkowo ucierpiały latem i stały się bardzo suche. Już od niemal pierwszego zastosowania francuskiego szamponu ich kondycja się polepszyła. Z każdym dniem było coraz lepiej i obecnie są zdrowe, miękkie, witalne, pięknie lśniące i bardzo dobrze się układają. Szampon ich nie obciąża, a genialny zapach utrzymuje się cały dzień. Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione.

Po tylu eksperymentach i poszukiwaniach idealnego kosmetyku do włosów wiem, że znalazłam ideał, któremu pozostanę już wierna.

Cena to 70 zł za 300 ml i 95 zł za 500 ml. Szampon odbudowujący do włosów suchych i zniszczonych L'Occitane można kupić na stronie marki bądź w sklepach firmowych czy na stoiskach w centrach handlowych.
Zainteresowane niech zerkną tu:
http://pl.loccitane.com/odbudowuj%C4%85cy-szampon-do-w%C5%82os%C3%B3w-suchych-i-zniszczonych-aromakologia-nowa-formu%C5%82a,36,2,11319,439534.htm

11 komentarzy:

  1. mam tak samo, bardzo rzadko stosuje ten sam szampon przez dluzszy okres czasu i wciaz zmieniam. Tak samo jest z kremami... Przydaloby sie w koncu ustatkowac i uzywac tych samych produktow, aby cera nie szalala. Przyznam sie , ze jeszcze nie znalazlam idealnego szamponu....zasze cos mi nie pasuje, albo nawet jak jest fajny, to po 3 miesiacach zuzycia kupuje Jakis inny. Mamy za duzo produktow na rynku i wciaz nas korci, aby wyprobowac cos nowego :) Inaczej jest z facetami, moj maz najchetniej kupowalby zawsze ten sam szampon i te same kremy to twarzy :) Nigdy nie mialam produktow loccitane, ale testowalam kiedys krem lawendowy w perfumerii i bardzo ladnie pachnial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba muszę poznać bliżej kosmetyki tej marki, bo mnie sporo ich produktów intryguje, zwłaszcza kremy do rąk, mydła i mgiełki.
      Właśnie dlatego cieszę się, że już znalazłam swój ideał i wreszcie będę stateczna przynajmniej jeśli chodzi o szampon do włosów:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znalazłam jeszcze idealnego szamponu. Najlepiej do tej pory spisał się CHI Enviro, bo trzymał moje włosy w ryzach - wygładził je i w końcu nie miałam problemu związanego z ich puszeniem się. Przeszkadzał mi tylko jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mój L'Occitane ma cudny zapach, działanie i właśnie włosy po jego zastosowaniu są gładkie, nawet prostownicy właściwie już nie używam, bo są tak zdyscyplinowane:)

      Usuń
  4. Brzmi jak zbawienie dla moich suchych włosów! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest stworzony do włosów z tym problemem:)

      Usuń
  5. Musiałabym najpierw przetestować ten szampon, bo nie odważyłabym się kupić od razu dużej butli. Przy moich alergiach boję się testować nowe kosmetyki, mam całą stertę takich, których używać nie mogę.
    Ale nie powiem, Twoja opinia jest bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej najpierw kupić próbkę tego szamponu na allegro, bo bez wypróbowania mało kto chyba by się odważył kupić tak drogi kosmetyk. W każdym razie ja jestem z niego mega zadowolona:)

      Usuń
  6. Wciąż szukam idealnego szamponu, może ten podbiłby moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukałam idealnego szamponu i to właśnie on się nim okazał:)

      Usuń