sobota, 7 listopada 2015

Październikowe nowości - Benefit, MAC, L'Occitane, New Balance, Sisley, Vagabond

W minionym miesiącu kupiłam trochę kosmetyków, ubrań jak i butów z których jestem zadowolona w 100%. Zapraszam do oglądania:)

Kosmetyki
W Sephorze dzięki akcji promocyjnej kupiłam nieco taniej dwa już przeze mnie wypróbowane kosmetyki, czyli:
 - tusz do rzęs Benefit Roller Lash, którego regularna cena wynosi 129 zł
 - silnie wygładzający balsam do ust Sephora, który kosztuje 29 zł, a o którym już pisałam:
http://www.kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/05/sephora-silnie-wygadzajacy-balsam-do-ust.html
Gratisy, które otrzymałam przy okazji tych zakupów to:
 - woda perfumowana The One D&G
 - woda perfumowana DKNY Be Delicious
 - krem na dzień Biotherm Aquasource.
Pewnie mało kto mi uwierzy, ale zakupiłam dopiero teraz pierwszą w życiu szminkę MAC. Wybrałam odcień Impassioned, a jej wykończenie to Amplified. Zaczęłam ją już testować i zaczynam rozumieć dlaczego te szminki to taki fenomen:) Kosztowała 86 zł w Douglasie.
W prezencie dostałam cudną odżywkę do włosów suchych i zniszczonych L'Occitane. Kosztuje 70 zł za 250 ml. Mam nadzieję, że okaże się tak doskonała jak szampon z tej serii, który bardzo zachwalałam:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/10/szampon-odbudowujacy-do-wosow-suchych-i.html

Ubrania
Czarny prosty golf Sisley kupiony na Zalando za 139 zł. Właśnie o taki model mi chodziło. Będzie pasował do bardzo wielu stylizacji. Poza tym idealnie przylega do ciała, a ja bardzo lubię obcisłe ubrania.
Powyższej bluzki póki co nie mam zamiaru nosić, poczeka do później wiosny kiedy jej odcień zieleni będzie idealnie pasował do mojej opalonej skóry. Materiał to przezroczysta mgiełka, a urzekł mnie przód bluzki. Kupiłam na Zalando, firma nazywa się Saint Tropez i kosztowała 134,25 zł.

Buty - te z Was, które obserwują mnie na Instagramie już je widziały. Jak widać mam słabość do granatowych butów, wolę je bardziej niż czarne - zresztą wszelkie odcienie niebieskiego są moimi ulubionymi:)
Granatowe, eleganckie balerinki Vagabond z kokardką również nie zostały kupione z myślą o sezonie jesienno - zimowym, ale wiosną będę je nosiła do niemal wszystkiego. Uważam, że są wyjątkowe ładne i wygodne i szczerze je Wam polecam. Były przecenione na Zalando i kosztowały 194,35 zł, teraz są nieco droższe. Są dostępne również w kolorze czarnym:
https://www.zalando.pl/vagabond-aya-baleriny-dark-blue-va111a0ic-k11.html
https://www.zalando.pl/vagabond-aya-baleriny-black-va111a0ij-q11.html

Dokładnie taki model butów marki New Balance kupiłam sobie w ich salonie firmowym w Warszawie na dwie godziny przed odjazdem pociągu do Budapesztu. Bardzo dobrze sprawowały się podczas całodniowego zwiedzania, czyli chodzenia non stop. To pierwsza moja styczność z New Balance i od razu strzał w dziesiątkę. Urzekły mnie przede wszystkim swoim wyglądem, bo lubię buty sportowe, które są stonowane i pasujące do wielu strojów. Kosztowały 379 zł.
A w Pepco za 20 zł kupiłam sobie takie urocze niebieskie kapcie w białe kropki i z kokardką:)

Walizka
Na wstępie chcę podziękować Agaraszce dzięki której kupiłam ładną, tanią, niebieską walizkę na allegro. Nie jest to jakość Samsonite, ale za tę cenę (115 zł plus koszty wysyłki) nie ma czego się czepiać. Poniżej link do aukcji na której można ją kupić:
http://allegro.pl/walizka-camille-srednia-rozmiar-m-pojemna-hit-i5287489766.html

To byłoby na tyle. W listopadzie będę polować na dżinsy - szukam, ale wszystkie są na mnie za duże, zimowe buty z których znalezieniem również mam sporo trudności. A z kosmetyków pierwsze miejsce na liście zakupów zajmuje krem pod oczy - w końcu muszę takowy mieć i codziennie używać. Możecie mi jakiś polecić?

Miłego weekendu:)

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem:) Niepotrzebne mi były na tę porę roku, ale nie mogłam im się oprzeć:)

      Usuń
  2. Ta zielona bluzka jest fantastyczna, już Cię w niej widzę - idealna dla Ciebie! :)
    Z kremów pod oczy polecam Organique Eternal Gold:
    http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=42679
    Kończę drugi słoiczek i jestem bardzo zadowolona: dobrze nawilża, delikatnie natłuszcza, wygładza i sprawdza się pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że będzie do mnie pasować:)

      A nie znam tego kremu i chyba u siebie na blogu też o nim nie pisałaś. Chyba zdecyduję się na krem pod oczy Shiseido, ale jeszcze muszę wypróbować miniaturki.

      Usuń
    2. Nie, nie pisałam, ogólnie o pielęgnacji piszę rzadko, jakoś nie mój temat.
      Z Shiseido Benefiance? Dla mnie ma jednak dosyć zaporową cenę, jak na krem pod oczy, który służy mi zwykle 2 miesiące. Jak będziesz w okolicy Arkadii to zajrzyj do Kiehl's i weź próbkę kremu Creamy Eye Treatment with Avocado - ma rewelacyjne opinie wszędzie, ja jeszcze nie używałam, ale mam go w zapasie.

      Usuń
    3. Tak, jest drogi, ale czytałam same entuzjastyczne opinie na jego temat. Co do Kiehl's to jak nie zapomnę to tam wpadnę, bo akurat będę w nadchodzącym tygodniu w Arkadii. Dziękuję za sugestię:)

      Usuń
  3. Kochana ileż tu wspaniałości! Co do walizki cieszę się, że Ci się sprawuję, ja ze swojej jestem naprawdę zadowolona, a jak za tak niską cenę są naprawdę świetne! Sama miałam obawy czy przypadkiem nie rozwali się po pierwszym razie, a tu nic! Jestem nią zachwycona! Na Zalando można znaleźć naprawdę świetne perełki, dość często robię tam zakupy i jeszcze nie zdarzyło mi się żebym nie była zadowolona! Miałam ten szampon i odżywkę z L'Occitane i byłam naprawdę zadowolona, dobrze, że mi o nich przypomniałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja w pierwszej chwili pomyślałam sobie, że ona jest za słabo skonstruowana, ale na szczęście nic z tych rzeczy:)
      Ja właściwie już tylko na Zalando robię zakupy:)
      Może sobie kupisz ten szampon i odżywkę?:)

      Usuń
  4. Wczoraj oglądałam ten szampon Loccitane ale cena mnie zniechęciła ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kilka dni temu też kupiłam swoją pierwszą szminkę z Mac (zdecydowałam się na matową). Na początek powiem tylko tyle, że już rozumiem te wszystkie zachwyty na blogach:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja:) niedługo napiszę o tej swojej szmince na blogu.

      Usuń
  6. Looks like you bought amazing things!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zakupy poczyniłaś Kochana, wszystko mi się bardzo podoba, ale najbardziej ujęła bluzeczka - przecudowna! Co do MACa, nie miałam jeszcze żadnego ich produktu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać wiosny i lata kiedy zacznę nosić tę bluzkę:)

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać wiosny i lata kiedy zacznę nosić tę bluzkę:)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń