poniedziałek, 16 listopada 2015

Piękne brwi z Brow Bar Benefit Sephora

Ostatnio obserwuję, że mnóstwo dziewczyn bardzo dba o swoje brwi. Odnoszę wrażenie, że nawet za bardzo, bo często malują swoje brwi w taki sposób, że wygląda to sztucznie i karykaturalnie. A według mnie wystarczy tylko odpowiednio je wyregulować, czyli dopasować do kształtu twarzy.

Brwi w liceum miałam tak krzaczaste, że koleżanki się ze mnie podśmiewały (pozdrawiam Was dziewczynki przy okazji:)), że mam "krzaki". Cóż, tak w istocie było. Gdybym ich nie regulowała  to miałabym bardzo grubą czarną linię nad oczami. Pierwsza wizyta u kosmetyczki polegająca na regulacji brwi była dla mnie przede wszystkim bolesna - moje brwi składają się z bardzo silnych i szybko rosnących włosków. Z czasem już tak nie bolało, a może ja się przyzwyczaiłam, że inaczej być nie może.
Tyle jeśli chodzi o moje obserwacje i historie z życia moich brwi:)

W minioną sobotę będąc w Warszawie skorzystałam z usługi Benefit Brow Bar w Sephorze. To usługa wykonywana kosmetykami tej amerykańskiej marki, której celem jest "ekspresowy i unikalny serwis dla pięknych brwi."

Stoisko prezentuje się bardzo ładnie, jednak szczerze pisząc minusem jest to, że wszystkie takie stanowiska, które ja widziałam są w centrum perfumerii. Mogłoby być to jakieś bardziej wydzielone miejsce, a nie takie, że wszyscy mogą widzieć co pani mi robi z brwiami.

Przy okazji polecam te Brow Bary, które są rzadziej odwiedzane, czyli nie te w Arkadii, Złotych Tarasach bądź w Centrum, ale w Centrum Handlowym Klif (najlepszy w Warszawie!) bądź Reduta. Rzecz jasna piszę o Warszawie. Radzę zawsze zadzwonić dzień wcześniej przed planowaną wizytą niezależnie od tego do której Sephory się wybieramy. W tych liczniej odwiedzanych może nie być terminu "od zaraz", a w tych gdzie jest mniej klientek może z kolei nie być akurat tego dnia pani od brwi.

Na początku konsultantka Benefit zapytała mnie co chcę zrobić ze swoimi brwiami - czy tylko je wyregulować, czy może życzę sobie jeszcze hennę. Chciałam tylko regulacji. Pani najpierw wymierzyła jaki kształt jest tym najlepiej pasującym do mojej twarzy i wyznaczyła linie przy czym zapytała mnie czy takie mi odpowiadają. Były idealne:) Wyregulowała je za pomocą wosku, zarówno pod lukiem brwiowym jak i nad. Pierwszy raz dałam sobie wyregulować brwi nie tylko pod, ale i nad - do tej pory unikałam tego ponieważ zależało mi na jak najbardziej naturalnym wyglądzie tej części twarzy. Teraz widzę, że może aż zanadto naturalnym:) Część włosków pani mi przystrzygła co ma zapewniać im bardziej uporządkowany wygląd. Pojedyńcze włoski wyrwała pęsetą. Na koniec brwi pociągnęła mi Gimme Brow, czyli kosmetykiem, który ma podkreślać ich kolor. Moim zdaniem nieco zbędne to było w moim przypadku, bo mojej brwi i tak są już wyraziste. Dużo bardziej przydatny jest kosmetyk, który mam od jakiegoś czasu, a który nosi nazwę Benefit Speed Brow, który dyscyplinuje brwi. Mam w planach napisać o nim niedługo oddzielny post. Oczywiście pani jeszcze poprawiła mi makijaż, a przedtem potarła zaczerwienione miejsca jakąś oliwką czy innym specyfikiem, który miał na celu zmniejszenie widocznych po depilacji śladów.

Brwi przed:
Brwi po:
Z bliska wyglądało to tak:
Koszt takiej usługi - kompleksowej i trwającej około pół godziny to 65 zł. W przypadku henny i innych czynności jest jeszcze wyższy - wtedy cena sięga 85 zł. Tak, wiem, jest to bardzo dużo jak na tego typu usługę, bo w Warszawie można porządnie wydepilować brwi już za 20 zł, nie mówiąc o 10 - 15 zł w mniejszych miastach czy wsiach. Jednak moim zdaniem jeśli ktoś ma zastrzeżenia do swoich brwi i uważa, że pomimo depilacji nadal jest z nimi coś nie tak to powinien udać się do najlepszych specjalistów od brwi, którzy są właśnie w Benefit Brow Bar w Sephorze.

Czy któraś z Was korzystała z tej usługi? A może cena Was odstrasza? Jeśli macie jakieś pytania, a ja wszystkiego dobrze nie wyjaśniłam, to zapraszam do zadawania pytań w komentarzach:)






14 komentarzy:

  1. Jak ktoś ma taki typ urody, jak Ty, to faktycznie sama regulacja powinna wystarczyć, moje brwi niestety bez odrobiny jasnobrązowego cienia są właściwie "niewidzialne". Zawsze odkąd pamiętam zazdrościłam brunetkom wyrazistej oprawy oczu, ja bez podkreślenia brwi i rzęs wyglądam fatalnie. A co do regulacji, to wolę robić to sama, byłam parę razy u kosmetyczki i więcej raczej się nie wybiorę. Mam bardzo nisko próg bólu, więc muszę brwi depilować powoli, we własnym tempie i w razie potrzeby dodatkowo wspomagać się przeciwbólowo kostką lodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak Cię boli? To współczuję w takim razie.
      Na pewno mieć lepiej z natury takie "krzaki" jak ja niż mało widoczne, choć zarówno jedne jak i drugie są dość kłopotliwe "w obsłudze".

      Usuń
    2. Boli, dla porównania depilacja nóg depilatorem mnie w ogóle nie rusza, a przy wyrywaniu brwi ciągle mi aż łzy z bólu lecą, nie potrafię się do tego bólu przyzwyczaić.

      Usuń
    3. W sumie jeśli chodzi o depilację to mnie najbardziej boli depilacja brwi właśnie. Ale z uwagi na to, że mam tak grube i mocne brwi już się pogodziłam z tym, że musi boleć.

      Usuń
  2. Ja rzadko korzystam z usług regulacji brwi , ale raz na jakiś czas mi się zdarza :)
    Czasami udaję się do koleżanki , która tą czynność mi wykonuje razem z henną , ale potem jakoś sama sobie usuwam zbędne włoski chyba , ze nie daję już rady i nie podoba mi się mój efekt końcowy wtedy następnym razem znowu oddaje się w ręce kosmetyczki ( koleżanki) :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze chodzę do kosmetyczki, bo wydaje mi się, że sama zrobię to źle:) A henna jest mi obca.

      Usuń
  3. Ja reguluje brwi sama, w moim prywatnym brow barze :) Wiesz, moje brwi sa raczej liche, ale ma to dobre strony, bo regulacja brwi nie trwa dlugo, musze usunac najczesciej pare wloskow z kazdej strony i po problemie ;)
    Prawdopodobnie gdbym miala takie brwi jak Ty, korzystalabym z uslug profesjonalisty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jestem skazana na profesjonalistów:) Gdybym sama robiła depilację brwi mogłabym nie wyglądać zbyt ciekawie.

      Usuń
  4. Piękny efekt :) bardzo ładne brwi. Chciałabym ,aby ktoś zajął sie moimi brwiami. Sama sie z nimi mecze... Efekt takie sobie, czasami jest ok, a czasami nie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne brewki :) ja sama robię sobie henne i reguluję choć coraz rzadziej robię hennę, wolę kredki i cienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno pewnie w to uwierzyć, ale do tej pory nie miałam robionej henny:)

      Usuń
  6. Ja na początku byłam dosyć sceptycznie nastawiona do Brow Baru Benefit i ceny jaką trzeba tam zapłacić za usługę. Wszystko zmieniło się po wpisie Charlize Mystery oraz jej rekomendacji konkretnego miejsca i ulubionej Pani. Udałam się dokładnie w to samo miejsce i do tej samej osoby i moje zdanie zmieniło się diametralnie. Po prostu przepadałam. Teraz wiem,że co fachowa ręka, to nie nasza amatorska :)

    OdpowiedzUsuń