wtorek, 24 listopada 2015

Rozwiązanie konkursu - bon na zakupy za 100 zł w Sephorze i nowy konkurs w którym do wygrania jest również bon na zakupy za 100 zł w Sephorze:)

Konkurs ogłosiłam już dawno temu, ale niestety nie mogłam trafić tak, aby akurat w sklepie internetowym Sephory te bony były następne. Nauczona tym kupiłam od razu dwa o wartości 100 zł. Jeden z nich już dziś znajdzie właścicielkę, a drugi zostanie wylosowany 3 grudnia. Ale na razie losowanie w zaległym konkursie.
Bon o wartości 100 zł na zakupy w Sephorze wygrała Iwona Gold. Gratuluję i proszę o kontakt mailowy - martaa.borzecka@gmail.com.

Aby wygrać drugi z bonów należy spełnić poniższe warunki:
1. Zgłosić się do udziału w konkursie w komentarzu pod tym wpisem.
2. Obserwować mojego bloga.

Oprócz tego spełnić jeden z poniższych warunków:
1. Dodać mnie do blogrolla na swoim blogu jeśli takowy posiadacie.
2. Obserwować moje konto na Instagramie - wkrótce po perypetiach natury technicznej powracam:
https://www.instagram.com/borzeckamarta/
3. Dodać przynajmniej 5 komentarzy pod wpisami z listopada i października.

Wyniki ogłoszę 6 grudnia więc ta z Was, która wygra otrzyma ode mnie prezent mikołajkowy:) A po tym konkursie będzie jeszcze jeden.

Życzę Wam powodzenia:)

21 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję Iwonce! :-*
    I oczywiście deklaruję chęć udziału, a co! :-)
    Miłego wieczoru Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka miła niespodzianka! :) Wychodzi na to, że w tym roku szczęście w konkursach mi sprzyja :).
    Serdecznie dziękuję Marta.
    Pozdrawiam:).


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że się ucieszysz:) Fajnie, też chciałabym mieć więcej szczęścia - choćby wygrać samochód w Loterii Paragonowej:)

      Usuń
    2. A ja nazbierałam paragonów, naciułałam i co? Żadnego nie zgłosiłam! :-) A dlaczego - nie pytajcie! Nie wiem :-)

      Usuń
    3. A ja twardo wszystko co nazbieram to wklepuję na stronę Loterii. Nowy samochód na pewno się przyda:)

      Usuń
  3. Zgłaszam się, świetny konkurs ;). Zaobserwowałam na instagramie (Optymistyczna25 ;). Pozdrawiam! 3 grudnia to wyjątkowa dla mnie data, mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zgłaszam się do konkursu jako czytelniczka od zarania bloga ;). Obserwuję Cię na insta jako ostrewasabi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zgłaszam się do konkursu! Dodaję Cię do obserwowania na instagramie - delicious_milenicious

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;) Świetny konkurs, świetna wygrana ;) Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć powodzenia:)

      Usuń
  8. o kurcze taki fajny konkurs mnie ominal... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. dodalam Twoj blog do Blogrolla i polubilam na instagramie :) z piecioma komentarzami tez sobie zapewne poradze :)
    Zglaszam sie udzialu w zabawie :) nagroda bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do rozdania, nagroda byłaby idealnym mikołajkowym prezentem <3
    Obserwuję bloga jako: nika88
    Obserwuję na instagramie jako: monikabloguje
    Dodałam do blogrolla (na dole strony u mnie na blogu http://one-more-dress.blogspot.com)
    No i komentarze zostały dodane :)

    OdpowiedzUsuń