niedziela, 6 grudnia 2015

Rozwiązanie konkursu bon na zakupy Sephora o wartości 100 zł i nowy konkurs - do wygrania zestaw miniaturek L'Occitane

Dziś rozwiązanie konkursu w którym do wygrania był bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł.
Wygrała nika88. Gratuluję wygranej i proszę o kontakt via mail: martaa.borzecka@gmail.com
Dziś mam dla Was nowy konkurs w którym jest do wygrania zestaw miniatur L'Occitane - od szamponu do włosów po krem do rąk - w sumie to 6 kosmetyków. 

Warunki, które trzeba spełnić, aby wygrać ten zestaw to:
1. Bycie obserwatorem publicznym mojego bloga.
2. Zgłosić chęć udziału w konkursie pod tym postem.
I do wyboru:
1. Dodanie 5 komentarzy pod wpisami z listopada i grudnia.
2. Obserwowanie mojego konta na Instagramie:

Wyniki ogłoszę 13 grudnia i potem będzie jeszcze jeden konkurs więc może jeszcze nie przestańcie obserwować mojego bloga:)

Na Instagramie możecie zobaczyć co dziś dostałam od świętego Mikołaja:)
Miłego wieczoru:)

11 komentarzy:

  1. Biorę udział :) Obserwatorem już jestem zarówno bloga jak i na instagramie :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :-) Obserwatorem jestem, na instagramie także :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) super nagroda: zglaszam sie do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nie wierzę! Dziękuję, wspaniały mikołajkowy prezent <3 Już piszę wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że uwierzysz jak nagroda będzie u Ciebie:)

      Usuń
  5. zgłaszam się :) obserwuje, komentarze dodane :)

    OdpowiedzUsuń