niedziela, 13 grudnia 2015

Rozwiązanie konkursu w którym do wygrania był zestaw miniaturek kosmetyków L'Occitane i nowy konkurs w którym nagrodą jest błyszczyk do ust marki Benefit

Przyszła pora na rozwiązanie konkursu w którym do wygrania był zestaw miniaturek kosmetyków L'Occitane i ogłoszenie nowego, już ostatniego przed świętami, rozdania.
Wygrała obserwatorka o nicku Optymistyczna. Gratuluję i proszę o kontakt via mail: martaa.borzecka@gmail.com
W nowym konkursie do wygrania jest prezentowany już na blogu w zeszłym roku błyszczyk do ust Benefit Ultra Plush odcień Kiss You na którego temat znajdziecie więcej informacji pod podanym niżej linkiem. Kosmetyk jest nowy, kupiłam dwa na zapas, ale stwierdziłam, że przy tak dużej ilości specyfików do ust jaką posiadam nie dam sobie rady aż z dwoma:

Warunki, które należy spełnić, aby wygrać ten błyszczyk to:
1. Być obserwatorem publicznym mojego bloga.
2. Zgłosić chęć udziału w konkursie w komentarzu pod tym postem.

I do wyboru:
1. Dodać 5 komentarzy pod wpisami z listopada i grudnia.
2. Obserwować moje konto na Instagramie:

Wyniki podam w czwartek 17 grudnia.

A tymczasem zastanawiam się nad tym jaka powinna być nagroda w konkursie, który chciałabym zorganizować w styczniu z okazji drugich urodzin bloga. Może macie jakieś pomysły?:)

Miłego wieczoru:)

19 komentarzy:

  1. Ale się cieszę! Właśnie wysłałam maila :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że sprawiłam Ci radość:)

      Usuń
    2. Nie wiem, czy wypada brać udział w kolejnym konkursie, ale nagrody są takie wspaniałe <3

      Usuń
    3. W takim razie się zgłaszam :)).

      Usuń
    4. GRATULUJĘ OPTYMISTYCZNEJ:)

      Usuń
    5. Dziękuję ;) A paczka już dotarła i cieszę się jej zawartością ;)

      Usuń
  2. A zgłoszę się, a co! :-) Na Insta oczywiście obserwuję ;-)
    Miłego wieczoru Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia:) Wiem, że mnie obserwujesz na Insta - kto jak nie Ty?:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczylam odcien tego blyszczyku w Twoim wpisie i jest sliczny musze przyznac :) Nieskromnie powiem, ze chyba pasowalby i mnie, dlatego sie zglaszam do rozdania :) Obserwuje Cie i na blogu jak i na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba tak, bo jesteś taką Śnieżynką:)

      Usuń
  5. Gratuluję Optymistycznej :) Pamiętam wpis o tym błyszczyku, zachwycił mnie kolorem = jest cudny!Z uwagi na dramatyczny brak czasu - zaraz będę nadrabiać zaległości na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też się zgłaszam z miłą chęcią :)
    jestem obserwatorem bloga i śledzę na instagramie

    btw uwielbiam Benefit! najbardziej róże i balsamy (te w kolorach tintów). masochistycznie zapisałam się do ich newslettera i żałuję, że nie mieszkam w usa... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak znam ten ból - jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe to Benefit jest moim numerem 1:)

      Powodzenia:)

      Usuń
  7. Cudny odcień! :)
    Dziewczyny, życzę powodzenia w rozdaniu. Trzymam kciuki:).

    OdpowiedzUsuń