sobota, 9 stycznia 2016

Co mówią statystyki, czyli najpopularniejsze wpisy 2015 roku

Miałam już nie robić żadnych podsumowań minionego roku, ale przeszukując archiwum bloga znalazłam wpis ze stycznia 2015 r. w którym jeszcze raz wróciłam do tego co najbardziej Was u mnie zainteresowało i stwierdziłam, że to był nawet ciekawy post. Zresztą statystyki odwiedzin również to potwierdzają:)
A statystyki mówią ciekawe rzeczy. Do tej pory jest dla mnie wielką zagadką dlaczego najpopularniejszym wpisem w historii bloga jest ten dotyczący wycofanej już ze sprzedaży kuracji przeciw wypadaniu włosów Inneov Densilogy lub numer dwa, czyli Sunkiss L'Oreal, który kojarzy mi się jak najgorzej, bo niepotrzebnie rozjaśniłam swoje włosy.

Ale ad rem - oto lista 10 najpopularniejszych wpisów na moim blogu w 2015 roku:

1. Benefit POREfessional - baza pod makijaż zmniejszająca widoczność porów
Miejsce pierwsze jest moim wielkim zaskoczeniem. Żałuję teraz, że był to wpis zrobiony nieco na odwal i nie ma ładnych zdjęć, ale do głowy by mi nie przyszło, że akurat ten, a nie inny kosmetyk zainteresuje Was najbardziej. Nawet go już nie używam, bo ta opisywana tubka była zarazem moją ostatnią. Ale jak zaznaczyłam we wpisie - uważam POREfessional za zbędny i zbyt drogi kosmetyk. Możecie sobie jeszcze raz przeczytać o tej bazie pod makijaż:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/01/benefit-porefessional-baza-pod-makijaz.html

2. Październikowe nowości - Benefit, MAC, L'Occitane, New Balance, Sisley, Vagabond
W październiku kupiłam sporo fajnych rzeczy więc akurat popularność tego wpisu w ogóle mnie nie zdziwiła, a już najpiękniejsze z pięknych są te granatowe baletki z Vagabond:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/11/pazdziernikowe-nowosci-benefit-mac.html

3. Wygładzający szampon z keratyną Brazilian Keratin Smooth Organix
To spore zaskoczenie, że tak popularny był wpis o jednym z wielu szamponów jakie stosowałam. Całkiem niezły, a popularność zapewne wynika z faktu, że sama szukałam o nim informacji i nic nie mogłam znaleźć więc pewnie byłam pionierką pisania recenzji o tym kosmetyku:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/05/wygadzajacy-szampon-z-keratyna.html

4. 4 październikowe dni w Budapeszcie
Liczyłam, że to właśnie post o mojej podróży do stolicy Węgier będzie najpopularniejszy, a tu poza podium:( Jednak myślę, że jeszcze sporo osób będzie do niego zaglądać, bo do tego wpisu przyłożyłam się jak do żadnego innego. Zerknijcie jeszcze raz dlaczego warto jechać do Budapesztu:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/11/4-pazdziernikowe-dni-w-budapeszcie.html

5. Lipcowe nowości - kosmetyczne i nie tylko
W lipcu też kupiłam sporo fajnych rzeczy. Poza tym tego rodzaju wpisy na większości blogów należą do najpopularniejszych.
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/08/lipcowe-nowosci-kosmetyczne-i-nie-tylko.html

6. Ja i moje fryzury na przestrzeni ostatnich 9 lat
Nie da się ukryć, że na przestrzeni ostatnich lat sporo eksperymentowałam z włosami - głównie nieco je rozjaśniałam lub dość krótko obcinałam. Ale kiedy patrzę na te wszystkie zdjęcia wreszcie widzę w jakiej fryzurze mi najlepiej, czyli w długich, naturalnie ciemnych. Zresztą same zobaczcie:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/03/ja-i-moje-fryzury-na-przestrzeni.html

7. Matowa pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet 05 Ole Flamingo!
Cieszą się, że tyle z Was było zainteresowanych tym pięknym odcieniem fuksji od Bourjoisa. Daje naprawdę spektakularny efekt:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/06/matowa-pomadka-bourjois-rouge-edition.html

8. Błyszczyk powiększający usta Lip Fusion odcień Sweet
Piękny, bladoróżowy błyszczyk, który pięknie pachnie, a nawet tak smakuje, ale co ważniejsze rzeczywiście powiększa usta. Wyglądają wspaniale po zastosowaniu tego kosmetyku. Zresztą zerknijcie:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/03/byszczyk-powiekszajacy-usta-lip-fusion.html

9. Jesienna pielęgnacja włosów, twarzy i ciała
Tego typu wpisy również chętnie u mnie odwiedzacie więc czas, aby zrobić taki na temat kosmetyków, które najchętniej wybieram zimą. Link do jesiennego posta:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/10/jesienna-pielegnacja-wosow-twarzy-i-ciaa.html

10. L'Oreal Casting Sunkiss 01 średni brąz użyte przez posiadaczkę włosów bardzo ciemnych - rok po zastosowaniu
Czyli rzecz o kosmetyku, którego wolałabym nigdy nie poznać. To przez niego przyszło mi do głowy, żeby rozjaśnić włosy zamiast dbać o swoje ciemne i naturalne. Odradzam stosowanie!:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/07/loreal-casting-sunkiss-01-sredni-braz.html


Czy te z Was, które prowadzą blogi również są zdziwione tym, że niektóre wpisy robione nieco jako "zapychacze" okazały się wielkimi hitami, a te, które miały być w pierwszej dziesiątce nie cieszyły się nawet umiarkowanym zainteresowaniem?

A Wam jakie wpisy na moim blogu podobają się najbardziej? Czekam na Wasze sugestie:)

Miłego weekendu:)

11 komentarzy:

  1. Aż z ciekawości zerknęłam na fryzury :) wszystkie były fajne :) i w krótkich tez ci było ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Aktualnie dążę do tego, aby moje włosy w naturalnym ciemnym odcieniu były jak najdłuższe, ale kto wie - może kiedyś znów zdecyduję się na krótką fryzurę?:)

      Usuń
  2. A tak... Powiem Ci, ze ja tez niedawno zajrzalam w statystki i najwiecej wyswietlen maja te wpisy, ktore sa moimi przemysleniami np. ten na temat minmalizmu, badz limitowanych kolekcji kosmetykow ;) Wniosek, ze powinnam darowac sobie robienie poszczegolnych recenzji i pisac bardziej ogolnie o kosmetykach/perfumach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od dawna tak zauważam, że lepiej pisać ogólnie albo o czymś niszowym, ale z drugiej strony patrzę też na to z własnej perspektywy i wiem, że niektóre osoby szukają wyczerpujących informacji na temat danego produktu więc póki co przy tym zostanę:)

      Usuń
  3. Świetne wpisy o Budapeszcie i fryzurach! Obydwa czytałam (i oglądałam) z przyjemnością.

    Mnie statystyki blogowe w dużej mierze zaskoczyły w tym roku. :-) Gdyby nie Google Analytics, nie miałabym pojęcia, że właśnie taka tematyka tak ciekawi czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że te wpisy przykuły Twoją uwagę:)
      Mnie statystyki z Google również bardzo zaskakują:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam w link do recenzji, w której piszesz o Lip Fusion i efekt powiększenia jest rzeczywiście widoczny. Szkoda, że błyszczyk nie jest już dostępny w regularnej sprzedaży.
    Bardzo mi się podobał Twój wpis na temat pobytu w Budapeszcie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że nie można go kupić, ale poszukam go jeszcze, bo to naprawdę rewelacyjny kosmetyk.
      Fajnie, mam nadzieję, że Ty też kiedyś odwiedzisz bratanków:)

      Usuń
  6. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! Te tzw. zapychacze są najbardziej popularne co jest naprawdę dziwne! Często wkładam w posty całą siebie a różnie to wtedy bywa z aktywnością czytelników np. W komentarzach. Nie wiem dlaczego ale te zapychacze są zwykłe bardziej rozchwytywane !
    Dobre podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak pani powyżej napisała ... tego też nie rozumie... tak jakby ludzi bloger nie interesował tylko to co ma do zaoferowania :(

    PS: fajny kotek :)

    OdpowiedzUsuń