piątek, 19 lutego 2016

Hugo Boss Woman - kwiatowo-owocowa nijakość

Hugo Boss - świetne ubrana i zapachy dla mężczyzn. Szkoda, że producent nie może na tym poprzestać. Co prawda trafił się jeden zapach marki, który nawet mi się spodobał, ale bez jakiegoś szaleństwa, czyli Hugo Boss Woman:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2015/04/hugo-boss-woman-prostota-ktora-jest-tem.html
Dziś o zapachu tak nijakim, że aż szkoda pisać, ale warto ostrzec innych przed jego kupnem.

Flakon bardzo mi się podoba ze względu na swój minimalizm, ale już tak uwiązany korek jaki jest widoczny na powyższym zdjęciu, można było sobie darować - jest niewygodny.

Zapach można określić tylko jednym słowem - nijakość. Wszystkie kwiatki i owoce, które są w nim ukryte na mnie robią wrażenie jakiegoś mydełka z kiosku. Mdłe aż do bólu i nie jestem nawet w stanie rozróżnić poszczególnych nut zapachowych.

Trwałość to około 6 - 7 godzin zatem niezła, choć biorąc pod uwagę to jak kiepski jest to zapach to raczej minus.

A teraz perfumowa historia, której nie może zabraknąć wtedy, kiedy piszę o zapachu:
Hugo Boss Woman używa świeżo upieczona pracownica biura księgowego w powiatowym mieście (żeby nie było, sama jestem ze wsi pod powiatowym miastem), szeregowa, nie na ważnym stanowisku. Nie udało jej się znaleźć lepszej pracy, nie chce się rzucać w oczy, lubi być szarą myszką. I dlatego wybrała ten zapach.
I koniec - wiem, jestem złośliwa, ale przez te perfumy jestem zła, bo początkowo chciałam je zwrócić (pierwotnie miał to być jeden z gwiazdkowych prezentów dla mamy), ale przeczytałam wiele optymistycznych recenzji na jego temat. Rozumiem, że niektórzy wychodzą z założenia, że jak się coś już ma to nie wypada tego krytykować, ale ten zapach jest tak zły, że nie wiem jak można napisać o nim coś dobrego.

Kosztuje od 140 zł/40 ml.

Nie kupujcie tego zapachu!

11 komentarzy:

  1. A mnie się podoba ten zapach ;) A w pewnych branżach lepiej żeby on nie był charakterystyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że czasami w niektórych miejscach pracy źle są widziane nawet subtelne perfumy, ale on jest tak nijai, że już lepiej wcale nie używać żadnych zapachów.

      Usuń
  2. Tego chyba nie znam zapachu, z Hugo Boss'a miałam już kilka perfum, ale szczerze za każdym razem ich trwałość nie była najlepsza....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i lepiej, że go nie znasz:) No, perfumy damskie Bossa są kiepskie, w przeciwieństwie do męskich.

      Usuń
  3. Nijakość nie jest w moim guście, podobnie jak kwiatowo-owocowe zapachy.
    Kwiatowo-drzewne, czy kwiatowo-orientalne tak, ale owocowe zapachy lubię wyłącznie na talerzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten zapach ewidentnie nie jest w Twoim guście:)

      Usuń
  4. Są dwie firmy, których nowości zapachowych nigdy nie sprawdzam: Hugo Boss i Tommy Hilfiger. To są właśnie marki po których spodziewam się tylko i wyłącznie czegoś płaskiego i bezpłciowego. Scenkę jak zwykle sobie wyobraziłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie - dwie firmy produjące nijakie zapachy, choć Boss miał jeden udany zapach, a mianowicie Deep Red.

      Usuń
  5. Nie lubię marki Hugo Boss i po kilku testach ich perfum, już wiem, co sobą reprezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ich ubrania, raczej drogie, ale są warte ceny. Natomiast z zapachami damskimi powinni sobie dać spokój, choć Deep Red był bardzo udaną kompozycją.

      Usuń
  6. Nijakość za 140 złotych? Oh, nie dziękuję.
    Flakonik raczej średni, na pewno wkurzajacy jest Ten cały korek :/
    Perfumowa historia dla kogo są te perfumy >>>> ☆ genialna ☆
    Aż się mimowolnie uśmiechnęłam ;D

    OdpowiedzUsuń