niedziela, 13 marca 2016

Konkurs - do wygrania bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł

Dawno już nie było nowego wpisu, że o konkursie nie wspomnę. Czas nadrobić te zaległości:)

Aby wygrać bon upominkowy Sephora o wartości 100 zł musicie spełnić poniższe warunki:
1. Wyrazić chęć udziału w konkursie w komentarzu pod tym wpisem.
2. Być obserwatorem publicznym mojego bloga.

A także - do wyboru:
1. Dodać mój blog do swojego blogrollu, jeśli macie swój blog.
2. Obserwować mnie na Instagramie:
https://www.instagram.com/borzeckamarta/
3. Dodać kilka komentarzy na moim blogu, obojętnie pod jakimi postami.

Wyniki ogłoszę 31 marca.

Powodzenia:)

61 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, bo jest o co walczyć :-)
    Oczywiście jestem obserwatorem bloga i instagrama. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)

    Mam Cię na blogrollu i insta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie rowniez do losowania :) na blogrollu Cie mam oraz sledze na Insta. A komentarze do 31.03. na pewno sie jeszcze pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że zgłaszam swoją skromną osobę :)
    I życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za biorących udział w rozdaniu:). Ja miałam już okazję wygrać u Ciebie ten bon, więc tym razem odpuszczam:).
    Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :) Nie prowadzę bloga ale dodałam do obserwowanych w Panelu Nawigacyjnym Bloga oraz na Instagramie :)Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja u Ciebie narazie jestem "świeżakiem", jeśli to nieistotne to chętnie wezmę udział w konkursie :) włączam się do obserwatorów :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to nieistotne:) Będą jeszcze inne konkursy więc masz spore szanse:)

      Usuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Polish Belieber
    Obserwuję na ig jako: neverbenance

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział :D
    Obserwuję jako: Nadia
    Obserwuję na Instagramie jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością biorę udział :)
    Obserwuję jako: Alicja Orzechowska
    + będą komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baner na moim blogu http://lightside-blog.blogspot.com/ :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję i życzę powodzenia:)

      Usuń
  11. Bardzo chętnie wezmę udział, w Sephorze nigdy jeszcze zakupów nie robiłam, byłoby to nowe doświadczenie ;)
    Obserwuję jako: Kasia Pasiut
    Na instagramie jako : nietypowa
    + Za chwilkę dodam komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie i liczne komentarze. Już Cię zapisałam:)

      Usuń
  12. Uh! Ale Ci nabilam wyświetleń, pewnie mnóstwo! Skomentowałam i przeczytałam wszystkie posty z 2016 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I muszę powiedzieć że czytało mi się z ogromną przyjemnością - jesteś stworzona do blogowania. Jutro poczytam jeszcze pare postów ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  13. Oczywiście biorę udział :D
    Obserwuję cię na blogu (jako Kinia Ragazza) jak i na instagramie (jako ragazzablog99)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie biorę udział :)
    Obserwuje jako: Kietaktu
    Dodałam Cię do blogrolla http://krotko-i-na-temat.blogspot.de
    Komentowałam jako Kietaktu
    E-mail: styranaa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oczywiście obserwuje blog jako Kitekatu (przepraszam, autokorekta)
      Instagram obserwuje również jako Kitekatu :)

      Usuń
    3. Czy moje zgłoszenie zostało zapisane? :)

      Usuń
    4. Tak, nie zaglądałam tu w czasie Świąt.

      Usuń
  15. Zgłaszam się do konkursu:) Obserwuję Cię jako ann bee, na instagramie jako annaszmid

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm pewnie, że biorę udział:)!
    obs-Magdalena B

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :*
    Obserwuję jako Kisielowa ^^, na insta jako verlovescats ;)

    Wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    Dodałam do blogrolla http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Chcę wziąć udział w rozdaniu
    2. Obserwuję jako Pingwinowa
    Obserwuję na Instagramie: jako pingwinowa.blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Biorę udział oczywiście :)
    obserwuję jako Ma i Bla
    a baner wisi u mnie ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Biorę udział :) Baner zabieram do siebie na http://niezchin.blogspot.com/. Zostaję publicznym obserwatorem i obserwuję na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wielką chęcią biorę udział :)
    obserwuję bloga jako: nr147

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja spróbuję szczęścia.
    Banerek zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako: KAMIRA90
    Baner na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    Pozdrawiam i komentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział
    Obserwuję: Monetka M
    Instagram: panna_z

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Miss Daisy
    Dodaje do blogrolla http://missdaisy4.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Biore udział :)
    Obserwuje:Joanna Stasiak
    Instagram: JOANNA_S09

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisane:)
      Zdążyłaś w ostatniej chwili, bo mam zaraz to losować:)

      Usuń