wtorek, 29 marca 2016

Marcowe nowości

Mam nadzieję, że odpoczęłyście nieco w Święta i że pogoda była u Was tak piękna i wiosenna jak u mnie, na Mazowszu:)

Dziś chcę Wam pokazać rzeczy, które kupiłam w marcu.
Kosmetyki
Podkład Double Wear Estee Lauder odcień 01 Fresco, czyli kosmetyk, któremu jestem wierna od ponad dekady. Co prawda zdarzało mi się testować również inne podkłady, ale zawsze wracam do niego, bo eksperymentowanie z innymi kosmetykami tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że jest najlepszy. Kosztuje 179 zł/30 ml w Sephorze.
Rzecz jasna już pisałam o Estee Lauder Double Wear, choć o innym odcieniu - Outdoor Beige 03:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/05/podkad-estee-lauder-double-wear-stay-in.html

Tusz do rzęs Benefit Roller Lash, czyli mój kolejny "naj". To już bodajże moje trzecie opakowanie i nie mam zamiaru zmieniać tego tuszu na żaden inny. Cena to 129 zł/8,5g w Sephorze.

Mus do ciała Human+Kind, czyli rewelacyjne nawilżenie ciała zamknięte w małym pudełeczku. Kosztuje 29 zł/50 ml w Sephorze. Niedawno poświęciłam tej wspaniałości wpis:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2016/02/mus-do-ciaa-human-kind-maa-rzecz-cieszy.html

Krem do rąk L'Occitane Kwitnąca Wiśnia - ten kosmetyk kupiłam także w lutym i nabyłam kolejną tubkę na zapas, ponieważ dowiedziałam się, że jest to edycja limitowana. Kosztuje 29 zł/30 ml w sklepie internetowym francuskiej marki.

Kostki do kąpieli L'Occitane Rozmaryn - przyznaję, że uzależniłam się od tych kostek i już nie wyobrażam sobie pluskania bez ich udziału. Jedna kostka kosztuje 9 złotych w sklepach marki.

Transparentna konturówka do ust ArtDeco Invisible Lip Contour 01 - tworzy barierę ochronną wokół ust dzięki której błyszczyk się nie rozmazuje. Jak się okazało można ją kupić w Polsce już za 25 złotych w zwykłej drogerii.

Peeling ujędrniający Mango Lirene - peeling i to jeszcze o zapachu mango, czyli lepiej być nie może:) Więcej informacji, w tym cenę kosmetyku, znajdziecie poniżej:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2016/02/lirene-beauty-collection-mango-peeling.html

Próbki z Sephory:
 - woda perfumowana Sud Magnolia Atelier Cologne
 - woda perfumowana Fiquier Ardent Atelier Cologne
 - woda perfumowana Nuxe Prodigieux
 - samoopalająca maska nawilżająca na noc Vita Liberata
 - intensywnie nawilżająca maseczka na noc StriVectin

Próbki z L'Occitane:
 - szampon i odżywka do włosów
 - balsam do ciała Ultra Rich Cream

Ubrania:
W przedświątecznym tygodniu w sklepie internetowym Wólczanki była promocja - wszystkie koszule w odcieniu niebieskiego były tańsze o 30%. Zdecydowałam się na dwie:
http://www.wolczanka.pl/koszule-damskie
I to na tyle:)

A już pojutrze rozwiązanie konkursu w którym jedna z Was wygra bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł. Ze względu na duże zainteresowanie konkursem postanowiłam, że wraz z podaniem zwyciężczyni ogłoszę nowe rozdanie:)

22 komentarze:

  1. jak zwykle nie znam ani jednego kosmetyku... Przyznam sie, ze wzbraniam sie przed zakupem tych drozszych marek i zostaje przy drogeriach, ewentualnie aptekach. Niebieskie koszule to moje ulubione, sama mam kilka, i gdy kupuje kolejna jest znowu niebieska :) W Niemczech startuje od 2 kwietnia Glamour-Shopping-Week z ciekawymi promocjami na ubrania, buty, kosmetyki, bizuterie i mam nadzieje, ze cos upoluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce w ten weekend jest taka akcja z "Twoim Stylem", ale raczej nie wezmę w niej udziału, bo wybiorę jakieś niepotrzebne mi ubrania tylko dlatego, że są nieco tańsze. Staram się trzymać swojej listy zakupów:)
      Ja to w ogóle z 80% wszystkich swoich ubrań i dodatków mam w odcieniach niebieskiego, koszule oczywiście również w większości są niebieskie:)

      Usuń
  2. Przepiękne koszule! Eleganckie i w moim stylu! Nie miałam żadnego z pokazanych przez Ciebie kosmetyków, oprócz Estee Lauder. Zaciekawiłaś mnie maskarą, w dodatku ma takie ładne opakowanie :). I zainteresowały mnie te kostki do kąpieli, to coś w stylu kul musujących?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to kostki musujące - naprawdę wspaniale pachną:)
      Mnie również bardzo podobają się te koszule i tym bardziej cieszy mnie to, że są polskie:)

      Usuń
  3. A jednak zostałaś przy Double Wear;). Jeśli tak dobrze sprawdza się na Twojej cerze, to chyba rzeczywiście nie ma sensu kupować innego podkładu.
    Mam próbkę zapachu Sud Magnolia z Atelier Cologne, a także wersję z cedrem, więc niebawem będę testować:).
    PS. Nie mam w swojej garderobie ani jednej rzeczy, która byłaby w niebieskim kolorze - to jedyny kolor, w którym czuję się bardzo niekomfortowo:/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, choćbym nawet chciała to już nie mogę zdradzić Double Wear:) Skoro już towarzyszy mi dekadę to jeszcze pewnie z dekadę mi potowarzyszy:)
      Testuj, testuj, coś mi się wydaje, że kolejny wydatek na perfumy będzie na Ciebie czekał:)
      Serio?! Zauważyłam, że masz nieco inny typ urody, ale bez niebieskiego nie mogłabym żyć. Wręcz czuję się nieswojo jeżeli nie mam na sobie czegoś w tym kolorze.

      Usuń
  4. też mam Roller Lash i jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj chciałam wrzucić do koszyka mus H+K, ale się powstrzymałam, bo ostatnio zachomikowałam chyba 6 mazideł do ciała 😉 Też uwielbiam niebieski i koszule mam wyłącznie w bieli i odcieniach niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niepotrzebnie się powstrzymałaś:) Następnym razem się skuś:)

      To tak jak ja, wszystkie koszule to niebieskie i białe, jedyny wyjątek to jedna w odcieniu oliwkowym.

      Usuń
  6. Wspaniałe nowości :) Bardzo lubię kremy do rąk L'Occitane, a wersja którą wybrałaś chodzi za mną już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) To mój pierwszy krem do rąk tej marki i od razu strzał w dziesiątkę:)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba opakowanie tego tuszu, ale tak w ogóle to cena troche spora :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowosci! Koniecznie daj znać jak sie sprawdzi Roller Lash :) sama sie nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie El jest za mocny ;( a te kostki są w jakiś owowcowych wersjach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się tusz do rzęs. Konieczne napisz recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się tusz do rzęs. Konieczne napisz recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Peelingi Lirene mam zamiar wypróbować bo kuszą mnie już od dawna :)
    L'Occitane mają bardzo drogie produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne nowości, z chęcią bym przygarnęła cuda z Sephory<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten peeling z mango. Koszulę z krótkim rękawem już widziałam z innym poście i prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń