środa, 20 kwietnia 2016

Wyniki konkursu - bon na zakupy w Sephorze i nowy konkurs w którym wygrane to dwa bony na zakupy w Sephorze o wartości 100 złotych każdy

Pora na wyniki konkursu, w którym jedna z Was mogła wygrać bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł. Nagroda trafia do użytkowniczki o nicku:

Ania. Gratuluję i proszę o kontakt w sprawie wysyłki wygranej: martaa.borzecka@gmail.com

Ale te z Was, którym się nie udało niech się nie martwią, bo w nowym konkursie nagroda pozostaje ta sama - bon na zakupy o wartości 100 zł Sephora. Różnica jest taka, że tym razem będzie to nie jeden, a dwa bony i tym samym uszczęśliwię dwie z Was:)

Warunki udziału w konkursie:
1. Wyrażenie chęci udziału w konkursie w komentarzu pod tym wpisem - przy okazji podajcie również swoje nicki z Instagramu, jeśli mnie na tym portalu obserwujecie, a także adres bloga na którym postanowiłyście umieścić informację o trwającym u mnie rozdaniu.
2. Zostanie obserwatorem publicznym mojego bloga - nie mylić z kręgami Google Plus!

A także do wyboru:
1, Dodać adres mojego bloga do blogrollu jeśli same prowadzicie blog.
2. Obserwować mnie na Instagramie:
https://www.instagram.com/borzeckamarta/
3. Dodać kilka komentarzy pod dowolnie wybranymi wpisami.

Wyniki ogłoszę 20 maja.

Jeśli któraś z Was ma jakieś pytania, wątpliwości to niech zapyta o to w komentarzu bądź napisze do mnie maila - martaa.borzecka@gmail.com

Powodzenia:)


75 komentarzy:

  1. gratuluję:D i zgłaszam się do kolejnego konkursu ale mm nie mam konta na instagramie:P
    Obs-Magdalena B

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział ^^ @chabuca_i_kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :)

    I tak obserwuję więc sie zgłaszam :) a na Ig obs jako rupieciarnia_drobiazgow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och szkoda :(
    No nic, biorę udział w nowym konkursie - a nuż się uda :D
    Obserwuję jako: Kasia Pasiut
    Na instagramie: nietypowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i ponownie biorę udział w konkursie, może tym razem się uda :)
    Obserwuję jako: Optymistyczna
    Obserwuję na instagramie jako Optymistyczna25
    Komentować będę na bieżąco :).

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu, toż to naprawdę ja? :D Ależ się cieszę! Dziękuję i już lecę pisać maila :*

    OdpowiedzUsuń
  7. do trzech razy sztuka :) biorę udział a banerek ---> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział !! :)

    Obserwuje jako: Rose Madame
    Instagram: katewhit.e
    Info o rozdaniu: http://rose-madame.blogspot.com/

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Więc zgłaszam się i ja, kolejny raz ;)

    Obserwuję jako: swiaturody159
    Baner: http://swiaturody159.blogspot.com
    Posty skomentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i ja po tę wspaniałą nagrodę;)
    Obserwuję jako xtina120
    Komentarze dodane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, zgłoszę się raz jeszcze. Może tym razem w końcu się uda :)

    Nie prowadzę bloga ale dodałam do obserwowanych w Panelu Nawigacyjnym Bloga oraz Google+ i na Instagramie. Komentarze również dodaje na bieżąco, więc wszystkie warunki spełnione :)

    Obserwuje blog jako: Voguer Rouge
    Obserwuje blog na Instagramie jaki: Voguer_Rouge

    Dodatkowo tutaj udostępnienie: https://plus.google.com/u/0/116789783041417976439/posts

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę udział
    obserwuję jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako Kinia Ragazza, a na instagramie jako ragazzablog99

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Marzycielka Patty
    Obserwuję na ig jako: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział
    obserwuję jako Jasmine Vise

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapiszę jeśli będą spełnione wszystkie warunki:) Zaraz na to zerknę.

      Usuń
  16. Biorę udział:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    Obserwuje na instagramie jako serenitka
    Baner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    dodałam do blogrolla: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Posty skomentowane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje jako psychodelax3, na instagramie psychodeliczny_swiat, banner na dole strony www.psychodelax3.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obiecałam, że się zgłoszę do kolejnego Twojego konkursu, więc tym razem i mnie możesz dopisać na listę;).
    Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział :)
    Obserwuję blog, baner zabieram na http://niezchin.blogspot.com/, a na instagramie obserwuję jako Nie z Chin :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ponownie :)
    baner na blogu: http://groundbreaking-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję :D zgłaszam się :D
    obserwuje bloga jako Alicja Orzechowska
    baner: http://lightside-blog.blogspot.com/
    dodałam kilka komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję i biorę udział :)

    zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Pingwinowa
    Na instagramie obserwuję jako pingwinowa.blog
    Dodałam też banner na bloga http://pingwinowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. biorę udział :D
    obserwuję bloga jako: nr147

    OdpowiedzUsuń
  25. A zgłoszę się kolejny raz,nic mi nie szkodzi:D
    Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    Blogroll:http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział :D
    Obserwuję jako: Nadia
    Obserwuję na IG jakp: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  27. Och, jaka świetna nagroda, chętnie się więc zgłaszam :D
    Obserwuję jako: Świat Kosmetykoholiczki
    Obserwuję na Instagramie jako: swiat_kosmetykoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Polish Belieber
    Obserwuję na ig jakos: neverbenance

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się i ja :) Jeszcze nie robiłam zakupów w Sephora, więc próbuję :)))
    Obserwuję bloga jako: Pink Lipstick
    Obserwuję insta jako: pinklipstickmua

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje Cie na instagramie, ale nie mam bloga, mogę uczestniczyć mimo to i spełnić pozostałe warunki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, posiadanie bloga nie jest konieczne, aby wygrać:)

      Usuń
  31. Zgłaszam się, nick na ig eveline_wro

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Obserwuję na instagramie jako juicyraspberryblog
    Dodałam też baner na bloga: http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Również się zgłaszam :)
    Udostępnione na fb, ponieważ bloga nie mam :) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=274665166211282&id=100010034014676&pnref=story
    Bloga obserwuje jako moni910731 . ;)
    Na instagramie obserwuje jako burzowa.aura ;)
    Komentarze również są ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Gossia W
    Właśnie idę czytać posty i dodać komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział
    Obs jako Wioletta P
    blogroll http://zakrconawioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się do konkursu :)
    Na Instagramie obserwuję jako aingealmaith.
    A tu jako Aingeal Maith :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń