wtorek, 28 czerwca 2016

Upał i burza

Już tak dawno nie było żadnej stylizacji na blogu więc wreszcie nadrabiam zaległości.
W minioną niedzielę po południu w Warszawie był upał, a później burza z ulewą. Na zdjęciach widać ciemne chmury, ale na szczęście udało się uciec przed ulewnym deszczem i burzą:)
Wiem, że połączenie wysokich obcasów i krótkich szortów może być dyskusyjne, ale przy tak wysokiej temperaturze czuję się usprawiedliwiona.

Bluzka - Wólczanka
Szorty - Zara
Buty - Nando Muzi
Torebka - Salamander 
Okulary przeciwsłoneczne - Ray-Ban 

15 komentarzy:

  1. Fantastyczną masz figurę, nogi po samą szyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne buciki :) A figurę to Ty masz niezłą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z taki nogami można wybaczyć obcasy i szorty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie figurę masz, że ho, ho, Szczęściaro. Fajna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja upał bardzo lubie, ale burza mnie wkurza!;) chętnie bym założyła takie spodenki, ale wstydzę się swoich chudych nóg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie masz się czego wstydzić, w końcu w upał można odsłonić to i owo:)

      Usuń
  6. Ja nie lubię burzy, a może nawet się boję :D Ale figurka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdej kobiecie dobrze w obcasach, super wydłużają nogi :) Można pozazdrościć możliwości odsłonięcia nóg, ja mam za duże kompleksy żeby pokazywać swoje ;)

    OdpowiedzUsuń