piątek, 29 lipca 2016

Semilac Sleeping Beauty 130 - brzoskwiniowo-neonowa piękność

Do lakierów hybrydowych mam mieszany stosunek - z jednej strony doceniam ich wygodę i to, że nie muszę martwić się o odpryski, ale z drugiej jest to sztuczność, a ja sztuczności nie lubię. No, ale latem wygrywa zawsze wygoda:) Nie mam czasu malować sobie na nowo paznokci co parę dni, a hybryda to spokój na tydzień albo i dłużej.

Dziś chciałam Wam przedstawić przepiękny i bardzo wakacyjny kolor marki Semilac - Sleeping Beauty 130. Jest to odcień rozbielonej brzoskwini z akcentem neonowym. Trudno mi było uchwycić ten kolor, ale mam nadzieję, iż zdjęcia, choć w części ukazują tę prześliczność:)

Wcześniej lakiery hybrydowe miałam już kilka razy, ale ten marki Semilac mam na paznokciach po raz pierwszy. Sleeping Beauty wpadła mi w oko na jakimś blogu bądź na Instagramie i stwierdziłam, że ją kupię, bo mimo, iż sama nie robię sobie hybryd w domu, to chcę ten kosmetyk mieć na własność.

Kosmetyczce maluje się najlepiej Semilaciem i chwali sobie bardzo te lakiery. Mam na zdjęciach oczywiście podkład, dwie warstwy i coat.

Kolor jest jednym z najładniejszych jakie widziałam. Jest to idealna rozbielona brzoskwinka, ale tak jak wspominałam jest w niej coś neonowego. Według mnie Sleeping Beauty najlepiej prezentuje się latem, kiedy skóra jest opalona. Przy jasnej karnacji nie wygląda niestety tak spektakularnie i bardzo "gaśnie". Jest to typowy wakacyjny kolor, moim zdaniem nie nadaje się do pracy w której przestrzegany jest dress code albo na ważne spotkanie biznesowe - jest nieco zbyt szalony:)

Trwałość to co najmniej tydzień. Pewnie Semilac wytrzymałby na moich paznokciach bez odprysków jeszcze dłużej, ale ja go ściągam po 7 dniach ponieważ robi się spory odrost.

Lakier hybrydowy Semilac kosztuje 29 zł/7 ml na Minti Shop.

A Wam jak podoba się ten lakier?

Miłego weekendu:)

49 komentarzy:

  1. ładny odcień, podoba mi się, mm sporą kolekcję semilaców.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba i jest na mojej liście marzeń kosmetycznych :). Idealny na tę porę roku :). Bardzo lubię też Pastel Peach i to on ląduje najczęściej u mnie na paznokciach podczas wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, latem jak znalazł. Wczesną wiosną nie prezentował się tak spektakularnie.

      Usuń
  3. Hybrydy to mega wynalazek, ale w moim przypadku maja zasadnicza wadę, po zdjęciu moje paznokcie wyglądają źle. Dlatego niestety nie mogę robić często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście Semilac łatwiej schodzi więc mam nadzieję, że nie będzie aż tak dużych zniszczeń;)

      Usuń
    2. Ewelino, prawidłowo wykonany manicure nie powinien powodować uszkodzeń płytki, Podpowiedź jak ułatwić sobie zdejmowanie lakieru hybrydowego:
      1) Należy zmatowić delikatnie wierzchnią warstwę paznokcia pokrytego manicure hybrydowym
      2) Nasącz folie do ściągania lakieru hybrydowego (polecamy używanie Semilac Remover Wraps) korzystając z płynu Semilac Remover. Owiń starannie folie wokół każdego palca, pozostaw na 10 minut (możesz dodatkowo nałożyć na dłonie rękawiczki foliowe, co utrzyma ciepło dłoni i przyspiesza rozpuszczanie hybryd
      3) Zmiękczoną hybrydę usuń przy pomocy Semilac Stiper'a, drewnianego patyczka lub Pusher'a. Na zakończenie delikatnie wyrównaj powierzchnię drobnoziarnistym bloczkiem.

      W razie pytań chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  4. Używam Neo Nail, ale ten kolor bardzo mi się podoba :) Z Neo Nail całkiem podobny jest Lotus Flower :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości sprawdziłam i rzeczywiście podobny:)

      Usuń
  5. Sliczny :) Jeszcze nie miałam nigdy hybryd, ale ten kolor pięknie wygląda przy opalonej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, na moich paznokciach nie wyglądałby dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto, piękny, delikatny manicure, idealnie sprawdzi się jako stylizacja wakacyjna, do opalonej skóry, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę:) Już kolejny Wasz lakier kupiłam.

      Usuń
  8. Śliczny kolor, nosiłam bardzo podobny kolor, ze "zwykłych lakierów" w połączeniu z jednym paznokciem w kolorze złotym. Nie wyglądało to u mnie zbyt dobrze bo bladzioch straszny ze mnie :( A u Ciebie takie kolory wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię opaleniznę, ale tylko naturalną. Nie znoszę solarium.
      Przykro mi, że jesteś bladziutka, choć masz pewnie delikatną cerę, a to przecież wielki plus😉

      Usuń
    2. cerę owszem mam delikatną, ale tego lata nie miałam okazji na wystawienie się na dłuższą chwilę na słoneczko, dlatego jestem bladzioch ;) Też nie przepadam za solarium, od razu skóra robi się poszarzała i traci blask. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Śliczny odcień :) Bardzo lubię lakiery tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kolor. Nie miałam jeszcze lakierów Semilac (i w ogóle hybryd). Chyba mało kto w blogosferze taki się jeszcze ostał. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - jesteś wyjątkiem, ale może się skusisz😉

      Usuń
  11. Śliczny kolor, bardzo w moim stylu, lubię taką delikatność na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest prześliczny i taki wakacyjny :) ja jednak boje sie hybrydy, bo moje paznokcie sa dosc wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Akurat po tym lakierze moje paznokcie nic nie ucierpiały.

      Usuń
  13. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor, idealny na lato<3 Z niebieskim sweterkiem to już w ogóle bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też mi się wydaje, że świetnie pasuje do niebieskiego:)

      Usuń
  15. Delikatny, ale ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier ma przepiękny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja siostra robi hybrydki i właśnie udało mi się mieć ten kolorek na paznokciach.Jest przepiękny.Uwielbiam również 032 biscuit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biscuit jeszcze nie miałam, ale na pewno w niedalekiej przyszłości wypróbuję.

      Usuń
  18. Piękne kolorki na paznokcie :D chyba się skuszę na któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolorek jeste zachwycona ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny, elegancki kolor :) Ja używam hybryd z Aliexpress, nie miałam jeszcze żadnego semilaca, ale ten wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń