środa, 20 lipca 2016

Wyniki konkursu w którym były do wygrania dwa bony na zakupy Sephora każdy o wartości 100 zł i nowy konkurs - te same nagrody

Na początku tego wpisu bardzo chciałam Wam podziękować za to, że z miesiąca na miesiąc coraz liczniej bierzecie udział w moich Sephorowych konkursach. I to tyle tytułem wstępu, bo wiem, że nie możecie doczekać się wyników:)
A oto i one. Wygrały:
- Marta D.
 - Świat Kosmetykoholiczki.
Dziewczynom gratuluję i proszę o kontakt via mail: martaa.borzecka@gmail.com
Ale dla tych dziewczyn, które nie wygrały mam nowy konkurs. Wiem, że są wśród Was takie, które już kilka razy próbowały i nadal nic. Ale zachęcam Was do ponownego wzięcia udziału w konkursie, ponieważ mój blog ma mało obserwujących stąd i szanse na wygraną są całkiem spore. Do wygrania jak zwykle 2 bony na zakupy w Sephorze z których każdy jest o wartości 100 zł.
Warunki udziału w konkursie:
 1. Pod tym wpisem należy wyrazić chęć udziału w konkursie.
2. Musicie również zostać obserwatorami publicznymi mojego bloga.

Oraz do wyboru:
1. Dodajcie kilka komentarzy pod dowolnie wybranymi wpisami.
2. Dodajcie adres mojego bloga do blogrollu jeśli oczywiście posiadacie swój blog.
3. Obserwujcie mnie na Instagramie:
https://www.instagram.com/borzeckamarta/

Wyniki ogłoszę 20 sierpnia.
Miłego wieczoru:)

77 komentarzy:

  1. Może następnym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj gratuluję i biorę udział kolejnym razem;) Obserwuję jako Kejt

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom :)
    Zgłaszam się do konkursu. Insta niestety nie mam.Komentuję na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, super konkurs! Na Instagramie obserwuje jako @blackhoney_ gratuluje wygranym, czas spróbować mojego szczescia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, dziewczyny :) No to ja też spróbuję :)
    Obserwuję jako Angelika Niedźwiedzka, na Insta @angelikaniedzwiedzka
    No i poczytam wcześniejsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Rose Madame
    Instagram: rosemadameblog

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadomość wysłana. Czy już pisałam, że to moja pierwsza wygrana :D Jednak warto próbować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się:)!
    obs-Magdalena B

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja po raz kolejny spróbuję szczęścia! Wszystkie warunki spełniam!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I znowu się nie udało, ale nie poddaję się i zgłaszam swój udział ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje dziewczynom i zazdroszczę! ;p oczywiście biorę udział kolejny raz warunki wszystkie spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę udział w konkursie :)
    obserwuję jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :D :-) Może się uda...;-)
    Obserwuję tutaj jako : Izabela Gąsiorowska
    Instagram obserwuję jako: izuu.88

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i biorę ponownie udział :D
    Obserwuję jako: Alicja Orzechowska
    + dodam komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział
    obs. jako Jasmine Vise
    +komentarze

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, co za niespodzianka, bardzo się cieszę! :D Już piszę e-maila :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam swój udział ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: lonely castaway
    Obserwuję na ig jako: neverbenance

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbuję kolejny raz :)
    Obserwuję jako: swiaturody159
    Blogroll: http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje zwyciężczyniom i również się zgłaszam :)

    Obserwuje jako: Selektywna Blog
    Instagram: Selektywna
    Udstępnienie: Google+
    Komentarze: Dodawane na bieżąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz widzę, że źle napisałam namiary.
      obserwuje jako: Blog Selektywna
      instagram:blog_selektywna

      Usuń
  21. Ale mam pecha:D
    Biorę udział po raz kolejny:)
    Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    Blogroll:http://beautydorczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako Ewelina K
    Instagram secretaddiction86
    Komentarze były na bieżąco

    OdpowiedzUsuń
  23. Próbuję po raz kolejny ;)
    Obserwuję jako Kinia Ragazza
    Obserwuję na instagramie jako ragazzablog99

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział :)
    Obserwuje bloga jako: Marzycielka Patty
    Obserwuje na ig jako: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  25. biorę udział :D
    obserwuję bloga jako: nr147

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział :D
    Obserwuje jako Nadia
    Obserwuje na IG jako malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyłączam się do zabawy.
    Obserwuję jako maneruki. Banerek na moim blogu http://maneruki.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. BIORĘ UDZIAŁ :)))
    Obserwuję bloga jako: Sabina eM
    Dodałam do blogrolla: http://123binka.blogspot.com/
    Obserwuję na IG jako: xsabina1

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Karolina Jastrząb

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział jako Wioletta P
    Dodałam do blogrolla http://zakrconawioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    Obserwuję blog jako Joanna M
    a na instagramie jako: magnetic_lips

    Pozdrawiam i gratki dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście, że się zgadzamy! ^^ Nie możemy czegoś takiego przegapić :)
    Obserwujemy jako: agssymi
    Obserwujemy na IG jako: s_mrau

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział jako Gossia W
    Już lecę czytać posty i dodać komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja chętnie wezmę udział :)
    Instagrama nie mam ale czuj się obserwowana ;)
    I chętnie poczytam inne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią wezmę udział :)

    Obserwuję jako Theresa Ursula (lub Ewelina Makutynowicz)
    Na IG również obserwuję jako @ewelina.makutynowicz

    OdpowiedzUsuń