czwartek, 18 sierpnia 2016

Szampon przeciw wypadaniu włosów - InSight Loss Control

Moim celem i marzeniem są gęste włosy i szeroki obwód kucyka. Jednym z kosmetyków, które mają mi w tym pomóc jest szampon przeciw wypadaniu włosów InSight. Poniżej możecie przeczytać jak go oceniłam i czy jeszcze do niego wrócę.

Opis producenta:
Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów. Zawiera organiczny ekstrakt z kasztanowca, mentol, ekstrakt z guarany, organiczny ekstrakt echinacea. Związki organiczne prowadzą do wzmocnienia cebulek włosa, pobudzają mikrokrążenie i przeciwdziałają wypadaniu włosów.
Skład:
Aqua (Water), Sodium Coceth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosucciante, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Sed Extract, Paullinia Cupana Seed Extract, Echinacea Angustifolia Leaf Extract, Menthol, Parfum (Fragrance), Polyquaternium-10, Citric Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Opakowanie szamponu InSight bardzo mi się podoba - minimalistyczna szata graficzna i butelka z ciemnego plastiku przywodzi na myśl prostotę i ekologiczny skład. Widać dobrze ile szamponu zostało co jest wielkim plusem.

Chwała producentowi za pompkę - rzadko stosowane rozwiązanie w przypadku szamponów, ale akurat tu mamy do czynienia z półlitrową butlą. Zazwyczaj zużywam dwie "pompki". Szampon stosuję od 1 czerwca codziennie - moje włosy były do ramion, jakoś przed miesiącem skróciłam je o kilka centymetrów. Obecnie zostało go na około dwa - trzy tygodnie mycia więc służył mi cały kwartał.

Szampon przeciw wypadaniu włosów InSight ma przezroczystą, żelową konsystencję. Dobrze się pieni i łatwo rozprowadza na włosach, nie ma problemów z jego spłukaniem. Pachnie delikatnie jakby mentolowo - jest w składzie więc to pewnie to.

Jak na razie wszystko brzmi niezwykle zachęcająco, prawda? Niestety jedynym, ale jednocześnie największym minusem tego kosmetyku jest działanie, a raczej jego brak. Czekałam kilka tygodni na to, aby włosów wypadało mniej, ale się nie doczekałam. Pomyślałam, że może szampon zacznie działać lepiej po tym jak skróciłam włosy i pozbyłam się odrostów. Nic z tego. Włosów wypada tyle, ile wypadało wcześniej. Dlatego obietnice producenta uważam za nieprawdziwe i chciałam Wam odradzić kupno tego produktu. Może gdybym była bardziej podatna na sugestię to stwierdziłabym, że włosów wypada mniej, ale nic takiego nie zauważyłam.
Niemniej jednak włosy po tym szamponie są błyszczące i dobrze odżywione, ale nie to było przecież główną obietnicą.

Szampon kosztował 39 zł za butelkę liczącą pół litra na Minti Shop.




39 komentarzy:

  1. Szkoda, że obietnice producenta nie zostały spełnione. Produkty tej marki wpadły mi w oko podczas zakupów online, ale póki co na nic się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już więcej nic nie kupię tej firmy😕

      Usuń
  2. Nie znam firmy, ale szkoda, że się nie sprawdził;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma wszystko co potrzeba tylko nie główne działanie, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam, ale chciałam :) mi przy wypadaniu pomógł szampon Biokap Szampon przeciw wypadaniu włosów może spóbuj jego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sprawdzę informacje na jego temat;)

      Usuń
  5. Szkoda, bo obietnica była spora... Martuś, ja ci powiem szczerze, że nie wierzę, żeby szampon miał takie działanie... Bardziej jakaś wcierka... Ja ci mogę polecić ze swojej strony ampułki do skóry głowy marki Phyto a także olejku do skóry głowy z Phenome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zerknę na polecane przez Ciebie kosmetyki:)

      Usuń
  6. Mnie i tak on kusi, może u mnie się lepiej sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba mnie na niego skusiłaś :)
    Zapraszam do mnie na właśnie rozpoczęte Candy :)
    http://niezchin.blogspot.com/2016/08/mae-candy-z-okazji-200-posta.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest recenzja negatywna - na pewno czytałaś mój wpis?😉

      Usuń
  8. nie jest to tani szampon, szkoda, że nie działa najlepiej,

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, cena dosyć wysoka jak na szampon, który nie daje efektów. :( Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie się sprawdził! Przyczyn wypadania włosów jest masa, mi akurat zazwyczaj wypadają na wiosnę i właśnie wczesną jesienią i w tym momencie się sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie generalnie nie przemawiają obietnice powstrzymania wypadania, czy pobudzenia wzrostu, na szamponach. Wydaje mi się, że zbyt krótko taki produkt gości na głowie, żeby móc coś zdziałać. A co do wypadania włosów, to moim zdaniem bez suplementów ogarnąć taką przypadłość trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wypadają normalnie, ale dażę do perfekcji i chcę, aby wypadanie było minimalne.

      Usuń
  13. brzmi zachęcająco, chociaż pewnie od szamponu nie można się spodziewać dużych rezultatów

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oczekuje od szamponu takiego działania ;) one są raczej od oczyszczania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre jak mój ukochany L'OCCITANE potrafią dużo więcej😉

      Usuń
  15. Ja jakoś nie wierzę w takie działania szamponów. Miałam kiedys jeden z Cece Med i się kompletnie nie sprawdził. Może takie zestawy apteczne by cos tam zdziałały, ale to trzeba sie napracować i uzbroic w cierpliwośc, a samym szamponem chyba nigdy sie nie zdziała zadowalającego efektu :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że niestety szampon nie zahamuje wypadania, tu trzeba czegoś więcej :( Sama ostatnio zauważyłam ten problem, też szukam rozwiązania...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tym szamponie, z własnego podwórka polecam Dermenę (szampon plus odzywka) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo dobrego słyszałam i czytałam o tej marce :)
    Ale ich kosmetyków jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już więcej nie skorzystam z oferty tej marki.

      Usuń
  19. Dobrze wiedzieć,nie będę go kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A u mnie zadziałał. Tzn zauwazylam, ze wlosow wypada mi znacznie mniej z tym ze ja rowniez uzywalam lotionu z tej linii. Szukalam sporo produktow, ktore moglyby mi pomoc, znalazlam ten na organicznewlosy.pl i zaryzykowalam kupujac cala linie. Nie zaluje :) Do tego pije pokrzywe i zaczynaja mi rosnac baby hair :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowałam się zastosować Seboradin Sun, szampon wzmacniający włosy. Po dwu tygodniowej kuracji moje włosy nareszcie odzyskały utracone wartości. Koloryt farbowanych włosów zdecydowanie się poprawił, włosy nabrały blasku, i stały się mocniejsze oraz prostsze w rozczesywaniu.

    OdpowiedzUsuń