niedziela, 11 września 2016

Odcienie niebieskiego

Wszyscy, którzy mnie trochę znają wiedzą, że kocham kolor niebieski. Ma to swoje odzwierciedlenie w noszonych przeze mnie ubraniach i dodatkach - niemal zawsze mam na sobie coś w odcieniu niebieskiego. Może to być granatowy, chabrowy, kobaltowy, jasnoniebieski, itd. Ponieważ wrzesień przyniósł nam zamiast pierwszych jesiennych chłodów tropikalne upały, to postanowiłam zaprezentować Wam iście letni strój w którym jest kilka odcieni niebieskiego - od stóp do głów:) Myślę, że zgodzicie się ze mną, że mój zakup sprzed paru dni, czyli chabrowe szpilki był strzałem w dziesiątkę.

Koszula - Wólczanka
Spódnica - Naf Naf
Szpilki - Zign
Okulary - Ray Ban
Zegarek - Tag Heuer
 Naszyjnik - Artelioni


Miłego wieczoru:)

33 komentarze:

  1. Buty śliczne :) Ja nie umiem chodzic na obcasie, więc tylko moge powidziac :D A nie raz chętnie bym takie buty ubrała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki😊 ja od gimnazjum często na obcasach chodziłam więc to kwestia przyzwyczajenia.

      Usuń
  2. Chciałam na wesele sukienkę w kolorze Twoich butów ale w cyckach była mi ciasna ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor niebieski jest świetny, odcień szpilek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki po prostu marzenie... <3 Gdyby nie fakt, że w na obcasach chodzę od wielkiego dzwonu, to rozejrzałabym sie za takimi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też rzadziej chodzę na obcasach, ale to się zmienia:)

      Usuń
  5. Pięknie ci w niebieskim! ♥ Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :-)
    Ja także uwielbiam wszelkie odcienie tego koloru :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) a któż nie lubi niebieskiego?:)

      Usuń
  6. Ja za niebieskim nie przepadam, ale dla koszul w tym kolorze robię wyjątek. Fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że wszyscy lubią niebieski😉

      Usuń
  7. Chabrowe szpilki mnie zauroczyły <3
    Sama mam na wishliście szpileczki w takim właśnie kolorze ale jakoś nie mogę znaleźć idealnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo takich szukałam aż znalazłam na Zalando. Może i Ty tam znajdziesz?

      Usuń
  8. Lubie koilor niebieski i on dominuje w mojej garderobie, ale na niebieskie szpilki raczej bym sie nie odwazylo. Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kolor niebieski! :) Pięknie wyglądasz, ten kolor bardzo Ci pasuje. Bardzo ładna stylizacja - fajnie dobrane rzeczy i zabawa jednym kolorem :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja :) niebieski to także mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna stylizacja, szpilki rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  12. NO ślicznie! Nie mogę się na Ciebie za długo patrzeć, bo mi się moje kompleksy pogłębiają (żartuje ;) cudowna figura i piękne blue

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorek, błękit nieba idealny na lato, by ożywić i rozweselić sylwetkę :) A szpilki i spódniczka zawsze sprawiają, że kobieta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne buty! Uwielbiam taki kolor. Póki co udało mi się znaleźć jedynie baletki w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń