środa, 21 września 2016

Wyniki konkursu i nowy konkurs - dwa bony na zakupy Sephora o wartości 100 zł każdy

Zanim ogłoszę wyniki, to chciałam Wam podziękować za to, że aż tyle z Was wzięło udział w kolejnej edycji mojego konkursu w którym do wygrania, jak zwykle, były dwa bony z Sephory każdy o wartości 100 zł. Wiem, że jestem strasznie nudna z tymi nagrodami, ale uważam, że to fajna i przydatna rzecz do wygrania - zresztą sądząc po polularności kolejnych rozdań Wy chyba również tak uważacie. Oczywiście dziś ogłaszam kolejny konkurs z tymi samymi nagrodami:)

A propos nagród - już niedługo mój blog będzie miał 200.000 wyświetleń i z tej okazji również szykuję konkurs i tym razem nie będzie to bon z Sephory. Szczegóły już pewnie w weekend - wtedy najprawdopodobniej Kosmetycznie i modnie stuknie te 200.000 odsłon.

Zwyciężczynie dzisiejszego konkursu od razu uprzedzam, że bony wyślę dopiero w piątek albo w poniedziałek, bo muszę się po nie kopnąć do stolicy - w sklepie online były, ale dostałam informację, że jednak nie ma:( Jeśli któraś ze zwyciężczyń jest z Warszawy to w piątek możemy się umówić na odbiór osobisty.

Wygrały:
 - Psychodelax3 
 - Hair World.
Gratuluję i proszę o kontakt: martaa.borzecka@gmail.com
Aby wygrać w nowym konkursie jeden z dwóch bonów na zakupy należy:
1. Pod tym wpisem wyrazić chęć udziału w rozdaniu.
2. Obserwować publicznie mojego bloga.

A także do wyboru:
1. Dodać kilka komentarzy pod dowolnie wybranymi wpisami.
2. Jeśli macie bloga to dodać adres Kosmetycznie i modnie do blogrollu.
3. Obserwować mnie na Instagramie:
https://www.instagram.com/borzeckamarta/

Wyniki ogłoszę 25 października.

Miłego wieczoru:)

80 komentarzy:

  1. Po raz kolejny biorę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział ! :D
    Obserwuję jako: Rose Madame
    Instagram: rosemadameblog

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się cieszę <3 mega
    bardzo się przyda mi
    dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranym i... biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i próbuję znowu :) obserwuje jako Kejt

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział jezzcze raz :) Na instagramie jestem jako balberska

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję szczęścia, a co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział, obserwuję jako Jasmine Vise

    OdpowiedzUsuń
  9. biorę udział, obserwuję jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję . nagroda jest rewelacyjna, żałuję, że się nie zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jak mi miło! cieszę się bardzo, bo za miesiąc wyjeżdżam za granicę, będę mogła sobie jeszcze coś sprawić! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 200.000 brzmi poważnie. I pewnie szybko się dokona. Gratuluję zwyciężczyniom i biorę udział w następnym konkursie. Insta i bloga nie mam, ale chętnie pokomentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    Obserwuję na blogu i na instagramie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się ;)
    Bloga obserwuję jako: Enestelia
    Na insta jako enestelia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :)
    Obserwuje bloga jako: Marzycielka Patty
    Obserwuje na ig jako: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i kolejny raz próbuję! :) Obserwuje i dodam komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wezmę kolejny raz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bierzemy udział ^^ Do trzech razy sztuka hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział :D
    Obserwuje jako: Nadia
    Obserwuje na IG jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  20. Który to już raz... :D Nie poddaje się:D
    Biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę chyba musiała pomyśleć o nagrodach za wytrwałość:)
      Zapisane:)

      Usuń
  21. Biorę udział :)
    Obserwuje jako: TheresaUrsula lub Ewelina Makutynowicz
    Obserwuje na IG jako: ewelina.makutynowicz

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaa, co mi szkodzi, zgłaszam się ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Gossia W
    Już lecę czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :) Obserwuję jako krolikbystrzak albo Z modeliną przez życie...

    OdpowiedzUsuń
  25. biorę udział :)
    obserwuję bloga jako: nr147

    OdpowiedzUsuń
  26. biorę udział :)
    obserwuję bloga jako: Magnetic Lips

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział, wszystkie warunki spełniłam, a nawet dodałam banner z konkursem u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    Instagram obserwuje jako serenitka
    skomentowałam:)
    Blogroll: https://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Można jeszcze brać udział? Jeśli tak to się zgłaszam :)
    Obserwuje jako: Iwona K
    Baner tu:http://ivi-art.blogspot.com/
    skomentowałam posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Twoje zgłoszenie również wzięło udział w losowaniu:)
      Zapisane:)

      Usuń
  30. Obserwuję jako Pietrucha20 :)
    Chętnie wezmę udział : )
    Obserwuję na IG :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział!!
    Obserwuje jako: Oleksandra R
    obserwuje na ig jako hvdels

    OdpowiedzUsuń