wtorek, 27 września 2016

Z okazji 200.000 wyświetlenia do wygrania róż do policzków Nars Orgasm

Niedawno obiecałam Wam, że tego dnia w którym Kosmetycznie i modnie stuknie 200.000 wyświetleń, to zorganizuję kolejny konkurs. Długo zastanawiałam się nad nagrodą, bo stwierdziłam, że skoro i tak co miesiąc są do wygrania bony na zakupy w Sephorze, to pewnie przydałaby się jakaś odmiana. I wpadłam na pomysł, że nagrodą główną będzie tym razem określany mianem kultowego róż do policzków Nars Orgasm (zawsze mnie nieco dziwiło jak ci z Narsa mogą tak sugestywnie nazywać odcienie:)).
Źródło: www.sephora.pl

Aby wygrać ten kosmetyk należy:
1. Pod tym wpisem wyrazić chęć udziału w rozdaniu.
2. Zostać obserwatorem publicznym mojego bloga.

Oraz do wyboru:
1. Dodać kilka komentarzy pod dowolnie wybranymi wpisami.
2. Jeśli posiadacie blog to dodajcie Kosmetycznie i modnie do blogrollu.
3. Obserwujcie mnie na Instagramie:
https://www.instagram.com/borzeckamarta/

Wyniki ogłoszę 20 października.

Miłego wieczoru:)


62 komentarze:

  1. Super konkurs! Very ecxlusive ta nagroda! Gratuluję ilości postów! Biorę udział kochana!
    Pozrdawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Och!zgłaszam się, zgłaszam koniecznie...to mój najbardziej wymarzony róż na świecie heh...nazwa bardzooo intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ;) 'głębokie gardło' ma lepszą nazwę ;D ( jakoś po angielsku tak nie brzmi ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deep Throat to jest już jednak według mnie aż nadto wulgarne. Jak to w ogóle brzmi: jaki masz na twarzy róż? - Głębokie gardło😂

      Usuń
  4. Sypiesz tymi nagrodami z Sephory jak z rękawa :) chyba musisz mieć tam chody! Pozdrawiam i życzę szczęścia innym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle chodu co zniżki i chcę bloga rozreklamować😊

      Usuń
  5. Zgłaszam się. Obserwuję jako Żaneta Serocka
    cytruska87@gmail.com
    nie mam insta

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział :) wydaje mi sie ze spełniam wszystkie wytyczne konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Enestelia
    Na insta jako enestelia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega róż! :) Marzeniem jest posiadanie go na swoich policzkach ^^ Oczywiście bierzemy udział :)
    Obserwujemy jako: Sylwia Aga Matuszyk
    Obserwujemy na insta jako: s_mrau
    życzymy wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już wygrałam, więc niech inni mają szansę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Kochana tylu wyświetleń :* Sama mam bana na kupowanie różów do policzków, ale przecież konkurs to co innego, prawda? ;)Dlatego złaszam chęć udziału :) Blog obserwuję jako Ania, a na instagramie jako potejstronielustra. Mam Kosmetycznie i modnie w blogrollu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, konkurs to coś zupełnie innego:)
      Zapisane:)

      Usuń
  12. Ach, nie mam za bardzo szczęścia w konkursach, ale opakowanie takie ładne niebieskie, a róż wymarzony więc zgłoszę się;)
    Obserwuję jako Ewelina K
    Na insta secretaddiction86
    Blogroll https://secretaddiction86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż jest przepiękny, bardzo często po niego sięgam :)
    Powodzenia dla wszystkich uczestników!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :D ! Obserwuję jako Rose Madame, Insagram: rosemadameblog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję bloga jako: Marzycielka Patty
    Obserwuję na instagramie jako: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  16. Super konkurs, powodzenia wszystkim! :)
    Ja róże rzadko używam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, zglaszam sie :)

    obserwuje jako gina_deville.

    Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. ;)
    obserwuję jako Paulina Ołdakowska
    obserwuję na instagramie jako paulina1142

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział :D
    Obserwuje jako: Nadia
    Obserwuje na IG jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się,
    obserwuję bloga jako: Darin kr
    obserwuję na instagramie jako: darin.kr

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję tulu wyświetleń i życzę wielokrotności tej liczby! :*
    Chętnie zgłaszam swój udział :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dam szansę innym:)
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna nagroda:).
    Jako zwolenniczka matowego wykończenia różu, tym razem nie wezmę udziału, ale będę życzyć powodzenia wszystkim uczestniczkom rozdania:).
    Jednak ważniejsze w tym poście jest to, że Twój blog staje się coraz popularniejszy i tego Ci gratuluję:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje, że do Twojego typu urody ten róż pasowałby idealnie:)

      Usuń
  24. Zgłaszam się. ;)
    obserwuję jako: Theresa Ursula (lub Ewelina Makutynowicz)
    obserwuję na IG jako: ewelina.makutynowicz

    Gratuluję i życzę kolejnych, zwielokrotnionych wyników wyświetleń bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :) Obserwuję jako krolikbystrzak albo Z modeliną przez życie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział! Obserwuję: NatusSia

    OdpowiedzUsuń