środa, 12 października 2016

Kiedy wyglądałam najlepiej? Czyli mój subiektywny ranking

Ponoć kobiety maja problem z mówieniem o swoich zaletach - szczególnie dotyczy to kwestii związanych z wyglądem. Trochę zadam dziś kłam temu stwierdzeniu, co oczywiście nie znaczy, że mam zamiar się chwalić:) Ponieważ ostatnio pisałam o tym jakie błędy kosmetyczno-urodowo-fryzjerskie popełniałam, to dziś o decyzjach dzięki którym uważam, że wyglądam lepiej. Jak nietrudno zgadnąć wygrywa naturalność i niewielkie zmiany.

1. Bardzo się sobie podobam na pierwszym zdjęciu - byłam 7 lat młodsza, miałam jeszcze pełne policzki, po typowym dla nastolatek i dwudziestolatek nieogarnięciu, wyszłam na ludzi. Miałam nieco rozjaśnione włosy, porządnie wyregulowane brwi. Ale jednak najładniejsza jest młodość, błysk w oku i te pełne policzki:)

2. Niedługo później byłam co prawda zbyt mocno opalona (co było błędem, bo to była zasługa rakotwórczego solarium), ale się sobie również podobałam, ale to zapewne zasługa długich włosów - miałam wtedy najdłuższe w życiu. Chyba nie muszę pisać, że teraz zawzięcie walczę o to, aby czupryna była jak najdłuższa. Ale taka opalenizna jak na poniższych zdjęciach to już kwestia gustu.

3. Ale w krótkich włosach, takich jak na tym zdjęciu z Kotuniem, również uważam, że było nieźle. Z krótkimi fryzurami już tak jest, że mogą być naprawdę piękne i twarzowe, ale tylko pod warunkiem, że są dobrze ścięte. W poprzednim wpisie pokazałam zdjęcie na którym też mam krótkie włosy, ale wyglądałam fatalnie. Tu jest zdecydowanie lepiej i wyglądam tu, chyba - nie wiem czy też tak sądzicie, bardzo młodo.

4. Jestem zdania, że dwa lata temu wyglądałam całkiem, całkiem i znów jest to zasługa długich włosów, które co ważne, nie były farbowane, ciemny to mój naturalny kolor. Z solarium zrezygnowałam więc opalenizna była dość subtelna. I do takiego stanu rzeczy, a przede wszystkim włosów, chciałabym wrócić.

A Wy jak uważacie: czy rzeczywiście wyglądałam wtedy dobrze czy to tylko moje urojenia?:) Konstruktywna krytyka mile widziana.

Miłego wieczoru:)

31 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo młodo. Według mnie najładniej na zdjęciu z krótkimi włosami, jak dziewczyneczka :)
    Ja nigdy nie byłam w solarium :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko właśnie nie wiem czy to dobrze wyglądać jak dziewczyneczka😉
      I bardzo dobrze - tego się trzymaj.

      Usuń
  2. Mnie sie podobasz najbardziej w dlugich wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na opcję w krótkich włosach. Wyglądałaś nie tylko młodo, ale jakoś tak parysko. Wysmakowanie. Naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parysko, wysmakowanie - dziękuję za tak wyszukane komplementy😊

      Usuń
  4. na wszystkich tych zdjęciach wyglądasz ślicznie, naturalnie to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, na wszystkich wyglądasz bardzo ładnie, a na tym 3 cim w lustrze dodatkowo bardzo sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wszystkich zdjeciach wygladasz slicznie, ale najbardziej mi sie podobasz na trzech ostatnich :) Zwlaszcza w krotkich Ci bylo super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie sama nie mogę się zdecydować na najładniejszą fryzurę.

      Usuń
  7. Dla mnie ostatnie zdjecie jest najciekawsze. SWIETNY POST
    Pozdfawiam
    ASIA

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ostatnie zdjecie jest najciekawsze. SWIETNY POST
    Pozdfawiam
    ASIA

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że super wygląsz w każdym wieku;) i na każdym zdjęciu:) Masz piękną klasyczną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie w krótkich włosach wyglądasz bardzo młodo! Pięknie :) Na zdjęciach robionych 2 lata wyglądasz równie dobrze - i wciąż ten sam uśmiech <3 - w niebieskim bardzo Ci do twarzy, o czym już kiedyś pisałam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski to mój ukochany kolor:)
      Bardzo dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  11. Moim zdaniem młodziej wyglądasz w długich włosach ;) Ale ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje, że młodziej w krótkich:)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądałaś w krótkich włosach :)Mam wrażenie że Cię jeszcze bardziej odmładzają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też odnoszę takie wrażenie:)

      Usuń
  13. Masz niesamowicie przyciągającą urodę. Piękna z Ciebie kobieta! A w tych krótkich włosach wyglądałaś bajecznie. pozdrawiam serdecznie i rozsiadam się na dłużej. Fantastycznie piszesz. Można się tu poczuć jak w domu. Jest wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale piękny i miły komentarz. Bardzo Ci dziękuję😊

      Usuń
  14. W długich włosach zdecydowanie najkorzystniej :)

    OdpowiedzUsuń