piątek, 18 listopada 2016

Szminka Too Melted Liquified Long Wear Fuchsia - piękny kolor, kiepskie wykonanie

Za oknem tak szaro i smutno, że postanowiłam na początek weekendu wprowadzić nieco koloru. I to jakiego! Neonowa, rzucająca się w oczy fuksja od marki Too Faced. Czy warto kupić ten kosmetyk przekonacie się czytając poniższą recenzję i oglądając zdjęcia.

Obietnice producenta:
Uzyskaj trwałą moc barwnika i intensywny kolor szminki w płynie dzięki jednemu produktowi o długiej trwałości.
Wyjątkowa technologia sprawia, że szminka rozpuszcza się dla jak największego możliwego efektu koloru i bogatego połysku. Melted Liquified Long Wear Lipstick wygodnie pokrywa usta eksplozją intensywności, super bogatą, zwracającą na siebie uwagę, nasyconą barwą, która trwa przez kilka godzin.
Innowacyjna, zakrzywiona aksamitna końcówka pozwala na precyzyjną aplikację.

Skład:
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicalcium Phosphate Stearalkonium Bentonite, Silica Silylate, Propylene Carbonate, Synthetic Fluorphlogopite, Disteardimonium  Hectorite, Aroma/Flavor, Tocopheryl Acetate, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate. May Contain (+/-): Red 28 Lake (CI 45410), Red 7 Lake (CI 15850), Red 6 (CI 15850), Yellow 6 Lake (CI 15985), Blue 1 Lake (CI 42090), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891).
Tubka w której mieści się szminka we flamastrze (tak ten kosmetyk określa producent) jest wygodna i poręczna. Ścięty czubek rzeczywiście pozwala na precyzyjną aplikację szminki, jednak bez konturówki ani rusz. Idealnie pasowała w tym przypadku polecana Wam już wcześniej kredka Sephora w odcieniu o wszystko mówiącej nazwie Fuchsia. Jej recenzję znajdziecie poniżej:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2016/04/sephora-mini-konturowka-do-ust-fuchsia.html
Jedyny minus jest taki, że nawet jak delikatnie naciskam tubkę, to i tak szminki wydobywa się ciut za dużo. Kosmetyk doskonale rozprowadza się na ustach, choć mógłby zastygać nieco szybciej.

Opakowanie jest ładne i w kolorze kosmetyku, choć w przypadku prezentowanego - Fuchsia - nieco przyblakłe w porównaniu z tym co jest wewnątrz, ale mniejsza o to. Too Faced ma poprawne, niczym specjalnym nie wyróżniające się opakowania swoich produktów - daleko im do elegancji Chanel i Diora czy pomysłowości marki Benefit.

Kolor to piękna, naprawdę mocna i wyrazista fuksja, która, według mnie, pasuje na wielkie wyjścia jak Sylwester czy jakaś impreza, Jednak jeśli ktoś jest na tyle odważny, to może używać jej nawet na co dzień. Niestety jest to raczej niemożliwe ze względu na bardzo intensywny blask szminki - wręcz oślepia i wygląda zbyt rażąco w "normalnych" warunkach. Usta po zastosowaniu Too Melted są zbyt błyszczące i lepkie - daje to sztuczny i nazbyt przerysowany efekt.

Szminka Too Melted miała być długotrwała i wytrzymać na moich ustach przez kilka godzin. Niestety nic z tego. Kolor utrzymuje się na ustach trzy godziny bez poprawek, a jeśli coś jem to już wtedy trzeba dokonać korekty. Przy tak wyrazistym kolorze bardzo wyraźnie widać kiedy szminka się zjada. W środkowej części ust staje się wyblakła, a za to w kącikach zbiera jej się tyle, że mam później problem z jej całkowitym zmyciem.

Poza tym po użyciu opisywanego kosmetyku moją usta są nieco ściągnięte i wysuszone co jest dla mnie ogromnym minusem.

Szminka Too Melted Liquified Long Wear Fuchsia kosztuje 93 zł za 12 ml w Sephorze.

Reasumując - piękny kolor, ale kiepskie wykonanie. Pokładałam spore nadzieje w tej szmince, ale niestety używam jej bardzo rzadko i teraz bym już jej na pewno nie kupiła. Wad jest więcej niż zalet.

A Wy miałyście może ten kosmetyk? Może u Was sprawdził się lepiej?





34 komentarze:

  1. Kolorek ładny, ale na co dzień raczej bym w takim nie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny ale co z tego ja razi jak jakiś lampion i daje kijowe odczucia buuu ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie... Słyszałam o nim prawie same złe opinie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a w swoim czasie był ich wysyp u tych blogerek, które biorą wszystko jak leci - oczywiście same pozytywy. Dopiero później się okazało co to za szajs😕 szkoda, że tak wcześnie kupiłam tę szminkę.

      Usuń
  4. Nieszczególnie mnie do nich ciągnęło a Twoja opinia mnie w tym przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor :) dzięki za recenzję - bardzo przydatna, szczególnie że produkt ten do tanich nie należy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że na coś się przydała:)

      Usuń
  6. Wyglądasz w niej zjawiskowo;). Sama nosiłabym ją na co dzień, ale to było akurat łatwe do przewidzenia:).
    To nieziemski kolor ♥♥♥, jednak przed zakupem powstrzymał mnie fakt, że na środku ust pomadka staje się wyblakła i zbiera się w kącikach:/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten blask niestety sprawia, że ja się nie odważyłabym tego użyć w zwykły dzień. Nieco zbyt rażąco wygląda, tak jak pisałam - piękny kolor, kiepskie wykonanie.

      Usuń
  7. Bardzo pasuje do Twojej urody :) Ja lubię trwałe pomadki typu pisak lub matowe kredki/szminki w płynie, więc na tą bym się nie zdecydowała mimo pięknego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Niestety trwałość to nie jest dobra strona tego kosmetyku:(

      Usuń
  8. Kolor ma sliczny,, bardzo Ci pasuje :) Szkoda, ze z niej bubelek -byly bardzo wychwalane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem dlaczego były wychwalane - chyba dlatego, że część blogerek dostała je za darmo😕

      Usuń
  9. Piękny odcień:). Ja miałam mini pomadkę z tej linii, ale kolor zupełnie nie mój, bo brąz... oddałam ją mamie i jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda tylko, że ma takie wady, które jednak zniechęcają do jej używania....

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze! Niemniej potwierdzam, to co napisałaś - te szminki są beznadziejne. Też mam, różową, odrobinę jaśniejszą i tak samo - kompletna klapa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc właśnie - a tyle blogerek się nim zachwycało😠

      Usuń
  12. Mimo tego, że sam produkt nie spełnia Twoich oczekiwań to kolor baaardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - bardzo lubię takie kolory:)

      Usuń
  13. eee to słabo ...a szkoda, bo kolor faktycznie intrygujący i bardzo Twój....
    ale , aleeee Ty masz piękne te oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że okazała się bublem, bo kolor ma zachwycający...

    OdpowiedzUsuń