niedziela, 15 stycznia 2017

Wyniki konkursu i nowe rozdanie w którym można wygrać bon Sephora o wartości 100 zł

Nadeszła pora, aby ogłosić wyniki konkursu w którym do wygrania był bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł. Wygrała:
Żaneta Serocka.
Gratuluję i proszę o kontakt: martaa.borzecka@gmail.com

Oczywiście jak zwyczaj każe ogłaszam nowy konkurs w którym również można wygrać jeden bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł. 

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
1. Wyrazić chęć udziału w konkursie w komentarzu pod tym wpisem.
2. Zostać obserwatorem publicznym mojego bloga.

A także do wyboru:
1. Dodać kilka komentarzy pod dowolnie wybranymi postami.
2. Jeśli posiadacie blog to dodajcie Kosmetycznie i modnie do blogrollu.
3. Obserwować mnie na Instagramie:
https://www.instagram.com/borzeckamarta/
Wyniki ogłoszę 15 lutego 2017 roku.

Powodzenia:)

109 komentarzy:

  1. Gratuluję Żanecie i próbuję jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ja zgłaszam się ponownie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Biorę udział ponownie :) Na IG obserwuję jako Pietrucha_k

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Wezmę udział ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! :)
    Bawię się jeszcze raz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Żanetki :)
    Zgłaszam się ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bravo :)
    A ja oczywiście się ponownie zgłaszam :D

    obs-Magdalena B

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, zgłaszam się ponownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Żanety:) I zgłaszam się kolejny raz!
    A na instagramie obserwuje jako uroczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni i próbujemy dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Żanetki :) Bardzo fajna nagroda, taki bon!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Zgłaszam się ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;)
    Bloga obserwuję jako xtina120

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Spróbuję szczęścia po raz kolejny :)
    Obserwuję na Instagramie jako iwonka.bloguje

    OdpowiedzUsuń
  15. Również się zgłaszam do udziału w konkursie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG jestem taka szczęśliwa! Zaraz do Ciebie napisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mail jeszcze do mnie nie dotarł.

      Usuń
    2. Gratuluję Żanetko :)

      Usuń
  17. Zgłaszam się ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i ja :)
    Obserwuję również na IG.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i zgłaszam się ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i ja. Wszystkie warunki spełnione. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to się zgłaszam ponownie. Oby tym razem szczęście mi dopisało, co niestety zdaża się rzadko, ale jednak. Obserwuję bloga i jestem Twoją obserwatorką na instagramie jako paulam_design.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu dopisze Ci szczęście:)
      Zapisane:)

      Usuń
  22. biorę udział :)
    obserwuję bloga jako: nr147

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia wszystkim :)
    Niestety nie mam instagrama :(
    Mam nadzieję, że chociaż odwiedzisz mój blog :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Także się zgłaszam ;) Na Instagramie obserwuję jako katexx.xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się do konkursu :) obserwuję bloga i Twoje konto na insta jako delicious_milenicious

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :) obserwuję zarówno bloga jak i instagram jako and.her.passion :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział :)
    Obserwuje jako: Nadia
    Obserwuje na IG jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    obserwuję jako rudy włos

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: m. prudaczuk

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział :)
    Obserwuję Cię jako Lady Blue,
    a na Instagramie jako kamila987654

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział!!
    Obserwuję jako revqua
    instagram: roksana.naprawa
    blogroll - http://revqua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga jako: Marzycielka Patty
    Obserwuję na Instagramie jako: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  33. biorę udział :-)
    obserwuję bloga jako: Kamilla Barska
    obserwuję instagram jako: kam_barr

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    Obserwuję blog jako Karolina Bujak i instagram jako sepression :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Pingwinowa. Na Instagramie jako pingwinowa.blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział!
    Obserwuję jako: Joanna M - Magnetic Lips


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :) Obserwuję jako Pamela B. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bawię się też i ja :)
    Obserwuje jako: Iwona K
    Baner: http://ivi-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Również się zgłaszam. Obserwuję jako: Paulina Ołdakowska Insta: paulina1142

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :) Warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Biorę udział.
    Obserwuje jako Rose line
    Obserwuje instagram jako pieceofroses

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział w konkursie :)
    Obserwuję jako megi-18
    Obserwuje instagram jako koc.malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  43. Może tym razem :D
    Obserwuję jako Verierra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już zrobiłam losowanie, ale zapraszam do nowego konkursu w którym nagroda jest bardziej atrakcyjna.

      Usuń
  44. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    Obserwuje na IG jako serenitka
    Dodałam do blogrolla: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już zrobiłam losowanie, ale zapraszam do nowego konkursu w którym nagroda jest bardziej atrakcyjna.

      Usuń