niedziela, 5 lutego 2017

Clinique Happy For Men

Dziś pierwszy raz na blogu recenzja kosmetyku dla mężczyzn, a konkretniej najładniejszego, według mnie, zapachu dla panów. Jeśli któraś z Was szuka prezentu dla taty, męża, brata, chłopaka to woda toaletowa Clinique Happy For Men będzie idealna.
Wpis napisałam przy pomocy taty:)

Opis producenta:
Chłodny. Rześki. Z cytrusową nutą. Odświeżający zapach dla mężczyzn. Niesamowicie świeży i orzeźwiający, powabny, zwiewny i wibrujący. Stworzony dla wszystkich mężczyzn młodych duchem.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: nuty morskie (ostryga) i zielone, limonka, mandarynka.
Nuta serca: frezja, konwalia, róża i jaśmin.
Nuta bazowa: drzewo cedrowe, piżmo, cyprys śródziemnomorski, drzewo gwajakowe.

Już sam flakon zapachu dla mężczyzn Clinique kojarzy się z energią, orzeźwieniem i młodością. I oczywiście z pomarańczami (choć ich tu nie, a są za to mandarynki i limonki), jak widzicie na powyższych zdjęciach bardzo dosłownie mi się to kojarzy:) Bardzo lubię taki prosty i ascetyczny design. Jest podobny do mojego ulubionego zapachu marki, czyli Clinique Happy Heart o którym pisałam:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2016/06/clinique-happy-heart-szlachetna-prostota.html

Zapach jest rekomendowany na wiosnę i lato, ale według mnie można go używać przez cały rok. Tata uważa, że jest ładny, a to trochę za mało jak na recenzję więc postaram się nieco rozwinąć jego myśl:)
Gdybym miała określić Happy For Men jednym słowem to byłaby to: promienność. Świeże, cytrusowe nuty w połączeniu z drzewnymi akcentami to nic innego jak radosna lekkość życia. Co warte podkreślenie zapach nie jest słodki - a to mogą sugerować nuty, a chłodny, nieco cierpki, trochę skórzany. Jest niewątpliwie bardzo męskim zapachem, ale nie duszącym, wyrazistym, ale nie przytłaczającym. Wszystko jest tu wyważone w idealnych proporcjach.

Trwałość jest zadowalająca - niemal cały dzień na skórze i kilka dni na ubraniach.

Według mnie Clinique Happy For Men to idealny zapach dla mężczyzn energicznych i optymistycznie nastawionych do życia, czyli takich jak mój tata. Co ważne, jest tak uniwersalny, że pasuje zarówno nastolatkowi, jak i panu po sześćdziesiątce, nieważne co robią na co dzień i na jaką okazję go używają. Myślę, że jeśli któraś z Was szuka prezentu dla mężczyzny to ten zapach może się okazać idealny - zbiera mnóstwo pochlebnych opinii.

Cena to 205 zł/50 ml w Sephorze.

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie energetyzujące nuty zapachowe u mężczyzn :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że i mi by się spodobał ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na opakowanie przychodzi na myśl od razu świeżość, promienność. Czytając post nie pomyliłam się wcale;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opakowanie jest bardzo sugestywne:)

      Usuń
  4. To prawda, że jest bardzo ładny:) Mój M. też go miał;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Пружамо лекови за лечење разних здравствених проблема, помоћу лек који је већ испоручен са житом може потпуно излечити болест.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  6. Z zapachami dla mężczyzn zawsze mam problem, bo wiele jest dla mnie nie do zniesienia. Za mocne są po prostu. Ten jest ciekawy i czytając opis czuję się zachęcona do sprawdzenia go w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na pewno nie jest mocny więc polecam go z czystym sumieniem:)

      Usuń
  7. Kupiłam ten zapach mężowi, bo też mi się bardzo podobał. No właśnie, ten zapach chyba bardziej mi się podobał niż jemu ;) (ja kocham soczyste, cytrusowe zapachy).
    Jak dla mnie jest świetny, tylko za mało trwały.

    OdpowiedzUsuń
  8. W Sephorze za Clinique liczą jak za zboże,
    Na szczęście w Perfumesco promocje jak w Tesco,
    Na co dzień pozostaje wierność marce Bond,
    Okazjonalnie może być Happy pomimo odstawienia w kąt.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może zainteresuję nim męża :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę powąchać i być może kupię na prezent :)

    OdpowiedzUsuń