sobota, 25 lutego 2017

Krem na dzień i baza pod makijaż Olaz (Olay) Double Action

Dziś o kosmetyku, który dostałam od mojej znajomej z Twittera, Kamili. Uzależnieni od tego medium z pewnością wiedzą, że "znajomi z Twittera" to taka sama grupa ludzi jak ci znani ze świata realnego:) Przy okazji jakby ktoś chciał mnie obserwować:
https://twitter.com/MartaBorzecka

Obietnice producenta: 
Krem ma za zadanie nawilżać i utrzymać wilgoć na wysokim poziomie przez cały dzień. Sprawdzi się doskonale jako kosmetyk spełniający dwie funkcje - kremu na dzień i bazy pod makijaż. To idealne rozwiązanie dla kobiet, które cenią czas i wysoką jakość pielęgnacji. Olaz Double Action szybko się wchłania i zapewnia uczucie napięcia skóry przez cały dzień. Przeznaczony dla skóry normalnej i suchej.

Skład:
Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cetyl Alcohol, Petrolatum, Cyclopentasiloxane, Stearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, BHT, Carbomer, Sodium Hydroxide, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Titanium Dioxide, EDTA, Methylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Benzyl Benzoate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Linalool, Amyl Cinnamal, Limonene, Citral, CI 14700.
Na początek małe wyjaśnienie - opisywany krem nosi nazwę Olaz, ale to nic innego jak popularny w Polsce Olay. W Niemczech można kupić właśnie Olaz. Nie wiem czy w tym przypadku to tylko nieco inna nazwa, czy też może skład kosmetyków przeznaczonych na rynek naszego zachodniego sąsiada jest lepszy.

Kosmetyk jest zamknięty w plastikowym, jasnoróżowym słoiczku, z czarną nakrętką. Szczerze pisząc właśnie kremy w takiej formie lubię najbardziej, bo wtedy wiem, że nawet miligram kosmetyku mi nie umknie.

Olaz Double Action ma delikatny, ledwo wyczuwalny przyjemny zapach - nie potrafię go zidentyfikować, ale jest miły dla nosa.

Krem ma lekkoróżową barwę, lekką konsystencję i rozprowadza się go bardzo dobrze. Jedna z najważniejszych obietnic producenta, czyli błyskawiczne wchłanianie jest spełniona w 100%. Właściwie natychmiast po nałożeniu kosmetyk się wchłania. Cera jest nawilżona, wygładzona i ujędrniona. Istotnie Olaz sprawdza się doskonale jako baza pod makijaż. Make up wytrzymuje bez zarzutu cały dzień, a cera jest wyraźnie wygładzona i nawilżona.

Olaz kosztuje ok. 22 - 28 zł za 50 ml. Można go kupić w wielu drogeriach czy w sklepach internetowych bądź na allegro. Oczywiście w Polsce, jak już wspominałam, można go kupić jako Olay.

Kremu używam od około 3 miesięcy, a nie zużyłam nawet połowy. Stosuję go codziennie więc wydajność oceniam na bardzo dobrą.

Reasumując uważam, że jest to rewelacyjny krem, zwłaszcza biorąc pod uwagę relację ceny do jakości. Tym z Was, które lubią kosmetyki 2 w 1 bardzo go polecam.


17 komentarzy:

  1. Dawno już nie miałam produktów Olay. Kiedyś stosowałam dwa kremy, ale były przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości są przeciętne, ale akurat ten jest wyjątkowo dobry.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie kremy, nie dość że spełniają swoją funkcję to jeszcze makijaż trzymią w ryzach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś, bardzo dawno temu używałam kosmetyków tej marki, były przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od bardzo dawna nie miałam nic tej marki, dopiero teraz.

      Usuń
  4. Nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki i powiem Ci szczerze, że jakoś nie kuszą, a skład tego kremu nie zachwyca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moich doświadczeń wynika, że tylko ten krem z oferty marki jest wart uwagi:)

      Usuń
  5. kilka lat temu miałam emulsję do twarzy z olay i nawet dobrze się sprawdzała, ale juz z produktu do demakijazu (nie pamiętam, czy był to micel czy mleczko) nie byłam zadowolona i nie powróciłam do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze pisząc to jest mój pierwszy produkt tej marki i jak na debiut całkiem udany:)

      Usuń
  6. Poznałam tą markę kiedy byłam w Stanach, lubię ten ich zapach :) Trzeba pamiętać też o zdrowej diecie oraz zdrowej wodzie bo to co jemy i pijemy zawsze odzwierciedla się na naszej twarzy i zdrowiu. My zakupiliśmy nawet filtr do wody redox fitaqua, który daje zdrową wodę tak aby mieć kontrolę nad jakością wody, którą pijemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywna recenzja - to fajnie, bo kremik ma naprawdę atrakcyjną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko się zdarza dobra jakość za dobrą cenę😊

      Usuń
  8. Dawno nie miałam kosmetyków z tej firmy. Swego czasu miałam jakiś krem i powiem Ci, że miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że też i u Ciebie się spisał:)

      Usuń
  9. Przypomniałaś mi o tej marce, kiedyś dawno temu używałam kremów olay, zwłaszcza latem między innymi dlatego, że szybko się wchłaniały a skóra nie wyglądała na przetłuszczoną, kusząca do zakupu recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może powinnaś wypróbować ten krem? Ale według mnie jest on przeznaczony bardziej na okres zimowy niż na wiosnę. Teraz sama kupię coś lżejszego.

      Usuń