niedziela, 5 marca 2017

Bumble and Bumble Don't blow it (H)Air Styler

Krótkie włosy oznaczają więcej czasu, który trzeba poświęcić na ich stylizację. Po zmianie fryzury kupiłam trochę kosmetyków dzięki którym to zadanie staje się łatwiejsze. Dziś przedstawiam krem do stylizacji Bumble and Bumble Don't blow it (H)air styler. Od razu zaznaczam, że to produkt przeznaczony dla włosów o każdej długości.

Obietnice producenta:
Pierwszy tego rodzaju krem do stylizacji włosów, który bez użycia suszarki, ujarzmia rozczochrane, kuszące się pasma tworząc luźny styl. Don't Blow It (H)Air Styler jest kremem, który wygładza niesforne kosmyki, zwiększa objętość i lekkość włosów. Idealny do włosów cienkich i normalnych. Formuła kremu Don't Blow It (H)Air Styler zawiera lekkie polimery, które podkreślają naturalną teksturę włosów, dodają im objętości. Kombinacja zmiękczających roślin  (ekstrakty opuncji i kwiatów kaktusa) przenikają wgłąb włosów i szybko schną. Włosy są miękkie i nawilżone. Krem Don't Blow It (H)Air Styler zawiera filtry UVA i UVB chroniące włosy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Sposób użycia:
Nałóż równomiernie na osuszone ręcznikiem włosy, wmasuj we włosy.

Skład:
Water/Aqua/Eau, Cetyl Alcohol, Hydroxypropyl  Starch Phosphate, Dimethicone, Ethylhexyl Palmitate, Yucca Schidigera Extract, Opuntia Tuna Extract, Cereus Grandiflorus (Cactus) Flower Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Polyquaternium-72, Glyceryl Stearate, Amodimethicone, Cetearyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Distearyldimonium Chloride, Behentrimonium Methosulfate, Quaternium-95, Cetrimonium Chloride, Trideceth-10, Butylene Glycol, Propanediol, Polyester-11, Fragrance ( Parfum), Hexyl Cinnamal, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Phenoxyethanol. <ILN41584>


Bardzo podoba mi się opakowanie kremu do stylizacji Don't blow it Bumble and Bumble - turkusowo-seledynowa tubka jest miła dla oka (bladoniebieska w większej wersji), poręczna i wygodna w użyciu.

Konsystencja jest żelowa, kosmetyk łatwo się rozprowadza na włosach. Krem do stylizacji jest biały.

Zapach to minus przedstawianego kosmetyku - według mnie to Kozie Mleko Ziaja, czyli niezbyt ładnie pachnący krem do rąk. Na szczęście jest bardzo nietrwaly.

Produkt Bumble and Bumble towarzyszy mi od ponad miesiąca i choć nie stosuję go codziennie, to bardzo ułatwia mi życie - to mam na głowie tworzy co rano bezkształtną i trudną do ujarzmienia masę. Krem nakładam tuż po zdjęciu ręcznika z dopiero co umytych włosów - wystarcza mi niewielka ilość kosmetyku wielkości orzecha laskowego. Krem wmasowuję we włosy. Już nie używam suszarki, ponieważ Don't blow it sprawia, że szybciej schną. To wielki plus, bo nie lubię używać suszarki i wolę, aby włosy schły naturalnie.

Po zastosowaniu moja fryzura jest gładka, nie odstają żadne niesforne kosmyki . Włosy są nieco uniesione i ładnie błyszczą.

Myślę, że kosmetyk Bumble and Bumble sprawdza się dobrze na krótkich włosach jeśli chodzi o efekt wygładzenia. Natomiast pewnie lepsze efekty można uzyskać przy dłuższych fryzurach i przy niechęci do prostownicy. Ponieważ zapuszczam włosy, a nie chcę niszczyć ich w niedalekiej przyszłości prostownicą, to z pewnością Don't blow it (H)Air Styler zagości w mojej łazience w wersji pełnowymiarowej.

Krem mam w mniejszej wersji - 60 ml i po użyciu go może z 15 razy nie zapowiada się, abym musiała kupić nowy.

Krem Bumble and Bumble Don't blow it  (H)Air Styler kosztuje w Sephorze 59 zł/60 ml i 119 zł/150ml.

Miłego popołudnia:)

12 komentarzy:

  1. Z tej marki miałam tylko próbki więc ciężko ocenić, ale powiem szczerze, że moje włosy są bardzo niesforne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i moje, zwłaszcza teraz, kiedy je zapuszczam.

      Usuń
  2. O marce słyszałam, kosmetyku nie znam. Jak wygładza i jednocześnie unosi, to faktycznie ciekawy produkt, bo to się rzadko łączy. Zwykle wygładzające produkty jednak obciążają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej marce, ani tym bardziej o tym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejciu, ale niezwykle kusisz :D Nie dość że o samej marce słyszę same dobroci, opakowania kradną moje serce to jeszcze sprawdza się przy porannej "bezkształtnej masie" włosów ;D Jeśli unosi włosy i poprawia układanie to ja chcę to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie kosmetyki takie jak ten, to z takimi włosami w ogóle bym z domu nie wychodziła😂

      Usuń
    2. Haha, na pewno nie jest aż tak źle. Ja z kolei jestem tragicznie plaskata i choć również teraz drastycznie obcięłam włosy to objętości wciąż ni widu ni słychu -.- Bumble będą chyba moją ostatnią nadzieją :D

      Usuń
  5. Samo opakowanie urocze i zachęcające do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam długie proste włosy i nie używam za bardzo produktów do stylizacji bo moje włosy za chiny nie chcą się dobrze układać :D A szkoda;)
    Ten kosmetyk to dla mnie całkowita nowość, jeszcze nigdy się z nim nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Bumble and Bumble słyszałam, ale jak do tej pory nic nie przetestowałam, więc nie wiem jak by się na moich włosach sprawdziły. Ale czytając tą recenzję coś czuję, że moje włosy by ten produkt pokochały :D Jestem skuszona do zakupu :)) Tym bardziej, że już samo opakowanie jest strasznie miłe dla oka i fajnie by je było postawić w łazience :D

    OdpowiedzUsuń