środa, 1 marca 2017

Styczeń i luty na zdjęciach

Gdyby nie to, że zmieniłam pracę (tę z gatunku dodatkowych) i co za tym idzie fryzurę, to nawet nie zamieściłabym tego wpisu. Stycznia i lutego szczerze nie znoszę i najchętniej zapadłabym w sen zimowy. Ale trochę się u mnie działo:)

1 stycznia i Koncert Noworoczny z Wiednia - już sobie nawet nie wyobrażam spędzać inaczej Nowego Roku. Moje marzenie - być tego dnia w stolicy Austrii i wysłuchać koncertu na żywo. Ale jakoś nie mogę wylosować biletu:(

Żeby nie było, że tylko kosmetyki - czytam też książki, ale cały czas te same😂 Jedną z moich ulubionych powieści jest "Hrabia Monte Christo" Aleksandra Dumasa. Nieprawdopodobną historię Edmunda Dantesa poznałam w wakacje jeszcze w podstawówce i po niemal 20 latach nadal lubię do niej wracać.

Pan Kotunio taki smutny, kiedy wszystkie święta się skończyły😿

Nad zmianą fryzury myślałam już od jakiegoś czasu - potrzebowałam jakiejś zmiany więc postanowiłam skrócić włosy dość radykalnie jak widać na poniższych zdjęciach.
No i po ścięciu:)

Krótkie włosy, czyli ich codzienna stylizacja. Prawda jest taka, że krótkie fryzury są często bardziej kłopotliwe niż długie.

Moja skromna kolekcja lakierów do paznokci.

Kotunio i jego zimowa depresja:(

Różowe goździki - takie śliczne i subtelne.

Zakończyłam dziennikarską pracę, aby powrócić do plugawego świata polityki. Przyznaję - tęskniłam, choć dziennikarstwo było super przygodą, a legitymacja prasowa otwierała wiele drzwi.

Znienawidzona zima.

Trochę nowości. Pokażę je dopiero w marcu, wtedy po dwóch miesiącach będzie ich więcej.

A to już chyba Dzień Kota:)

Obiad.

Tulipany, czyli idzie wiosna:)

Tłusty Czwartek:)

Zawsze współczułam tym, którzy muszą mówić przed kamerami. Ale nawet bardzo się nie stresowałam. Zostałam rzecznikiemprasowym Stowarzyszenia Republikanie. W Fundacji Republikańskiej zaczynałam więc powróciłam do korzeni:)

Mój niebieski Moleskine bardzo mi się teraz przydaje.

Wiosna w lutym:)

Gosia, czyli Esy, floresy zaprosiła mnie na Instagramie do pokazania 5 ulubionych kosmetyków do makijażu. W moim przypadku są to:
 - tusz do rzęs Benefit Roller Lash - absolutna doskonałość;
 - Benefit Ready, Set, Brow! - bezbarwny żel dyscyplinujący do brwi;
 - podkład Estee Lauder Double Wear odcień Fresco - czy już pisałam, że ten kosmetyk towarzyszy mi od 10 lat?:)
 - szminka Dior Rouge 565 Vogue - najpiękniejsza fuksja😍;
 - róż do policzków Chanel 360 Hyperfresh - bardzo ożywia twarz.

Ostatki, czyli cukierki🍬

Tak wyglądały ostatnie dwa miesiące:)

19 komentarzy:

  1. świetnie Ci w tej nowej fryzurze :) Widać dużo działo się u Ciebie przez te dwa miesiące niestety nie oglądałam Twojego wystąpienia (od dobrych dwóch miesięcy nie oglądam telewizji :/ ) Życzę powodzenia w nowej roli i trzymam mocno kciuki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Powodzenie na pewno się przyda😉

      Usuń
  2. Uwielbiam goździki <3 Ciekawa musi być praca dziennikarska, chciałabym kiedyś spróbować mimo, że to w cale nie mój kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:)
      Nie jest trudna, a można wiele ciekawych osób poznać.

      Usuń
  3. Jesteś taka śliczna :) i w długich i w krótkich - klasa po prostu.
    Ja też się cieszę, że styczeń i luty za nami. Kwiaty zawsze niosą radość w prosto w serce :)
    Kotunio, najmileńszy <3 jakie On minki stroi - cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty taka kochana😘
      Ja wiem, że jesteś jedną z wielkich fanek Kotunia😊

      Usuń
  4. Heh, stycznia i lutego rownież nie znoszę i też chętnie zapadłabym w sen zimowy. Choć luty nawet jakoś mi zleciał. Teraz marzec i będzie coraz lepiej (oby:P).
    Bardzo ładnie Ci w krótkich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaki już przylatują więc wiosna za progiem.
      Dziękuję:)

      Usuń
  5. Och jakiś specjalny ten obiad bo tak pięknie ustrojone ;)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dział się :) Rola rzecznika nie jest łatwa. Fajne wyzwanie. Krótkim fryzurkom faktycznie trzeba poświęcić więcej uwagi. Ja zawsze miałam z tym problem, dlatego wolę dłuższe włosy. Pudru do modelowania jeszcze nie używałam, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spore wyzwanie mnie czeka.
      Ja je teraz zapuszczam i forma przejściowa fryzury jest dla mnie dość trudna do ogarnięcia😂

      Usuń
  7. Uwielbiam te Twoje fotorelacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia, masz ciekawą pracę . jesteś odważna, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy twierdzą, że raczej mało rozsądna😉

      Usuń
  9. Piękne zmiany ;) I te życiowe i te wizualne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz kochana!:)
    Podkład Estee Lauder to moje malutkie marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń