wtorek, 28 marca 2017

Wyniki konkursu - bon na zakupy 150 zł Zalando i nowe rozdanie z tą samą nagrodą

Bardzo Was przepraszam za to, że tak późno podaję wyniki konkursu w którym do wygrania był bon na zakupy Zalando o wartości 150 zł. Niestety miałam bardzo intensywny tydzień i nie miałam czasu na nic. Ale przechodzę już do wyników. Bon wygrała
Serenitka B. Gratuluję i proszę o kontakt via mail: martaa.borzecka@gmail.com

A teraz pora na nowy konkurs w którym znów możecie wygrać bon na zakupy Zalando o wartości 150 zł.
Warunki udziału w konkursie:
1. Wyrażenie chęci udziału w rozdaniu w komentarzu pod tym wpisem.
2. Musicie zostać obserwatorami publicznymi mojego bloga.

A także do wyboru:
1. Dodać kilka komentarzy pod dowolnie wybranymi postami.
2. Jeśli posiadacie blog, to dodajcie Kosmetycznie i modnie do blogrollu.
3. Obserwujcie mnie na Instagramie:
https://www.instagram.com/borzeckamarta/
4. Udostępnijcie ten wpis na Facebooku.

Wyniki ogłoszę 25 kwietnia.

Miłego wieczoru:)

70 komentarzy:

  1. Biorę udział! :)
    Obserwuję jako: Maya Art
    ~
    Na Instagramie obserwuję jako: maysonell

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuję jeszcze raz ;)
    Obserwuję jako Hair World
    Insta: myhairworld1 + baner na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bravo i biorę udziałD:
    obs-Magdalena B

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Próbuję szczęścia po raz kolejny :D
    Obserwuję tutaj i na Instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział :)
    Oczywiście obserwuję od dawna tu i na instagramie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Ponownie biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Ja to już mocno próbuję i próbuję. W Zalando nigdy nie robiłam zakupów. ;)
    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej i próbuję szczęścia jeszcze raz :D
    Obserwuję na ig jako kamila987654

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki :)

    No to próbuje ;)
    P/s widać że Cię nie ma, brak Kotunio na IG daje się odczuć ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :D I próbuję szczęścia kolejny raz, może akurat na moje urodziny mi się uda :D
    Obserwuję jako Alicja Orzechowska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    i gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!

    Zgłaszam się z przyjemnością do kolejnego rozdania :) Akurat mam na Zalando upatrzone buty ślubne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje gratulacje:)

    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: swiaturody159
    Instagram: swiaturoody

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział ! :D
    Obserwuję jako: Rose Madame
    Obserwuje na Instagramie jako: rosemadameblog

    I Oczywiście gratuluję zwycięzcy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :)
    Obserwuje jako: Gosia G (megi-18@wp.pl)
    na instagramie obserwuje jako: koc.malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Obserwuje bloga jako: Nadia
    Na Ig obserwuje jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako revqua
    na IG jako roksana.naprawa

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Serenitki! ;)
    I ja spróbuję raz jeszcze, nie mam nic do stracenia :D
    Wszystko poobserwowane pod tym samym nickiem (ig, blog) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział i obserwuję na instagramie jako ewasobe i tutaj jako ewa sobe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bierzemy udział ^_^

    Obserwujemy jako: Sylwia Aga Matuszyk
    Baner: na blogu agssymi.blogspot.com

    Pozdrawiamy! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Znalazłam konkurs u innej blogerki i chętnie wezmę udział!
    Obserwuję jako Wera Muchiewicz google+ oraz na zwykłym :)
    Na instagramie obserwuję jako Werson00! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja chętnie się zgłoszę :)
    Obserwuję jako Aingeal Maith.
    Na Instagramie obserwuję jako aingealmaith.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako revqua
    Instagram: roksana.naprawa

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział :)
    instagram: sepression
    obserwuję jako: Karolina Bujak

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział, obserwuje i komentuje :)

    OdpowiedzUsuń