czwartek, 1 czerwca 2017

Maj na zdjęciach

Miesiąc - najdłuższa przerwa w prowadzeniu bloga. Pomału dojrzewam nawet do tego, żeby skończyć z blogowaniem, ale z drugiej strony szkoda mi tych ponad trzech laty pracy, które włożyłam w Kosmetycznie i modnie. To fajna odskocznia od codzienności i coraz większej liczby obowiązków. To właśnie one są winne takiej przerwie.
Ale wracając do maja - był niestety strasznie zimny i trudny dla mnie jeśli chodzi o wymarznięcie części wiśni i truskawek.

Listki były na początku maja takie mizerniutkie, że już się bałam, że ich wcale nie będzie.

Biało-czerwona.

Kwiatki.

Estee Lauder Double Wear - od dekady niezmiennie mój ulubiony.

Nieraz patrzą na mnie jak na kosmitkę, a czasami...

... ja na nich😉

Eurowizja to kicz i tandeta, ale mi kojarzy się z dzieciństwem i imieninami u babci - wypadały 8 maja i jakoś w okolicach był konkurs.

Wiejska droga w jeden z nielicznych pięknych majowych dni.

II Komunia - w mojej diecezji - płockiej, dwa lata po Pierwszej Komunii jest tzw. Odnowienie Przyrzeczeń Chrzcielnych.

Staw wreszcie jest wypełniony po brzegi.

"Turysta" to kiepski film, ale Angelina wygląda w nim oszałamiająco pięknie.

Zielono:)

Sebastian Vettel wreszcie wygrywa:)🏁

A ostatniego dnia maja premier Węgier miał urodziny🎂

A jak Wasz maj?

15 komentarzy:

  1. wyglądasz ślicznie i masz wspaniałą pracę, ja zawsze chciałam być dziennikarką prasową. Estee Lauder Double Wear też mam ale używam go bardzo rzadko, mam suchą skórę i nie chcę jej obciążać, wysuszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale teraz jestem rzecznikiem prasowym, już nie dziennikarką😉
      Ja wiem, że Double Wear nie jest najzdrowszy dla skóry, ale ten efekt😍

      Usuń
  2. Nie porzucaj bloga, o nie!

    No niestety trochę sie oberwało owocowym drzewkom ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz tęsknić, to może jeszcze zmienię zdanie😉

      Usuń
  3. oj tak, maj nie był obfity w piękne słoneczne dni, a szkoda, bo to mój ulubiony miesiąc ;) Za to jak już była pogoda, to widzę, że udało Ci się wtedy zrobić piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej z tych zdjęć nie jestem zadowolona, ale dziękuję za miłe słowa:)
      A mój ulubiony miesiąc właśnie trwa:)

      Usuń
  4. Ja stopniowo dojrzewam do zrobienia przerwy w blogowaniu.
    Być może stanie się to jeszcze w tym roku, być może na początku 2018.
    Ogromne zmiany w życiu prywatnym i plany zawodowe na niedaleką przyszłość nie pozwolą raczej znaleźć choćby chwili na regularne prowadzenie strony.
    Wiem jednak, że powrót nastąpi;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam czasu przez sprawy zawodowe na blogowanie, choć moim postanowieniem jest zorganizować sobie wszystko tak, aby znaleźć chwilę na wszystko.
      W takim razie życzę Ci powodzenia w tych wszystkich planach i zmianach, szczególnie osobistych:)

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądasz :)
    Marto - zrobiłam sobie 3 miesięczną przerwę. I sama nie wiem czy to dobrze czy źle. Statystyki poleciały mi diametralnie, zaufanie czytelników chyba też.. także to na pewno na minus. Na pewno ujrzałam nowe perspektywy, przestałam się spinać, że nigdy nie będę w pierwszym rzędzie, BO WCALE tego nie chcę tak naprawdę, nie mam takiego charakteru. Wróciłam z całym mnóstwem pomysłów. Szczerze mówiąc nie wiem jak długo ten stan się utrzyma. ALe tak jak Tzy lubię tą moją odskocznię od trudnej (choć z innych względów) rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną jest tak, że jak już coś zacznę, to to kontynuuję. I tak jest z blogiem. Jak znam siebie to pewnie będę to jednak kontynuować😊
      A co do Twojego bloga to widzę, że masz ostatnio dużo fajnych i ciekawych wpisów więc przerwa bardzo dobrze podziałała na wenę😉

      Usuń
  6. Turysta bez szału, fakt. Eurowizję również oglądałam :)
    Ja ostatnio także zrobiłam sobie trochę przerwy od blogowania. Ale dzięki temu wróciłam z nowymi pomysłami. Jest o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirujące fotografie, w szczególności te przedstawiające przyrodę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się zdjęcia kwiatów :) Eurowizję też oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta, jestem pod wrażeniem zdjęć przyrody - jakie piękno potrafisz wydobyć z tak codziennych widoków, na które zazwyczaj ludzie nie zwracają uwagi, niesamowite!
    Praca też niesamowita, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam te zdjęcia rozkwitającej wiosny sprzed pół roku, a tym czasem u mnie za oknem pada śnieg :D

    OdpowiedzUsuń