niedziela, 2 lipca 2017

Czerwiec na zdjęciach

Czerwiec od zawsze był moim ulubionym miesiącem - piękna przyroda, najdłuższe dni w roku, moje imieniny i obietnica wakacji. Zobaczcie jakie widoki towarzyszyły mi w ciągu minionych 30 dni.

Wszędzie, ale to wszędzie ze wszystkich stron atakowały mnie truskawki. W moich stronach jest ich ponoć najwięcej w Polsce więc i mnie się udzieliło, zwłaszcza, że mam ich trochę na swoim polu. Na szczęście tylko że dwa razy je zrywałam😉

Dużo zdjęć swojej skromnej osoby nie mam z czerwca.

Boże Ciało - w mojej bramie był jeden z ołtarzy.

Pole facelii wygląda bajkowo.

Powyżej truskawki na każdym etapie czerwcowego życia.

Kotunio tak lubi leżeć na białych i świeżo wyprasowanych rzeczach, szczególnie obrusach.

Rumianki, chabry...

Pszenica w promieniach popołudniowego słońca.

Czereśni mniej niż zwykle, ale są.

Jak zapewne słyszałyście w przyszłym roku rusza polska edycja magazynu "Vogue". Kupuję ten miesięcznik ze względu na piękne zdjęcia, inspiracje i... reklamy. Wiem, wiele osób one irytują, ale reklamy w "Vogue" są ekstra, nie ma nawet porównania z tymi, które są w naszych magazynach. Regularnie kupuję wersję brytyjską - w czerwcu na okładce była Alexa Chung, którą bardzo lubię, a sporadycznie niemiecką.
Jak będzie wyglądało nasze wydanie "Vogue"? Oby było na jak najwyższym poziomie - na pierwszej okładce może będzie Anja Rubik? Można jej nie lubić, ale zrobiła przecież mega karierę i jest najbardziej rozpoznawalną Polką w świecie mody. Jednak co do tego jak to wyjdzie jestem dość sceptycznie nastawiona.

Miłego lipca:)

25 komentarzy:

  1. Czerwiec właśnie lubię ze względu na truskawki ;)
    Spóźnione życzenia imieninowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam truskawki :) taka krótka fryzura Ci bardzo pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje, że lepiej mi w długich włosach😑

      Usuń
  3. Ależ u Ciebie pysznie owocowo. Nie miałam zielonego pojęcia, że te fioletowe kwiatki to facelie :) Kotunio to ma życie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne kwiatki prawda? Ale i tak Kotunio jest najpiękniejszy:)

      Usuń
  4. Jakie piękne truskawki!:) Choć ja się ostatnio do nich trochę zraziłam, po tym jak dostałam alergii:O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety niektórzy sypią w truskawki nawozów ile się da😕

      Usuń
    2. No właśnie, te były podejrzanie ładne i takie efekty ech...

      Usuń
  5. Te zdjecie kobiałek cudne! zrywałam kiedyś truskawki na takim polu i stwierdzam fakt, że zamiast od kobiałki powinni nam płacić za kilometry ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach tyle truskawek i w koszyczkach i w cieście <3 Ja właśnie dzisiaj zajadałam się bardzo podobnym!

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia, apetyczne truskaweczki, ja w tym roku zjadłam ich zdecydowanie za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo sezon na nie kończy się zawsze za wcześnie😉

      Usuń
  8. Piekne zdjęcia. Truskawki podbiły moje serduszko :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham zdjęcia truskawek, samo patrzenie na nie poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są już tylko na zdjęciach😕

      Usuń
  10. Facelie tak jakby błękitne, słoiczki tak jakby "urodzinowe", sierściuch tak jakby wyluzowany a Vettel tak jakby liderem (1 punkt!).

    PS A w ogóle to już po 23-ciej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Truskawki bardzo lubię, ale niestety w tym roku było ich bardzo mało :( i niestety można powiedzieć nie nasyciłam się nimi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne fotografie, mieszkam na wsi i z zachwytem je oglądam, odnajdując elementy i widoki jak u mnie :) Lato na wsi jest wspaniałe i ma swoje uroki :)

    OdpowiedzUsuń