poniedziałek, 13 listopada 2017

Kto wygrał pudełko-niespodziankę? I co chcecie wygrać w kolejnym konkursie?

13 nie zawsze musi być pechowy, a na pewno nie będzie dla jednej z Was. Czas, aby ogłosić zwyciężczynię rozdania w którym było do wygrania pudełko z paroma fajnymi kosmetykami - zawartość na poniższym zdjęciu.
Maszyna losująca idzie w ruch...
...zwyciężyła
Bogusia.
Gratuluję i proszę o kontakt: martaa.borzecka@gmail.com

Ale na tym nie koniec. Zbliżają się święta i chciałabym przygotować dla Was coś specjalnego. Tylko co? Czy znowu bony Sephora albo coś innego? Doradźcie mi, bo w końcu konkursy są dla Was i nagrody to Was mają cieszyć. Co zatem proponujecie? Będę wdzięczna za Wasze opinie.

Miłego wieczoru:)

28 komentarzy:

  1. aaaaa już wysyłam maila
    Bardzo dziękuję i bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bon albo kalendarz adwentowy wybrany przez Ciebie? :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo bardzo fajny pomysł

      Usuń
    2. Tylko, że na kalendarz adwentowy trochę późnawo już - zanim ogłoszę konkurs i wyślę, to już adwent będzie trwał w najlepsze😉

      Usuń
  3. Kalendarz adwentowy/zestawy Origins lub Rituals <3 Takie moje luźne polecajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Bony do Douglasa/Sephory to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bravo mm kosmetyki Azjatyckie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w ogóle się nie znam na kosmetykach azjatyckich😕

      Usuń
  6. Gratuluję, a Ty chyba zbankrutujesz, bony są super bo każdy może sam wybrać sobie nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakoś dam radę😉 Widzę, że większość jest za bonami.

      Usuń
  7. Ja już wspominałam aby bony były ponownie w konkursach...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bony albo jakiś gotowy zestaw do włosów, w końcu zbliżają się święta i będzie ich teraz dużo do wyboru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również jestem za bonami :)

    OdpowiedzUsuń